Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Реквізити договору

Сума договору 1`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 1`250.00 Гривня  
Номер договору 1/9  
Дата підписання 20.09.2024  
Дата початку дії 20.09.2024  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
20.09.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Відновлення та заправка картриджа, заправка картриджа, заправка копіювального апарата Konica Minolta
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім.С.П.Корольова, 4/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.09.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 послуга

Документи договору/змін

Нетипізований документ
Новітекс.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:19
ID: 8a8790468f6a465c9071cfe042b04d8f

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління охорони здоров'я Житомирської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02012839  
Юридична адреса 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, будинок 4/2  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР НОВІТЕКС"  
Код ЄДРПОУ 32805638  
Юридична адреса 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ. ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА будинок 13