Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 18.07.2019 09:46. Дата останього редагування моніторингу 09.08.2019 09:10

Дані автоматичних індикаторів ризиків. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-07-18-000002  
ID 00128bb849fd4674acc353528795a077  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
18.07.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ютем-Інжиніринг» та ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій корпорації «Укртрансбуд» та товариства з обмеженою відповідальністю «Менеджмент Енерго» – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 23.07.2019 19:46  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.05.2019 протокол № 040, тендерні пропозиції корпорації «Укртрансбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Ютем-Інжиніринг» (далі - ТОВ «Ютем-Інжиніринг», Учасник 1), товариства з обмеженою відповідальністю «БК «Укрбудмонтаж» (далі – ТОВ «БК «Укрбудмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Менеджмент Енерго»; протокол засідання тендерного комітету від 06.06.2019 № 03/27-0244, повідомлення про намір укласти договір від 11.07.2019. За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, вид предмета закупівлі та умови оплати договору. Також установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у додатку 2 тендерної документації установив вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, а саме: довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Щодо тендерних пропозицій учасників ТОВ «Ютем-Інжиніринг» та ТОВ «БК «Укрбудмонтаж», яких Замовник допустив до оцінки, установлено їх невідповідність вимогам тендерної документації. Пунктом 3.6 додатку 1 тендерної документації визазначено, що учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з будівельних робіт повинен надати виконаний договір/контракт з додатками, які є його невід'ємною частиною. Крім того, у разі якщо роботи не завершені і продовжуються, необхідно надати діючий договір на виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва за класом наслідків (відповідальності) СС3 або на будівництво/реконструкцію об'єктів V категорії складності, якщо договір був укладений до набрання чинності Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності». Водночас Учасник 1 у своїй тендерній пропозиції надав Контрактну угоду № 106644 за Проєктом № 1669 «Завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС», в якій зазначено, що документи, вказані у пункті 4 цієї Контрактної угоди спільно утворюють Контракт на завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС» (далі - «Контракт»). Пунктом 4 Контрактної угоди визначено, що документи, які складають Контракт є його невід’ємною частиною, а саме: документ Контракту № 1 «Замовлення на Закупівлю; документ Контракту № 2 – дана Контрактна угода; документ Контракту № 3 «Загальні Положення та Умови»; документ Контракту № 4 «Спеціальні Положення та Умови»; документ Контракту № 5 «Обсяг робіт по будівництву»; документ Контракту № 6 «Графік виконання робіт за Контрактом»; документ Контракту № 7 «Опис позицій оплати»; документ Контракту № 8 «Таблиця платежів на Етапи робіт». Документи, що складають Контракт розглядаються як доповнюючи один одного. Отже, ТОВ «Ютем-Інжиніринг» надав лише частину документів Контракту (Контрактну угоду № 106644 за Проєктом № 1669), що не відповідає вимогам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації. Крім зазначеного, умовами пункту 3.6 додатка 1 тендерної документації встановлено обов’язковість надання позитивного листа-відгуку (у разі якщо роботи не завершені і продовжуються учасником) від замовника об'єкта будівництва, з яким співпрацює учасник на договірній основі, з обов'язковим зазначенням видів робіт, які учасник виконує на даному об'єкті. Також умовами тендерної документації вимагалось подання учасником в складі тендерної пропозиції дозволу на виконання будівельних робіт, який підтверджує клас наслідків (відповідальності) або категорію складності будівельних робіт, в якому мав бути вказаний учасник торгів. Разом з тим на виконання наведеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції Учасник 1 надав лист-відгук Компанії Holtec International від 03.04.2019 б/н, в якому зазначено наступне. Компанією Holtec International підписано Контракт № СhNPP/C-2/10/062 dsl 17/09/2007 з ДСП «Чорнобильська АЕС» на виконання робіт по завершенню будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) Проєкт № 1669 на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС». Між Компанією Holtec International та ТОВ «Ютем-Інжиніринг» укладено Контракт № 106644 від 18.04.2014, відповідно до якого ТОВ «Ютем-Інжиніринг» є підрядником на виконання будівельно-монтажних робіт по даному проєкту. Також, у листі зазначено, що Компанія Holtec International підтверджує, що ТОВ «Ютем-Інжиніринг» є генеральним підрядником по проєкту «Завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2)». Також Учасник 1 надав Дозвіл на виконання будівельних робіт від 02.09.2014 № ІУ 115142450080, виданий Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, згідно з яким Замовником об’єкту будівництва «Завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС» є ДСП «Чорнобильська АЕС, а генеральним підрядником (підрядником) - ТОВ «Ютем-Інжиніринг». Таким чином ТОВ «Ютем-Інжиніринг» надав лист-відгук від Компанії Holtec International, яка не є Замовником об'єкта будівництва, про якого йдеться у листі-відгукі, що не відповідає вимогам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації. Своєю чергою, ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» у своїй тендерній пропозиції надав договір від 18.10.2017 № 3-146-02-17-00073 та додаткові угоди до нього від 08.12.2017 № 1, від 19.02.2018 № 3, від 02.05.2018 № 5, б/д №6 та від 19.12.2018 № 8 без додатків, які є невід’ємною їх частиною (пункт 21.1 Договору від 18.10.2017 № 3-146-02-17-00073, пункти 7, 8 додаткової угоди від 08.12.2017 № 1, пункт 7 додаткових угод від 19.02.2018 № 3 та від 02.05.2018 № 5, пункт 6 додаткової угоди б/д №6, пункт 9 додаткової угоди від 19.12.2018 № 8), що не відповідає умовам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації. Крім того, у пункті 3.6 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати технічні дані по проєкту у такому складі, зокрема: загальна кількість трудовитрат по проєкту; основні рішення по екрануванню зон виробництва робіт та шляхів доступу; основні рішення по використанню засобів індивідуального захисту від радіаційного забруднення; основні обсяги робіт по поводженню з радіоактивними відходами; загальну кількість радіоактивних відходів; основні рішення по поводженню з радіоактивними відходами; основні рішення по використанню засобів індивідуального захисту від радіаційного забруднення в процесі здійснення діяльності по поводженню з радіоактивними відходами. Проте учасник ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» у складі тендерної пропозиції не надав зазначеної інформації, що не відповідає умовам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» та ТОВ «Ютем-Інжиніринг», як такі що не відповідали кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і допустив зазначених учасників до оцінки. Відповідно до абзаців третього та шостого статті 31 Закону замовник відміняє торги, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 23.07.2019 19:46  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 23 липня 2019 року про результати моніторингу закупівлі (файл додається)  
Дата публікації 09.08.2019 09:09  
Дата створення 09.08.2019 09:09  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Відповідно порушень зазначених у пункті 2 розділу ІІ «Констатуючої частини» висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України від 23.07.2019 надаємо аргументовані заперечення щодо виявлених порушень: 1. щодо порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» – заперечуємо (файл з запереченнями додається), 2. щодо результатів аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та установленого порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону - заперечуємо (файл з запереченнями додається), 3. щодо результатів аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ютем-Інжиніринг» та ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» та установленого порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону - заперечуємо (файл з запереченнями додається).  
Дата редагування  
Дата створення 30.07.2019 15:46  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.07.2019 № 216 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.07.2019 № 216 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-03-15-001787-c 15.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 17.07.2019 00:00  
Дата публікації 18.07.2019 12:45  
Дата створення 18.07.2019 12:45  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
nalesnay.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 18.07.2019 12:45 - 09.08.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 23.07.2019 19:46 - 07.08.2019 00:00