Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.05.2019 протокол № 040, тендерні пропозиції корпорації «Укртрансбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Ютем-Інжиніринг» (далі - ТОВ «Ютем-Інжиніринг», Учасник 1), товариства з обмеженою відповідальністю «БК «Укрбудмонтаж» (далі – ТОВ «БК «Укрбудмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Менеджмент Енерго»; протокол засідання тендерного комітету від 06.06.2019 № 03/27-0244, повідомлення про намір укласти договір від 11.07.2019.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, вид предмета закупівлі та умови оплати договору.
Також установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у додатку 2 тендерної документації установив вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, а саме: довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Щодо тендерних пропозицій учасників ТОВ «Ютем-Інжиніринг» та ТОВ «БК «Укрбудмонтаж», яких Замовник допустив до оцінки, установлено їх невідповідність вимогам тендерної документації.
Пунктом 3.6 додатку 1 тендерної документації визазначено, що учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з будівельних робіт повинен надати виконаний договір/контракт з додатками, які є його невід'ємною частиною.
Крім того, у разі якщо роботи не завершені і продовжуються, необхідно надати діючий договір на виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва за класом наслідків (відповідальності) СС3 або на будівництво/реконструкцію об'єктів V категорії складності, якщо договір був укладений до набрання чинності Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності».
Водночас Учасник 1 у своїй тендерній пропозиції надав Контрактну угоду № 106644 за Проєктом № 1669 «Завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС», в якій зазначено, що документи, вказані у пункті 4 цієї Контрактної угоди спільно утворюють Контракт на завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС» (далі - «Контракт»).
Пунктом 4 Контрактної угоди визначено, що документи, які складають Контракт є його невід’ємною частиною, а саме: документ Контракту № 1 «Замовлення на Закупівлю; документ Контракту № 2 – дана Контрактна угода; документ Контракту № 3 «Загальні Положення та Умови»; документ Контракту № 4 «Спеціальні Положення та Умови»; документ Контракту № 5 «Обсяг робіт по будівництву»; документ Контракту № 6 «Графік виконання робіт за Контрактом»; документ Контракту № 7 «Опис позицій оплати»; документ Контракту № 8 «Таблиця платежів на Етапи робіт». Документи, що складають Контракт розглядаються як доповнюючи один одного.
Отже, ТОВ «Ютем-Інжиніринг» надав лише частину документів Контракту (Контрактну угоду № 106644 за Проєктом № 1669), що не відповідає вимогам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації.
Крім зазначеного, умовами пункту 3.6 додатка 1 тендерної документації встановлено обов’язковість надання позитивного листа-відгуку (у разі якщо роботи не завершені і продовжуються учасником) від замовника об'єкта будівництва, з яким співпрацює учасник на договірній основі, з обов'язковим зазначенням видів робіт, які учасник виконує на даному об'єкті.
Також умовами тендерної документації вимагалось подання учасником в складі тендерної пропозиції дозволу на виконання будівельних робіт, який підтверджує клас наслідків (відповідальності) або категорію складності будівельних робіт, в якому мав бути вказаний учасник торгів.
Разом з тим на виконання наведеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції Учасник 1 надав лист-відгук Компанії Holtec International від 03.04.2019 б/н, в якому зазначено наступне.
Компанією Holtec International підписано Контракт № СhNPP/C-2/10/062 dsl 17/09/2007 з ДСП «Чорнобильська АЕС» на виконання робіт по завершенню будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) Проєкт № 1669 на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС». Між Компанією Holtec International та ТОВ «Ютем-Інжиніринг» укладено Контракт № 106644 від 18.04.2014, відповідно до якого ТОВ «Ютем-Інжиніринг» є підрядником на виконання будівельно-монтажних робіт по даному проєкту. Також, у листі зазначено, що Компанія Holtec International підтверджує, що ТОВ «Ютем-Інжиніринг» є генеральним підрядником по проєкту «Завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2)».
Також Учасник 1 надав Дозвіл на виконання будівельних робіт від 02.09.2014 № ІУ 115142450080, виданий Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, згідно з яким Замовником об’єкту будівництва «Завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС» є ДСП «Чорнобильська АЕС, а генеральним підрядником (підрядником) - ТОВ «Ютем-Інжиніринг».
Таким чином ТОВ «Ютем-Інжиніринг» надав лист-відгук від Компанії Holtec International, яка не є Замовником об'єкта будівництва, про якого йдеться у листі-відгукі, що не відповідає вимогам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації.
Своєю чергою, ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» у своїй тендерній пропозиції надав договір від 18.10.2017 № 3-146-02-17-00073 та додаткові угоди до нього від 08.12.2017 № 1, від 19.02.2018 № 3, від 02.05.2018 № 5, б/д №6 та від 19.12.2018 № 8 без додатків, які є невід’ємною їх частиною (пункт 21.1 Договору від 18.10.2017 № 3-146-02-17-00073, пункти 7, 8 додаткової угоди від 08.12.2017 № 1, пункт 7 додаткових угод від 19.02.2018 № 3 та від 02.05.2018 № 5, пункт 6 додаткової угоди б/д №6, пункт 9 додаткової угоди від 19.12.2018 № 8), що не відповідає умовам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації.
Крім того, у пункті 3.6 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати технічні дані по проєкту у такому складі, зокрема: загальна кількість трудовитрат по проєкту; основні рішення по екрануванню зон виробництва робіт та шляхів доступу; основні рішення по використанню засобів індивідуального захисту від радіаційного забруднення; основні обсяги робіт по поводженню з радіоактивними відходами; загальну кількість радіоактивних відходів; основні рішення по поводженню з радіоактивними відходами; основні рішення по використанню засобів індивідуального захисту від радіаційного забруднення в процесі здійснення діяльності по поводженню з радіоактивними відходами.
Проте учасник ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» у складі тендерної пропозиції не надав зазначеної інформації, що не відповідає умовам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації.
Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» та ТОВ «Ютем-Інжиніринг», як такі що не відповідали кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і допустив зазначених учасників до оцінки.
Відповідно до абзаців третього та шостого статті 31 Закону замовник відміняє торги, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. |
|