Дата створення моніторингу 05.08.2021 13:09. Дата останього редагування моніторингу 22.09.2021 10:47
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
| ID моніторингу | UA-M-2021-08-05-000024 | |
| ID | 4c041b0537464bb89904bd320031e66d |
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Моніторинг опубліковано
05.08.21
Порушення виявлені
ВИСНОВКИ
| Опис | За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено недотримання вимог пункту 19 частини другої статті 22 та пункту третього частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, наявності підстав для внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. |
| Тип виявленого порушення | встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником |
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
| Дата публікації | 28.08.2021 15:03 |
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі | Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 18.12.2020 № б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.01.2021 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2021, договір від 25.01.2021 № 46-122-01-21-10301 (далі – Договір), укладений Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" (далі – ТОВ "Західелектромонтаж"), додаткову угоду від 14.06.2021 № 1 до Договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.08.2021 та 17.08.2021. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, а саме тендерна документація не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу сьомого частини другої розділу першого Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Згідно з абзацем 7 пункту першого «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що «Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації». В той же час в абзацах 3-5 пункту першого «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що «Порівняння пропозицій електронних закупівель (цінових) учасників закупівлі здійснюється без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ», що є недотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених пунктом третім частини першої статті 5 Закону, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Західелектромонтаж» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника з огляду на наступне. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію вцілому». За результатами перевірки електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом. Відтак, враховуючи, що Замовником у тендерній документації визначена вимога про накладення учасником на тендерну пропозицію КЕП, то при його перевірці має відображатися інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений». Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Західелектромонтаж» не відповідала встановленим Замовником вимогам та підлягала відхиленню на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Натомість Замовником з ТОВ «Західелектромонтаж» укладено Договір. Аналізом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої ТОВ "Західелектромонтаж" в електронній системі закупівель за результатами електронного аукціону сума остаточної пропозиції, становила 10 979 400,00 гривень. При цьому, згідно із завантаженими ТОВ "Західелектромонтаж" до електронної системи закупівель документами, зокрема формою «Тендерна пропозиція (цінова)», остаточна цінова пропозиція переможця торгів склала 13 175 280,00 грн з ПДВ. Згідно з вимогами частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Проте, Замовником, в порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону укладено Договір з ТОВ «Західелектромонтаж» на суму 13 175 280,00 грн з ПДВ, що не відповідає сумі остаточної пропозиції за результатом електронного аукціону. Враховуючи викладене, відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 Закону Договір, укладений Замовником з ТОВ «Західелектромонтаж» є нікчемним. |
| Виявлено порушення (так/ні) | Так |
| Дата створення | 28.08.2021 15:03 |
| Документи |
Інформація щодо оскарження у суді
| Опис | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу №UA-M-2021-08-05-000024 щодо закупівлі №UA-2020-12-18-015715-c |
| Законодавство | Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19 |
| Дата публікації | 13.09.2021 16:46 |
| Дата створення | 13.09.2021 16:46 |
| Дата відкриття провадження | 20.09.2021 |
| Номер відкриття провадження | Відомості про справу (отримані 22.09.2021): Окружний адміністративний суд міста Києва; Єдиний унікальний номер справи640/25787/21 Адміністративний позов; Номер провадження Дата реєстрації13.09.2021; Склад судуДобрівська Н.А. ; Сторони у справі Відповідач (Боржник): Північний офіс Держаудитслужби, Позивач (Заявник): Державне підприємство "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" в особі відокремленого підрозділу "Рівненська атомна електрична станція"; Суть спору визнання протиправними та скасування висновку; Стадія розгляду (Дата)20.09.2021; Стадія розгляду -Відкрито провадження Інформацію по справі можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://court.gov.ua/fair/sud2670/. |
| Документи |
Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення
| Опис | Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-18-015715-c 28.08.2021 року було опубліковано висновок органу державного фінансового контролю про виявлені порушення у закупівлі робіт 45000000-7 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: «Модернізація акумуляторного господарства СБ на енергоблоці №1 Рівненської АЕС» (в частині заміни АБ-11, АБ-12, АБ-13), очікуваною вартістю закупівлі 13 534 680,00 грн. без ПДВ. Замовник не погоджується із результатами моніторингу з наступних підстав. 1. Щодо відсутності прикладів у тендерній документації Замовника прикладів формальних (несуттєвих) помилок. У пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) міститься інформація, яка описує та має приклади формальних помилок, що відповідає та не суперечить наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі – Уповноважений орган) №710 від 15.04.2020 року. Зокрема, у пп.9 п.1 ТД зазначено про приклад формальної помилки, а саме «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).». Вважаємо, що орган фінансового контролю не довів, що законодавством України на Замовника закупівлі покладений обов’язок зазначати у тендерній документації приклади формальних помилок, дані функції закріплені за Уповноваженим органом, який уповноважений розробляти та затверджувати переліки формальних помилок. Замовнику не надано право, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) розширювати даний перелік, а навпаки слідувати його межам. Замовником виконані вимоги п.19 ч.2 ст.22 Закону, та визначеноу у ТД опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок наявність яких у тендерних пропозиціях не впливають на їх зміст. 2. Щодо недотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених п.3 ч.1 ст.5 Закону (відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель), у зв’язку із оголошенням закупівлі без ПДВ та укладання договору як з ПДВ, так і без ПДВ. Сума, що зазначена в річному плані закупівель вказана з урахуванням ПДВ. Закупівля створена з рядка плану закупівель і очікувана вартість закупівлі в оголошенні вказана без врахування ПДВ (в системі передбачено вибір даного параметру) для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови для учасників процедури закупівлі. Крім того, в пункті 1 Розділу V описана методика оцінки тендерної пропозиції, де чітко прописано, що Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон відбувається за цінами без ПДВ. Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Оскільки аукціон відбувся на рівних умовах для всіх учасників – з ціновими пропозиціями без зазначення ПДВ, то і в повідомленні про намір укласти договір Замовника (формується системою електронних закупівель автоматично) зазначена ціна без ПДВ відповідно до пункту 5 частини 2 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», але оскільки переможець є платником ПДВ то договір з ним укладається на суму з ПДВ, так як і передбачено річним планом закупівель. В договорі зазначена сума з ПДВ та сума без ПДВ. У відповідності до частини 4 статті 41 Закону, сума аукціону 10 979 400,00 грн (десять мільйонів дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста грн.. 00 коп) без ПДВ, відображена в договорі. Зважаючи на вищевказане договір укладений на суму аукціону і відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Варто зазначити, що нормативно-правові акти прямо не вимагають та не забороняють вказувати ціну в одному певному форматі «з ПДВ/без ПДВ». Так, відповідно до ч. 1 ст.41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Особливостей щодо оголошення закупівлі чи укладання договору «з/без ПДВ» у Законі не міститься. Згідно із ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України (далі — ЦК У), договір укладено, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. При цьому істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або необхідні для договорів такого виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї зі сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України (далі — ГК У), під час укладення господарського договору сторони зобов’язані в будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Також істотною умовою госпдоговору називає ціну ч. 2 ст. 189 ГКУ. Відповідно до пп.188.1 п.188 Податкового кодексу України (далі –ПКУ), до складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв’язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних від простроченої суми та інфляційні витрати, відшкодування шкоди, у тому числі відшкодування упущеної вигоди за рішеннями міжнародних комерційних та інвестиційних арбітражів або іноземних судів, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов’язань. Зважаючи на вищевказані норми, Замовником не порушено жодної норми Закону, а навпаки застосовано та успішно впроваджено усі принципи статті 5 Закону, зокрема, але не виключно, недискримінація учасників (як платників ПДВ, так і не платників ПДВ) та рівне ставлення до них. 3. Щодо невідхилення пропозиції ТОВ "Західелектромонтаж", яка згідно з висновком підлягала відхиленню згідно з абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Вважаємо, що юридичних підстав для відхилення пропозиції не було. Оскільки згідно положень абз.3 ч.1 ст.31 Законом України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі , якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Дуже важливим, у даній підставі для відхилення, є розуміння абз.3 ч.1 ст.31 та абз.1 ч.3 ст.22 Закону, а саме словосполучень «не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства» та «вимоги передбачені законодавством», це означає, що Замовник має право та може встановлювати додаткові вимоги до учасника, якщо такі передбачені будь-яким чинним законом України, а вразі відсутності нормативний акта (у ієрархії нормативно-правових актів - не нижче закону України), то й підстави для відхилення у Замовника, згідно вимог абз.1 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», не може бути, оскільки: 1) Відповідно до ч. 3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". «Урахування вимог» означає, що Замовнику потрібно застосовувати вимоги, що є діючими та передбачаються відповідними законодавчими актами; Окрім того, відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону, замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". 2) Юридичне застосування норми абз.1 ч.3 ст.22 Закону міститься у постанові Верховного суду України по справі справа № 280/2494/19 від 26.08.2021 року, у справі про визнання протиправним і скасування висновку. Де суд касаційної інстанції дає роз’яснення щодо правильного застосування норми матеріального права та тлумачення меж положень частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (норма статті закріплює право за Замовником на те, що його тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації). Суд зробив висновок, що «…..системний аналіз вказаних норм Закону дає підстави вважати, що право замовника включити до тендерної документації «іншу інформацію», яку він вважає за необхідне включити до неї, надане частиною третьою статті 22 Закону, обмежується, з огляду на те, що ця норма стосується інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.» 3) У чинному законодавстві України не передбачено прямого обов’язку підписувати тендерні пропозиції лише кваліфікованими електронними підписами, це прямо не визначено ні у Законі України «Про публічні закупівлі», ні у законах України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Вимоги Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачають і не забороняють використовувати на рівних умовах як удосконалений електронний підпис (УЕП), так і кваліфікований електронний підпис (КЕП). Обидва підписи КЕП і УЕП трактуються як засобами, що містить ідентифікаційні дані та використовуються для автентифікації особи підписувача електронних документів. Враховуючи вищенаведене вважаємо, що Замовником не порушено вимог Закону та тендерна пропозиція учасника не підлягала відхиленню згідно абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону. 4. Стосовно визнання договору нікчемним, порушення вимог ч. 4 ст. 41 Закону. Відповідно ч.4 ст.41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Пропозиція ТОВ "Західелектромонтаж" не відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону лише через те, що остаточна цінова пропозиція переможця торгів склала 13 175 280,00 грн. з ПДВ. Оскільки законодавством України, не забороняється, а навпаки, дозволяється включати до складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв’язку з компенсацією вартості товарів/послуг, що визначено п.188 ПК України. Окрім того, у Замовника відсутня можливість здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань що договором з дотриманням положень ГКУ та ЦКУ, оскільки органом фінансового контролю не конкретизовано які саме заходи має вжити замовник, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Норми Закону не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю. |
| Дата редагування | |
| Дата створення | 03.09.2021 15:24 |
| Документи |
РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ
| Опис підстав для здійснення моніторингу | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2021 № 450 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 05.08.2021 № 450 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2020-12-18-015715-c 18.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель |
| Дата прийняття рішення про проведення моніторингу | 05.08.2021 00:00 |
| Дата публікації | 05.08.2021 14:34 |
| Дата створення | 05.08.2021 14:34 |
| Документи |
УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ
Учасники моніторингу
| Назва організації | Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) |
| Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40919597 |
| Адреса організації | Ukraine, Чернігів |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактна особа | Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) |
+38 (0 63) 380-53-68
|
juliavanya16@gmail.com |
Дати та терміни
| Період моніторингу | 05.08.2021 14:34 - 31.08.2021 00:00 | |
| Дата публікації висновку про результати | 28.08.2021 15:03 - 11.09.2021 00:00 |