Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 23.09.2024 14:03. Дата останніх змін: 23.09.2024 15:04

закупівля офісних меблів -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2024-09-23-006277-a-b1  
ID eff187b0d58843d5848fd2e5a732efcf  
Сума договору
9`940.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 9`940.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 10  
Дата підписання 23.09.2024  
Дата початку дії 23.09.2024  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
23.09.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
закупівля офісних меблів
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77170, Україна, Івано-Франківська область, село Тустань, проспект Незалежності, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.09.2024 - 31.12.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 9940 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ "Центр надання адміністративних послуг" Дубовецької сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44297218  
Юридична адреса 77170, Україна, Івано-Франківська область, Тустань, проспект Незалежності 1  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Кирильчук В.М.  
Код ЄДРПОУ 2587907890  
Юридична адреса 77111, Україна, Івано-Франківська область, м.Бурштин, вул.В.Стуса 9/7