Процедура закупівлі оголошена 14.08.2020 14:51. Дата останніх змін - 11.11.2020 09:44
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів на ділянці км 5+000 – км 19+100 (45233142-6 Ремонт доріг) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-08-14-003170-c | |
ID | 2f1dffe7192649b9aaa38e9ef2649546 |
Очікувана вартість закупівлі
284`468`058.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
Очікувана вартість закупівлі | 284`468`058.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`422`340.29 Гривня | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 8`534`041.74 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
14.08.20
Період уточнень
до 12.09.20
Період оскаржень
до 18.09.20
Подання пропозицій
до 22.09.20
Прекваліфікація
з 25.09.2020
Оскарження прекваліфікації
до 22.10.2020
Аукціон
22.10.20
Кваліфікація переможця
з 22.10.20
Пропозиції розглянуті
23.10.20
Завершена
11.11.20
18.08.2020, 23:02
quit
Загальне запитання щодо оголошення
As your security requirement us not in accordance with law and other similar bids, we quit from your tender and wish you success.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.08.2020, 12:46)
Служба автомобільних доріг у Київській області, як замовник, при підготовці та проведенні закупівель керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі при визначенні основних термінів та принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
З найкращими побажаннями!
The contracting authority - Motor Road Service in Kyiv Oblast in preparation and conducting tender is guided exclusively by the Law of Ukraine "On Public Procurement" including general terms and definitions, public procurement principles and non-discrimination of tenderers and equal treatment to them.
Best wishes!
З найкращими побажаннями!
The contracting authority - Motor Road Service in Kyiv Oblast in preparation and conducting tender is guided exclusively by the Law of Ukraine "On Public Procurement" including general terms and definitions, public procurement principles and non-discrimination of tenderers and equal treatment to them.
Best wishes!
27.08.2020, 10:19
Документи тендерної пропозиції
Загальне запитання щодо оголошення
Чи повинен учасник надавати розрахунок договірної ціни при наданні тендерної пропозиції? Чи договірна ціна - це ціна переможця торгів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.08.2020, 11:28)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що умовами тендерної документації на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів на ділянці км 5+000 – км 19+100 при поданні тендерної пропозиції не передбачено надання Учасником закупівлі розрахунків до договірної ціни. При поданні тендерної пропозиції Учасник зазначає лише ціну тендерної пропозиції, яку він має розрахувати відповідно до умов п.6.4 ч.6 Розділу ІІІ Тендерної документації.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що після визначення Учасника закупівлі Переможцем йому потрібно надати для погодження Замовнику договірну ціну з розрахунками відповідно до умов п.1.9.1 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що після визначення Учасника закупівлі Переможцем йому потрібно надати для погодження Замовнику договірну ціну з розрахунками відповідно до умов п.1.9.1 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
04.09.2020, 09:46
П. 5.2.1 ТД
Загальне запитання щодо оголошення
П. 5.2.1 ТД містить у собі серед інших наступну вимогу:
"Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, які становлять:
Влаштування основи з жорсткої укочуваної цементобетонної суміші, із застосуванням асфальтоукладальника, м2 - 110 040"
Так як технологія влаштування основи з жорсткої укочуваної цементобетонної суміші є новою для ринку України, досвід учасників ринку по виконанню цієї роботи на дорогах загального користування фактично відсутній. Така вимога унеможливлює виконання п.2 Статті 20 Закону Про публічні закупівлі "Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій."
Вищевказані Вимоги Тендерної документації щодо аналогічного договору штучно обмежують коло потенційних учасників даної закупівлі, здатних виконати подібний обсяг робіт, чим можуть порушити п.4 Статті 22 Закону Про публічні закупівлі "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Пропонуємо розширити рамки вимог ТД:
1) додавши до формулювання "підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії " також "виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту аеропорту, аеродрому"
2) Передбачити в ТД можливість прийняття Замовником в якості аналогічного - договору СУБпідряду
3) Уточнити, що формулювання в наданому аналогічному договорі (Актах виконаних робіт) може відрізнятися по тексту але не за технологією (тобто обов’язково бетонна суміш, укладена асфальтоукладальником і ущільнена котками)
"Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, які становлять:
Влаштування основи з жорсткої укочуваної цементобетонної суміші, із застосуванням асфальтоукладальника, м2 - 110 040"
Так як технологія влаштування основи з жорсткої укочуваної цементобетонної суміші є новою для ринку України, досвід учасників ринку по виконанню цієї роботи на дорогах загального користування фактично відсутній. Така вимога унеможливлює виконання п.2 Статті 20 Закону Про публічні закупівлі "Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій."
Вищевказані Вимоги Тендерної документації щодо аналогічного договору штучно обмежують коло потенційних учасників даної закупівлі, здатних виконати подібний обсяг робіт, чим можуть порушити п.4 Статті 22 Закону Про публічні закупівлі "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Пропонуємо розширити рамки вимог ТД:
1) додавши до формулювання "підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії " також "виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту аеропорту, аеродрому"
2) Передбачити в ТД можливість прийняття Замовником в якості аналогічного - договору СУБпідряду
3) Уточнити, що формулювання в наданому аналогічному договорі (Актах виконаних робіт) може відрізнятися по тексту але не за технологією (тобто обов’язково бетонна суміш, укладена асфальтоукладальником і ущільнена котками)
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.09.2020, 09:37)
У відповідь на Ваші питання та пропозиції, повідомляємо, наступне:
1) Додати до формулювання «підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні та регіональні) I, II чи III категорії» також «виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту аеропорту, аеродрому», не є припустимим, оскільки:
- предметом закупівлі є Ремонт доріг, а не будь-який інший об’єкт транспортної інфраструктури, що передбачає певні особливості, складності та обмеження в процесі організації і виконання робіт, потребує наявності відповідного досвіду роботи в дорожній галузі, а не тільки технологічної спроможності до влаштування конструктивних шарів, а саме: роботи здійснюються на одній смузі автомобільної дороги при безперервному реверсному русі автомобільного транспорту на другій смузі, з неможливістю припинення транзитного руху під час виконання ремонтних робіт та необхідністю забезпечення організації безпеки дорожнього руху під час виконання ремонтних робіт, з попередньою розробкою та погодженням тимчасових схем дорожнього руху в підрозділах Департаменту патрульної поліції і встановленням технічних засобів регулювання дорожнього руху за тимчасовими схемами. На територіях аеропортів/аеродромів роботи з ремонту покриттів/основ злітно-посадкових смуг, рульожних доріжок та перонів аеропортів/аеродромів для наземного руху повітряних суден, «під рухом» в розумінні Законів України «Про дорожній рух» та «Про автомобільні дороги» не виконуються:
- при наявності у зоні виконання робіт інженерних мереж, виконавцю необхідно за власною ініціативою і своєчасно здійснити погодження технології виконання ремонтних робіт на автомобільній дорозі з балансоутримувачами даних мереж в межах їхніх охоронних зон з подальшим отриманням дозволів на проведення основних дорожньо-ремонтних робіт (у випадку з аеродромами/аеропортами всі інженерні мережі є внутрішніми/технологічними мережами цього аеропорту/аеродрому та виключають необхідність звернення виконавця робіт/послуг до третіх сторін);
- Ваша пропозиція об’єктивно є дискримінаційною, бо тоді неможна обмежуватися лише такими об’єктами, як аеропорти/аеродроми, а треба додавати виконання робіт/надання послуг з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будь-яких об’єктів, що у своєму складі мають дороги, майданчики, елементи благоустрою з технологією робіт по влаштуванню цементобетонних покриттів та/або основ.
2) Питання щодо субпідряду поставлене не зовсім чітко, тому надаємо два роз’яснення.
2.1. Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, співвиконавців але тільки для підтвердження своєї відповідності за такими критеріями як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.2. У разі, якщо запитувач (потенційний учасник) мав на увазі наявний свій окремий договір з генпідрядником (контрагентом), що є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації, то такий договір може бути прийнятим Замовником закупівлі, за умови дотримання всіх вимог тендерної документації щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору.
3) Недослівні формулювання в аналогічних договорах та актах виконаних робіт відносно прийнятих у тендерній документації не потребують внесення змін у тендерну документацію, оскільки перелік несуттєвих або формальних відхилень може бути невичерпним. Це стосується і конкретних ключових (основних) видів і обсягів робіт, визначених окремою Відомістю пункту 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, але при цьому технологічна особливість назви робіт в актах виконаних робіт повинна відповідати зазначеній відомості. Окрім цього у частині 2 розділу V тендерної документації передбачено перелік формальних несуттєвих помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції і не призводять до її відхилення.
1) Додати до формулювання «підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні та регіональні) I, II чи III категорії» також «виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту аеропорту, аеродрому», не є припустимим, оскільки:
- предметом закупівлі є Ремонт доріг, а не будь-який інший об’єкт транспортної інфраструктури, що передбачає певні особливості, складності та обмеження в процесі організації і виконання робіт, потребує наявності відповідного досвіду роботи в дорожній галузі, а не тільки технологічної спроможності до влаштування конструктивних шарів, а саме: роботи здійснюються на одній смузі автомобільної дороги при безперервному реверсному русі автомобільного транспорту на другій смузі, з неможливістю припинення транзитного руху під час виконання ремонтних робіт та необхідністю забезпечення організації безпеки дорожнього руху під час виконання ремонтних робіт, з попередньою розробкою та погодженням тимчасових схем дорожнього руху в підрозділах Департаменту патрульної поліції і встановленням технічних засобів регулювання дорожнього руху за тимчасовими схемами. На територіях аеропортів/аеродромів роботи з ремонту покриттів/основ злітно-посадкових смуг, рульожних доріжок та перонів аеропортів/аеродромів для наземного руху повітряних суден, «під рухом» в розумінні Законів України «Про дорожній рух» та «Про автомобільні дороги» не виконуються:
- при наявності у зоні виконання робіт інженерних мереж, виконавцю необхідно за власною ініціативою і своєчасно здійснити погодження технології виконання ремонтних робіт на автомобільній дорозі з балансоутримувачами даних мереж в межах їхніх охоронних зон з подальшим отриманням дозволів на проведення основних дорожньо-ремонтних робіт (у випадку з аеродромами/аеропортами всі інженерні мережі є внутрішніми/технологічними мережами цього аеропорту/аеродрому та виключають необхідність звернення виконавця робіт/послуг до третіх сторін);
- Ваша пропозиція об’єктивно є дискримінаційною, бо тоді неможна обмежуватися лише такими об’єктами, як аеропорти/аеродроми, а треба додавати виконання робіт/надання послуг з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будь-яких об’єктів, що у своєму складі мають дороги, майданчики, елементи благоустрою з технологією робіт по влаштуванню цементобетонних покриттів та/або основ.
2) Питання щодо субпідряду поставлене не зовсім чітко, тому надаємо два роз’яснення.
2.1. Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, співвиконавців але тільки для підтвердження своєї відповідності за такими критеріями як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.2. У разі, якщо запитувач (потенційний учасник) мав на увазі наявний свій окремий договір з генпідрядником (контрагентом), що є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації, то такий договір може бути прийнятим Замовником закупівлі, за умови дотримання всіх вимог тендерної документації щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору.
3) Недослівні формулювання в аналогічних договорах та актах виконаних робіт відносно прийнятих у тендерній документації не потребують внесення змін у тендерну документацію, оскільки перелік несуттєвих або формальних відхилень може бути невичерпним. Це стосується і конкретних ключових (основних) видів і обсягів робіт, визначених окремою Відомістю пункту 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, але при цьому технологічна особливість назви робіт в актах виконаних робіт повинна відповідати зазначеній відомості. Окрім цього у частині 2 розділу V тендерної документації передбачено перелік формальних несуттєвих помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції і не призводять до її відхилення.