Процедура закупівлі оголошена 09.07.2024 15:53. Дата останніх змін - 17.07.2024 08:57
Тест-смужки для визначення pH сечі №100
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-07-09-008805-a | |
| ID | 16d5ebf681e54b299d5d4d7715249797 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-07-08-011535-a |
Очікувана вартість закупівлі
24`801.42 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ПРИМІТКА: Замовник – Санаторій «Трускавець» СБУ інформує Учасників (потенційних Постачальників), що для здійснення вимірювання показників сечі у клініко-діагностичній лабораторії використовується апарат CITOLAB READER, який запрограмований на роботу з оригінальними тест-смужками однойменного виробника. Якщо Учасник -Постачальник пропонує еквівалент даного товару, Він за власний рахунок зобов’язується провести перекалібрування фотоколориметричних показників. Медико-технічні завдання до предмету закупівлі: 1. Умови оплати – відповідно до умов договору. 2. Учасник при поставці повинен надати Декларацію про відповідність предмету даної закупівлі Технічному регламенту щодо медичних виробів, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 754 від 2 жовтня 2013 року, або №753 від 2 жовтня 2013 року з додатками. Декларації до предмету закупівлі надаються при поставці товару та повинні бути завірені постачальника. 3. Товар повинен бути внесений до Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг. 4. Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого виробником та зазначеного на заводській упаковці 5. Доставка товару на адресу Замовника проводиться за рахунок Учасника протягом трьох робочих днів з моменту отримання від Замовника замовлення. 6. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом Учасника до місця поставки транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару. Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам 7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою або мати сліди використання. Маркування повинно відповідати технічному регламенту. Упаковка повинні мати відповідне маркування, вказану дату виготовлення та кінцевого терміну зберігання, зберігати цілісність. Форма випуску повинні відповідати таким, що вказані в документації. 8. Заміна на аналоги є недопустимою. 9. Поставка до 31.07.2024 року. Примітка: Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами (Електронний каталог)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Санаторій "Трускавець" СБУ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 24`801.42 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
09.07.24
Подання пропозицій
до 12.07.24
Кваліфікація переможця
з 12.07.24
Пропозиції розглянуті
з 16.07.24
Завершена
17.07.24
Специфікація закупівлі
| 1) |
Тест-смужки для визначення pH сечі №100
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка,23
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.07.2024
Умови поставки: ПРИМІТКА: Замовник – Санаторій «Трускавець» СБУ інформує Учасників (потенційних Постачальників), що для здійснення вимірювання показників сечі у клініко-діагностичній лабораторії використовується апарат CITOLAB READER, який запрограмований на роботу з оригінальними тест-смужками однойменного виробника. Якщо Учасник -Постачальник пропонує еквівалент даного товару, Він за власний рахунок зобов’язується провести перекалібрування фотоколориметричних показників.
Медико-технічні завдання до предмету закупівлі:
1. Умови оплати – відповідно до умов договору.
2. Учасник при поставці повинен надати Декларацію про відповідність предмету даної закупівлі Технічному регламенту щодо медичних виробів, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 754 від 2 жовтня 2013 року, або №753 від 2 жовтня 2013 року з додатками. Декларації до предмету закупівлі надаються при поставці товару та повинні бути завірені постачальника.
3. Товар повинен бути внесений до Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг.
4. Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого виробником та зазначеного на заводській упаковці
5. Доставка товару на адресу Замовника проводиться за рахунок Учасника протягом трьох робочих днів з моменту отримання від Замовника замовлення.
6. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом Учасника до місця поставки транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару. Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам
7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою або мати сліди використання. Маркування повинно відповідати технічному регламенту. Упаковка повинні мати відповідне маркування, вказану дату виготовлення та кінцевого терміну зберігання, зберігати цілісність. Форма випуску повинні відповідати таким, що вказані в документації.
8. Заміна на аналоги є недопустимою.
9. Поставка до 31.07.2024 року.
Примітка: Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами (Електронний каталог)
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
ПРоект договору на Прозорро Маркет_ тести ph.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.07.2024 15:51
Версія документу від: 09.07.2024 15:51
ID: 07b493fd8aad4c21894ecccb10d1f588
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.07.2024 15:53
Версія документу від: 09.07.2024 15:53
ID: bc610c8872db4720b38dc55e2c1fbf04
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест-смужки для визначення pH сечі №100
Технічні характеристики
Аналіт ацетон : Так
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 100
Аналіт лейкоцити : Так
Аналіт нітрит : Так
Аналіт уробіліноген : Так
Аналіт білок : Так
Аналіт pH : Так
Аналіт кров : Так
Аналіт питома вага : Так
Аналіт білірубін : Так
Аналіт глюкоза : Так
Матеріал дослідження Очікуване значення: Сеча
|
Дати та строки
| Дата публікації | 09.07.2024 15:53 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 09.07.2024 15:53 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 12.07.2024 08:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Санаторій "Трускавець" СБУ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 20000060 |
| Юридична адреса | 82200, Україна, Львівська область, м Трускавець, вул. Шевченка, 23 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 12.07.2024 08:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБДІАГНОСТИКА"
ID: f934e79b1841481ebb943d0a99a53988
23`170.05
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
23`170.05
Гривня з ПДВ
Тест-смужки для визначення pH сечі №100
0.00 без ПДВ
Переможець
16.07.2024 14:10
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБДІАГНОСТИКА"
Код ЄДРПОУ: 44184814
23`170.05
Гривня з ПДВ
16.07.2024
14:10
Укладені договори
Номер договору
173
Дата підписання
16.07.2024
Дата початку дії
16.07.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
23`170.05 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
21`654.25 Гривня
