Договір опубліковано 09.01.2025 15:06. Дата останніх змін: 09.01.2025 15:56
Канцелярське приладдя -
Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-01-09-006989-a-c1 | |
ID | 7ffb370fbf6d4953a53938c7b5dff5bd |
Сума договору
5`974.30 Гривня
Реквізити договору
Сума договору | 5`974.30 Гривня (з ПДВ) | |
Сума договору без ПДВ | 4`978.58 Гривня | |
Номер договору | 5 | |
Дата підписання | 09.01.2025 | |
Дата початку дії | 09.01.2025 | |
Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
09.01.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
1) |
Канцелярське приладдя різне
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09501, Україна, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 66
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16 одиниця
|
2) |
папір для друку 500 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09501, Україна, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 66
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 пачка
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Таращанської міської ради "Таращанська міська лікарня" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01994215 |
Юридична адреса | 09501, Україна, Київська область, Тараща, Шевченка, 66 |
Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
Назва юридичної особи | ПП "Офіспартнер" |
Код ЄДРПОУ | 42741953 |
Юридична адреса | 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Європейська, 48 |