Опис |
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.10.2019 № 89, протокол засідання тендерного комітету від 21.11.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПМК-КИЇВ» (далі – ТОВ «ПМК-КИЇВ»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.12.2019 № 470.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив, що тендерна пропозиція подається учасником з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Водночас у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ПМК-КИЇВ» міститься файл sign.p7s за результатам перевірки якого через Центральний засвідчувальний орган за посиланням http://czo.gov.ua/verify установлено, що даний файл не є ЕЦП чи КЕП уповноваженої особи учасника – директора Білоконя В.Ю., а являється печаткою юридичної особи ТОВ «ПМК-КИЇВ», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Згідно із пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив що враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції», про що учасниками подається у складі тендерної пропозиції відповідний лист.
Учасник ТОВ «ПМК-КИЇВ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.11.2019 № 28 про незастосування санкцій відповідно до Указу Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Однак зазначений Указ Президента України втратив чинність на підставі Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», у зв’язку з чим учасник ТОВ «ПМК-КИЇВ» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив вимоги пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПМК-КИЇВ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. |
|