Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 05.05.2021 09:48. Дата останього редагування моніторингу 17.06.2021 15:19

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2021-05-05-000006  
ID 7e775a663c5d4ef2a6216f32f9307ea7  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
05.05.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Елітбуд–1» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.05.2021 № 9/21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 28.05.2021 16:44  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2021 № 5, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 13.04.2021 № 7784-р/пк-пз, тендерну пропозицію приватного підприємства «Елітбуд–1» (далі – ПП «Елітбуд–1»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 25.02.2021 № 3, від 04.03.2021 № 4, від 09.03.2021 № 5, від 09.03.2021 № 6, від 23.04.2021 б/н, від 26.04.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2021, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 14.05.2021 № 9/21 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 11.05.2021 (далі – пояснення). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2021-02-01-012099-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Згідно з поясненням на запит Держаудитслужби щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовник надав відповідь, що Постанова № 710 не належить до законодавства про закупівлі та вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі робіт з нового будівництва полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області відповідно до Закону оприлюднена уповноваженою особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Виходячи з викладеного, факт порушення Замовником не спростовано. При цьому слід зауважити, що відповідно до пункту 5 Постанови № 710 Державна аудиторська служба забезпечує проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надання учасниками у складі тендерної пропозиції наступних документів, зокрема: - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні (абзац четвертий пункту 2 додатку 3 до тендерної документації); - для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, та які не мають свідоцтво про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера (абзац п’ятий пункту 2 додатку 3 до тендерної документації). За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «Елітбуд–1» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - замість документального підтвердження власності катка дорожнього BOMAG BW 135 AD, зазначеного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 17.02.2021 № ТЗ/02-21/30 як власний, учасник ПП «Елітбуд–1» надав свідоцтво про реєстрацію машини BOMAG BW 135 AD (реєстраційний номер 21342 АМ, 2007 року випуску) власником якої є Болейко Денис Олександрович, чим не дотримано вимоги абзацу четвертого пункту 2 додатку 3 до тендерної документації; - на підтвердження наявності в обліку зварювального апарату КМТ 3300, зварювального генератора Honda GX 390, кутової шліфмашини GA 9020 SF, віброплити PCL 9 HB, фарбувальної камери Наутех-НТ подано лише первинні бухгалтерські документи (видаткові накладні) без надання бухгалтерських документів, які підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, чим не дотримано вимоги абзацу п’ятого пункту 2 додатку 3 до тендерної документації. Частиною першою статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі - Закон № 996-XIV) визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Також, частиною третьою статті 9 Закону № 996-XIV передбачено, що інформація, яка міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов’язаних рахунках бухгалтерського обліку. Крім того, відповідно до наказів Міністерства статистики України від 29.12.1995 № 352 «Про затвердження типових форм первинного обліку» та від 22.05.1996 № 145 «Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку малоцінних та швидкозношуваних предметів» документами, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів є інвентарна картка обліку основних засобів (форма № ОЗ-6) та картка обліку малоцінних та швидкозношуваних предметів (форма МШ-2) відповідно. З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПП «Елітбуд–1», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визнав його переможцем та уклав з ним Договір. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі RISK-1-16, RISK-2-16 не підтверджено.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 28.05.2021 16:44  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 10.06.2021 подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України.  
Дата публікації 10.06.2021 13:45  
Дата створення 10.06.2021 13:45  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-02-01-012099-a. 28 травня 2021 органом державного фінансового контролю в Україні оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-02-01-012099-a. Згідно з чинним законодавством, Замовник має право на подання аргументованих заперечень до Висновку впродовж 5-ти робочих днів з дня його оприлюднення. Мотивуємо свою позицію наступним чином. 1. У констатуючій частині Висновку зазначено, що моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Не погоджуємось із Висновком у цій частині з наступних підстав. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09 березня 2021 року №5 було відхилено тендерну пропозицію ПП «Елітбуд-1» з підстав, викладених у протоколі. Учасник не погодився із рішенням Замовника та оскаржив його у встановленому законом порядку. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель від 13.04.2021 № 7784-р/пк-пз, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Елітбуд-1» та рішення про визнання ТОВ «ЕЛЛТА» переможцем за процедурою закупівлі «Нове будівництвом полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області» (ДК 021:2015, код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»). Згідно рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.04.2021, колегія перевірила та встановила, що тендерна пропозиція ПП «Елітбуд-1» відповідає тендерній документації. Так, на арк. 4-5 рішення, зокрема, зазначено наступне. Відповідно до п.1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст.17 Закону і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до умов Документації та додатку 2, додатку 3, додатку 4 цієї Документації. Відповідно до пп.5.1. п.5 розділу 3 Документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність в учасника Процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (додаток 3 Документації). Відповідно до пп.5.2. п.5 розділу 3 Документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку передбаченому умовами цієї Документації, всі документи згідно додатку 2, додатку 3, додатку 4. Додаток 3 Документації містить документи, які повинен надати учасник у складі Пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій. Відповідно до п.1 додатку 3 Документації учасник повинен надати довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, форму власності та/або правові підстави для користування. Відповідно до п.2 додатку 3 Документації інформація, подана у довідці, має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі залучення – копії договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів, тощо, які орендуються; - у разі залучення – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватись роботи; - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та/або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та які будуть залучені як власні; - для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, та які не мають свідоцтва про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера. У ході розгляду зазначеного питання, колегія проаналізувала всю документацію тендерної пропозиції ПП «Елітбуд-1» щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі і прийшла до висновку, що Документація не містить окремих вимог щодо підтвердження переліку, кількості обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до технічного завдання. Таким чином, ми не погоджуємось із висновком про те, що обставини і підстави підтвердження переліку, кількості обладнання та матеріально технічної бази не були предметом розгляду АМКУ та наполягаємо на тому, що у даному питанні посадові особи органу державного фінансового контролю діють упереджено і безпідставно. Так, учасником в документах тендерної пропозиції було надано Договір № 12-20/01ОР від 28.12.2020, згідно з Додатком 1 до якого коток дорожній BOMAG BW 135 AD є орендованим. Твердження посадових осіб органу державного фінансового контролю щодо порушення тендерної документації в цій частині є безпідставним. Учасником в складі тендерної пропозиції подано Договір оренди транспортних засобів №12-20/01 ОР від 28.12.2020 року. Даним договором передбачено оренду катка дорожнього BOMAG BW 135 AD. Тому зазначення інформації про каток дорожній BOMAG BW 135 AD як власний в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 17.02.2021 № ТЗ/02-21/30, є технічною помилкою, що на даний момент не впливає на кваліфікацію підрядника. В довідці мало бути зазначено – «орендований». Крім того, документально учасник, що став переможцем, підтвердив наявність у нього даної техніки, яка є орендованою за договором оренди. Крім того, не погоджуємось також із висновком про те, що в Документації передбачені особливі умови документального підтвердження матеріально-технічної бази, обладнання, машин і механізмів, які не мають свідоцтва про державну реєстрацію. З огляду на положення ч.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» для підтвердження наявності в учасника визначеного обладнання є первинні документи, які являються підставою для бухгалтерського обліку. Також Документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження матеріально-технічної бази, зокрема, у відповідності до технічного завдання. В цій частині ніяких порушень не допущено. Перелічене обладнання підтверджене документами первинного бухгалтерського обліку, які підтверджують придбання у власність обладнання підприємством. Інформація, яка міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов’язаних рахунках бухгалтерського обліку. Крім того, Замовником у Додатку 3 не деталізовано якими саме документами учасники повинні були підтвердити облік основних засобів та малоцінних активів, а, оскільки облік відбувається на основі первинних бухгалтерських документів, то значить вони і підтверджують придбання у власність того чи іншого обладнання. Тому, в Замовника відсутні підстави вважати, що учасник не має даного обладнання та не відповідає кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Більше того, вважаємо, що при здійсненні моніторингу в цій частині, посадові особи органу державного фінансового контролю намагаються застосувати правовий пуризм, надаючи перевагу форми над змістом, що вирішено усталеною судовою практикою і чого Замовник допустити не може, оскільки це може потягнути за собою тривалі негативні наслідки у вигляді подальших оскаржень зі сторони учасника. На нашу думку, всі питання підтвердження наявності матеріально-технічної бази вирішені в ході розгляду скарги учасника постійно діючою колегією АМКУ. У визначений законом строк, а саме – 14 травня 2021 року, Замовник та Переможець (Підрядник) уклали Договір №9/21 про закупівлю робіт за державні кошти, який оприлюднений. Сторони приступили до його виконання, що має бути враховано посадовими особами органу державного фінансового контролю. Щодо зобов’язання розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо наступне. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Вказаним Законом та нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Також, відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Після заключення Договору №9/21 від 14.05.2021 не встановлено будь-яких порушень щодо його виконання. Оскільки, підрядником не порушено жодних умов виконання договору, то у Замовника відсутні підстави дострокового розірвання Договору №9/21 від 14.05.2021 року. Додатково зазначаємо, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 року №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Вважаємо, що висновок про результати моніторингу закупівлі щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який заключено у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору. 2. Не погоджуємось із висновком посадових осіб органу державного фінансового контролю в частині встановлення порушення вимог п.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з наступних підстав. 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова № 1266). Постановою № 1266 внесено зміни до Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: 4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. 4.1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Отже, в цій частині нами також не допущено жодних порушень чинного законодавства. На підставі викладеного, керуючись положеннями чинного Закону України «Про публічні закупівлі», ми не погоджуємось із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-01-012099-a та не вбачаємо за можливе розірвати Договір про закупівлю робіт за державні кошти №9/21 від 14.05.2021 року. Виходячи з викладеного, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради буде оскаржувати висновок від 28.05.2021 за результатами моніторингу закупівлі «Нове будівництво полігону для складування твердих побутових відходів на території Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (ДК 021:2015, код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» у відповідності до вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами).  
Дата редагування  
Дата створення 03.06.2021 11:35  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.04.2021 № 120 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 30.04.2021 № ДЗ-003100-36-2021. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-02-01-012099-a 01.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 30.04.2021 00:00  
Дата публікації 05.05.2021 11:20  
Дата створення 05.05.2021 11:20  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 50) 925-99-84
kysliakova.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 05.05.2021 11:20 - 28.05.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 28.05.2021 16:44 - 12.06.2021 00:00