Договір опубліковано 25.09.2024 11:47. Дата останніх змін: 25.09.2024 11:47
Канцтовари (антистеплер, гумка, кнопки, олівець, ручка, скоби, точилка папір) -
Ідентифікатор укладеного договору | UA-2024-09-25-005129-a-c1 | |
ID | d4bd2a2ccbc34504813bfe5ea2bc4e37 |
Сума договору
5`394.07 Гривня
Реквізити договору
Сума договору | 5`394.07 Гривня (без ПДВ) | |
Номер договору | 392 | |
Дата підписання | 25.09.2024 | |
Дата початку дії | 25.09.2024 | |
Дата завершення дії | 31.12.2024 |
Опубліковано
25.09.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
1) |
Антистеплер,
Класифікація за ДК 021:2015: 30197321-2 - Антистеплери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
|
2) |
Степлер
Класифікація за ДК 021:2015: 30197320-5 - Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
3) |
гумка, кнопки, лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192100-2 - Гумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 45 штука
|
4) |
Олівець, ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192130-1 - Олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 87 штука
|
5) |
Папір офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 пачка
|
6) |
Скоби. скріпки
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 44 пачка
|
7) |
стікери, точилка
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
Документи договору/змін
Підписаний контракт
Договір № 392.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 11:41
ID: 0d55ead69c1a464f89972574e2d2112d
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42272170 |
Юридична адреса | 23222, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Якушинці, вул.Новоселів, будинок 21 |
Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
Назва юридичної особи | ФОП Королюк Олена Миколаївна |
Код ЄДРПОУ | 2963208740 |
Юридична адреса | 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Тимофіївська, 4, кв. 26 |