Процедура закупівлі оголошена 21.02.2020 16:32. Дата останніх змін - 04.05.2020 16:08
«Капітальний ремонт і реставрація» (Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-1938 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-02-21-003109-b | |
ID | 1c4f6d5e7ac644fdaf2e13d5cbd0c206 |
Очікувана вартість закупівлі
31`768`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Міністерство закордонних справ України | |
Очікувана вартість закупівлі | 31`768`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 159`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
21.02.20
Період уточнень
до 24.03.20
Період оскаржень
до 30.03.20
Подання пропозицій
до 03.04.20
Прекваліфікація
з 03.04.2020
Оскарження прекваліфікації
Торги відмінено
04.05.20
28.02.2020, 15:20
алюмінієві конструкції на Пам’ятки архітектури та історії
Загальне запитання щодо оголошення
Додатком 3 (зі змінами) Технічне завдання на Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії - Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-1938 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня, Таблиця «Обсяги робіт» Замовником встановлено ОБМЕЖЕННЯ до вікон та дверей. А саме: Алюмінієві світлопрозорі конструкції (блоки), двері (алюмінієва система МВ-70НІ): алюмінієвий профіль Aluprof (Польша); фурнітура Fapim(Італія), Roto (Германія) для створом висотою більше 2400мм; склопакет 6LowE-14Ar Swsp – 4 SE- 14ArSwsp-4LowE
Просимо надати пояснення стосовно застосування саме Алюмінієвого профілю на відміну від Дерев’яного. ВАЖЛИВО:
1. Строк експлуатації світлопрозорих конструкцій виконаних на сучасних підприємствах за німецькою технологією 80 років (алюмінієві 50 років)
2. Показники з енергозбереження дерев’яного профілю значно перевищують відповідного алюмінієвого. Нижче витяги із протокольних досліджень:
«…Теплофизические исследования в климатическом комплексе Киев ЗНИИЭП реально выпускаемых алюминиевых окон показали, что сопротивление теплопередаче алюминиевого профиля изменяется от Ro=0,31 (м2•оС)/Вт до Ro=0,53 (м2•оС)/Вт.
Теплофизические исследования в климатическом комплексе КиевЗНИИЭП реально выпускаемых деревянных окон показали, что сопротивление теплопередаче деревянного профиля в зависимости от толщины оконных блоков изменяется от Ro=0,72 (м2•оС)/Вт до Ro=0,98 (м2•оС)/Вт.
Хотелось бы напомнить, что теплопроводность материалов различна:
• для дерева λдер=0,18 Вт/(м • оС);
• для ПВХ λПВХ=0,15…0,2 Вт/(м • оС);
• для алюминия λАлюм=221 Вт/(м•оС).
….Из перечисленных материалов видно, что дерево и ПВХ обладают примерно одинаковой теплопроводностью, а алюминий — примерно в тысячу раз хуже…..»
3. Вартість аналогічних «теплих» конструкцій - приблизно співпадає.
4. Україна – є провідним європейським переробником ділової деревини (дуб, ясень). В Україні налічується біля 5-ти найсучасніших виробництв дерев’яних світлопрозорих конструкцій, що експортуються до багатьох країн, втч Польща, Словаччина, Німеччина, Велика Британія, скандинавські країни.
5. Охоронним договором та Паспортом пам’ятки встановлюються вимоги та обмеження до щодо фасаду, зокрема вікна та двері - мають бути із дерева.
Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.03.2020, 18:22)
Шановний учасник!
На Ваші запитання повідомляємо наступне.
На виконання п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником підготовлено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та розміщено креслення.
Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня». Реставраційну частину робочого проєкту вище згаданої науково-проєктної документації погоджено Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.08.2019 №066-2727. Отримано Експертний звіт від 28.11.2019 №00-1067-19/ЦБ Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня».
Відповідно до чинного законодавства в 2018 році було оформлено Паспорт об’єкта культурної спадщини (далі –Паспорт).
Згідно пункту 14 Паспорта «Оцінка антропологічної, археологічної, естетичної, етнографічної, історичної, мистецької, наукової чи художньої цінності об’єкта» автентичними (враховуючи історичне нашарування) в пам’ятці архітектури та історії є композиційне, архітектурно-пластичне, стилістичне та декоративне вирішення фасадів, форми віконних і дверних прорізів.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
На Ваші запитання повідомляємо наступне.
На виконання п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником підготовлено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та розміщено креслення.
Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня». Реставраційну частину робочого проєкту вище згаданої науково-проєктної документації погоджено Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.08.2019 №066-2727. Отримано Експертний звіт від 28.11.2019 №00-1067-19/ЦБ Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня».
Відповідно до чинного законодавства в 2018 році було оформлено Паспорт об’єкта культурної спадщини (далі –Паспорт).
Згідно пункту 14 Паспорта «Оцінка антропологічної, археологічної, естетичної, етнографічної, історичної, мистецької, наукової чи художньої цінності об’єкта» автентичними (враховуючи історичне нашарування) в пам’ятці архітектури та історії є композиційне, архітектурно-пластичне, стилістичне та декоративне вирішення фасадів, форми віконних і дверних прорізів.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
10.03.2020, 18:01
ознаки упереджених дій та недостовірної інформації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, у Вашій відповіді на вимогу від 04 березня 2020 № UA-2020-02-21-003109-b.b1 ви повідомляєте про нібито проведення комплексних наукових досліджень, як то вимагають ДБН, за висновками яких застосовується алюмінієвий профіль.
Повідомляємо, що ніякої поважної причини застосовувати імпортний(Польша) алюмінієвий профіль не існує, крім для країн, в яких відстуня власна сировина та/або слабо розвинина технологія з виробництва. Будь-яке порівняння характеристик - буде не на користь алюмінієвих конструкцій. Наведені у відповіді аргументи - не відповідають дісності та не мають наукового обгрунтування.
Шановний Замовник - МЗС України, Ви представляєте інтереси нашої держави, в якої є власна сировина (дуб та ясень) - ділова деревина, власні виробники, що експортують деревяні вікна. Ніди в європейській державі, навіть подумати про таке неможливо - закон не дозволяє, встановити алюмінієві вікна замість деревяних на памятці архітектури та історії. В даному випадку вбачаємо ознаки упереджених дій.
Крім того, присутні ознаки недостовірності наданої інформації, що підтверджуються ЗАВДАННЯМ до ПРОЕКТУВАННЯ до Договору
на проектувння "Реставрація з заміною вікон":
Додатком № 1 до Договору № 39 від 24.05.2017 року "ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ" пункт 14 Виконання науково-дослідних та дослідно-експерементальних робіт - Замовником - не вимагається (вимог немає).
Додатком № 2 до Договору № 39 від 24.05.2017 року "ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ: технічні вимоги до продукції": Замовник самостійно, зазделегідь визначає: "Передбачити алюмінієвий профіль..." - що. наразі, може бути визначено та науково обгрунтовано лише в процесі проектування.
Таким чином, відсутні вимоги до науково-дослідних робіт та присутні ознаки упереджених дій, яке порушують порядок та норми ДБН.
Прошу надати відповідь-пояснення, щодо наведених фактів. Також, надати підтвердження (посилання) наявності, узгоджених в установленому законом порядку, наукових дослідженнь згідно ДБН, які доводять застосування виключно алюмінієвих конструкцій.
Повідомляємо, що ніякої поважної причини застосовувати імпортний(Польша) алюмінієвий профіль не існує, крім для країн, в яких відстуня власна сировина та/або слабо розвинина технологія з виробництва. Будь-яке порівняння характеристик - буде не на користь алюмінієвих конструкцій. Наведені у відповіді аргументи - не відповідають дісності та не мають наукового обгрунтування.
Шановний Замовник - МЗС України, Ви представляєте інтереси нашої держави, в якої є власна сировина (дуб та ясень) - ділова деревина, власні виробники, що експортують деревяні вікна. Ніди в європейській державі, навіть подумати про таке неможливо - закон не дозволяє, встановити алюмінієві вікна замість деревяних на памятці архітектури та історії. В даному випадку вбачаємо ознаки упереджених дій.
Крім того, присутні ознаки недостовірності наданої інформації, що підтверджуються ЗАВДАННЯМ до ПРОЕКТУВАННЯ до Договору
на проектувння "Реставрація з заміною вікон":
Додатком № 1 до Договору № 39 від 24.05.2017 року "ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ" пункт 14 Виконання науково-дослідних та дослідно-експерементальних робіт - Замовником - не вимагається (вимог немає).
Додатком № 2 до Договору № 39 від 24.05.2017 року "ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ: технічні вимоги до продукції": Замовник самостійно, зазделегідь визначає: "Передбачити алюмінієвий профіль..." - що. наразі, може бути визначено та науково обгрунтовано лише в процесі проектування.
Таким чином, відсутні вимоги до науково-дослідних робіт та присутні ознаки упереджених дій, яке порушують порядок та норми ДБН.
Прошу надати відповідь-пояснення, щодо наведених фактів. Також, надати підтвердження (посилання) наявності, узгоджених в установленому законом порядку, наукових дослідженнь згідно ДБН, які доводять застосування виключно алюмінієвих конструкцій.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.03.2020, 17:49)
Шановний учасник, інформуємо, що науково-проєктна документація розроблена з урахуванням усіх вимог та відповідно до:
- Закону України «Про охорону культурної спадщини»;
- ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»;
- ДСТУ – НБВ.3.2-4:2016 «Настанова щодо виконання ремонтно-реставраційних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування»;
- ДСТУ – НБВ.2.6-83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих елементів огороджувальних конструкцій».
Також повідомляємо, що науково-проєктна документація погоджена Департаментом охорони культурної спадщини КМДА та пройшла Державну будівельну експертизу.
- Закону України «Про охорону культурної спадщини»;
- ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»;
- ДСТУ – НБВ.3.2-4:2016 «Настанова щодо виконання ремонтно-реставраційних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування»;
- ДСТУ – НБВ.2.6-83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих елементів огороджувальних конструкцій».
Також повідомляємо, що науково-проєктна документація погоджена Департаментом охорони культурної спадщини КМДА та пройшла Державну будівельну експертизу.