Дата створення моніторингу 13.11.2019 17:08. Дата останього редагування моніторингу 03.12.2019 20:54
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
ID моніторингу | UA-M-2019-11-13-000035 | |
ID | 1e525303a28f4c3f9cf8a202a41e0b42 |
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Моніторинг опубліковано
13.11.19
Порушення виявлені
ВИСНОВКИ
Опис | За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України, укладення договору - порушень не встановлено. |
Тип виявленого порушення | встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) |
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель | З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
Дата публікації | 26.11.2019 16:15 |
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі | Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 04.09.2019 № 88Т/-2, тендерну пропозицію ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2019, договір від 16.10.2019 № 123-19/П. За результатами аукціону ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» визнано переможцем торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 03.10.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне. Замовником відповідно до умов п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги: учасниками надається довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Таблиця № 1 містить перелік інформації, яку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема модель машини, механізму або обладнання. Учасником ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 18.09.2019 № 219 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якої не зазначена модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД у цій частині. У межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 18.11.2019. У наданій відповіді на запит на пояснення від 21.11.2019 Замовник зазначив: «Відсутність інформації про модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договорів послуг за умовами яких техніка не передається у розпорядження учасника». Але, слід зауважити, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» довідки від 18.09.2019 № 219 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази обладнання за позиціями 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 є власністю учасника. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. |
Виявлено порушення (так/ні) | Так |
Дата створення | 26.11.2019 16:15 |
Документи |
Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення
Опис | Відсутність інформації про модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника наявної інформації на підприємстві (прийняття на баланс без зазначення моделей деякого обладнання) та первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договорів послуг за умовами яких техніка не передається у розпорядження учасника |
Дата редагування | |
Дата створення | 03.12.2019 20:52 |
Документи |
РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ
Опис підстав для здійснення моніторингу | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.11.2019 Одеса № 398 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.11.2019 № 398 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4. UA-2019-09-04-000870-a 04.09.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ |
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу | 13.11.2019 00:00 |
Дата публікації | 14.11.2019 09:52 |
Дата створення | 14.11.2019 09:52 |
Документи |
УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ
Учасники моніторингу
Назва організації | ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) |
Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40477150 |
Адреса організації | Ukraine, Одеська, Одеса |
Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
Контактна особа | ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) |
+38 (0 48) 724-35-05
|
vasilvasil77@ukr.net |
Дати та терміни
Період моніторингу | 14.11.2019 09:52 - 06.12.2019 00:00 | |
Дата публікації висновку про результати | 26.11.2019 16:15 - 11.12.2019 00:00 |