Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 25.09.2024 11:47. Дата останніх змін: 25.09.2024 11:47

Канцтовари (антистеплер, гумка, кнопки, олівець, ручка, скоби, точилка папір) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2024-09-25-005129-a-c1  
ID d4bd2a2ccbc34504813bfe5ea2bc4e37  
Сума договору
5`394.07 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 5`394.07 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 392  
Дата підписання 25.09.2024  
Дата початку дії 25.09.2024  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
25.09.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Антистеплер,
Класифікація за ДК 021:2015: 30197321-2 - Антистеплери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
2)
Степлер
Класифікація за ДК 021:2015: 30197320-5 - Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
3)
гумка, кнопки, лінійка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192100-2 - Гумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 45 штука
4)
Олівець, ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192130-1 - Олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 87 штука
5)
Папір офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 пачка
6)
Скоби. скріпки
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 44 пачка
7)
стікери, точилка
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.09.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір № 392.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 11:41
ID: 0d55ead69c1a464f89972574e2d2112d

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42272170  
Юридична адреса 23222, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Якушинці, вул.Новоселів, будинок 21  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Королюк Олена Миколаївна  
Код ЄДРПОУ 2963208740  
Юридична адреса 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Тимофіївська, 4, кв. 26