Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 21.04.2025 14:23. Дата останього редагування моніторингу 22.05.2025 10:47

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-04-21-000056  
ID d7d3c38216cc456fac02e690918e7098  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
21.04.25
Вирішено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами розгляду питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 07.05.2025 17:02  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID:UA-P-2025-01-06-006403-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи та робочої групи з питань супроводу закупівель товарів, робіт та послуг (протокол) від 01.04.2025, із змінами від 04.04.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.04.2025; тендерну пропозицію Приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС» (далі – ПП «ОККО-СЕРВІС»); протокольне рішення щодо прийняття рішень уповноваженою особою (далі - протокол) від 10.04.2025 № 082/УО/П/2025 та 29.04.2025 № 102/УО/П/2025; повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2025; пояснення Замовника з документами, надані 24.04.2025 та 30.04.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Замовник визначив переможцем процедури закупівлі ПП «ОККО-СЕРВІС», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації з огляду на наступне. Підпунктом 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно із заповненим Додатком № 5 до тендерної документації). Згідно з підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, передбаченими Додатком № 5 до тендерної документації У Додатку № 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до тендерної документації та у розділі 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» Додатку № 8 до тендерної документації визначені документи, які повинен надати учасник. Також, у розділі 3 Додатку № 8 до тендерної документації встановлено, що невиконання вимог Додатку № 5 до тендерної документації у пропозиції учасника призводить до її відхилення. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку № 8 учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за формою, наведеній у Додатку № 5 у заповненому вигляді та з врахуванням всіх вимог відповідно Додатку № 5 до тендерної документації. Також, згідно Додатку № 5 та пункту 3.3 розділу 3 Додатку № 8 учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку з інформацією про автозаправні станції, що пропонуються учасником, оформлену згідно з вимогами Додатку № 7 до тендерної документації Слід зазначити, що форми Додатків № 5 і № 7 містять тотожні таблиці, що передбачають заповнення учасниками інформації про адреси АЗС. При цьому, відповідно до пункту 4.4 розділу І тендерної документації, Додатку № 5 до неї та Проєкту договору (Додаток № 3) поставка товарів здійснюється на АЗС Чернівецької області. Так, учасник ПП «ОККО-СЕРВІС» надав документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 08.04.2025 № 29 (за формою Додатку № 5) та Довідку від 10.04.2025 № 41 (за формою Додатку № 7), в яких зазначив, зокрема, такі адреси АЗС: «Снятинський р-н, с. Хлібичин, вул. Жовтнева, 39», «смт. Муровані Курилівці, вул. Комарова, 7». Однак, запропоновані учасником АЗС за вказаними адресами знаходяться в Івано-Франківській та Вінницькій областях відповідно, що не відповідає вимогам пункту 4.4 розділу І тендерної документації, Додатку № 5 до неї та Проєкту договору (Додаток № 3). Відповідно до вимог Додатку № 5 пункту 3.13 Додатку № 8 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності товарів технічним вимогам в складі тендерної пропозиції учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС/АЗК, вказану у таблиці 1 Додатку № 5 та Додатку № 7 до тендерної документації, а у разі її відсутності – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (за довільною формою) про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним. Так, у складі своєї пропозиції учасник ПП «ОККО-СЕРВІС» в підтвердження даної вимоги надав лише ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним по АЗС, розміщеними за адресами: у місті Чернівці: вулиця Руська, 250 Б, вулиця Калинівська, 1А, вулиця Галицький шлях, 46М; Кіцманський район, село Стрілецький Кут, вулиця Шевченка, 1-З; Новоселицький район, село Остриця, вулиця Чернівецька, 33. Проте, на запропоновані АЗС, які розміщені за адресами: Снятинський р-н, с. Хлібичин, вул. Жовтнева, 39; смт. Муровані Курилівці, вул. Комарова, 7 та м. Хотин, вул. Шевченка, 22 не надано дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (за довільною формою) про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним. У зв’язку із встановленими вище порушеннями Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області в електронній системі закупівель 29.04.2025 оприлюднено запит щодо даної невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації. На зазначений запит Замовник надав таке Пояснення: «На дану вимогу Учасником надано гарантійний лист № 274 від 07.04.2025 року від ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» адресований Учаснику ПП «ОККО-СЕРВІС» та Управлінню поліції охорони в Чернівецькій області, із зазначенням ідентифікатора закупівлі та переліком АЗС, в якому зазначено про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним на кожній зазначеній АЗС, контактними даними посадової особи - директора. - АЗС Коломийський район (зараз Снятинський район), село Хлібичин, вулиця Жовтнева 39; - Могилів-Подільський р-н, смт. Муровані Курилівці, вулиця Комарова 7 - Дністровський район, місто Хотин, вулиця Шевченка 22». Проте, Пояснення Замовника не спростовує невідповідність пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогам тендерної документації, оскільки гарантійний лист від 07.04.2025 вих. № 274 не містить посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним, як це вимагається тендерною документацією. Таким чином, учасник ПП «ОККО-СЕРВІС» не дотримав вимог Додатку № 5 та пункту 3.13 Додатку № 8 до тендерної документації в частині надання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС, або рішення органу ліцензування про її видачу, або довідки про її наявність з посиланням на відкритий реєстр про ліцензіатів. Також, відповідно до вимог Додатку № 5 та пункту 3.12 Додатку № 8 до тендерної документації учасник повинен надати оригінал або копію протоколу випробування товару, що є предметом закупівлі та виданий не раніше 2025 року. Додатково учасник надає чинне на момент надання свідоцтво акредитації за належною галуззю лабораторії, що здійснила випробування та відповідний договір на здійснення оцінки відповідності між учасником та такою лабораторією. Так, Учасник на зазначені вимоги тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції надав: - протокол випробувань на дизельне паливо від 17.03.2025 № 10/03-2025К, який проводила Рівненська випробувальна лабораторія Центру паливних випробувань «TFC» АТ «Концерн ГАЛНАФТОГАЗ»; - чинний атестат про акредитацію Національного агентства Національного агентства з акредитації України № 20934 дійсний до 19.12.2028 року, виданий Центру паливних випробувань «TFC» АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» (далі - Атестат про акредитацію); - договір про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу нафтопродуктів від 03.01.2023 № ОС/23/11, укладений між учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» та АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» (далі – Договір № ОС/23/11). Згідно Атестату про акредитацію сфера акредитації визначена додатком до цього атестата, який є невід’ємною його частиною і складається з 28 аркушів. Однак, учасник ПП «ОККО-СЕРВІС» такого додатку до Атестату про акредитацію у складі своєї пропозиції не надав. Також, відповідно до пунктів 1.3 та 3.1 Договору № ОС/23/11 детальний перелік послуг, обсяг послуг, вартість (ціна) послуг та порядок надання послуг узгоджуються у додатках (додаткових угодах) до цього договору, які відповідно до пункту 9.1 Договору № ОС/23/11 становлять його невід’ємну частину. Таким чином, учасник ПП «ОККО-СЕРВІС» надав лише частину Атестату про акредитацію та частину Договору № ОС/23/11 без їх невід’ємних частин, чим не дотримав вимог Додатку № 5 та пункту 3.12 розділу 3 Додатку № 8 до тендерної документації. З огляду на зазначені вище порушення, тендерна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації та відповідно до пункту 44 Особливостей № 1178 підлягає відхиленню Замовником. Проте, в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ОККО-СЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а визначив його переможцем згідно рішення від 10.04.2025 № 082/УО/П/2025. В ході проведення моніторингу Замовник 29.04.2025 оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ОККО-СЕРВІС», чим усунув виявлені моніторингом порушення.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 07.05.2025 17:02  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис .  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 22.05.2025 10:45  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 44-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 21 квітня 2025 року № 44-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2025-04-01-012966-a від 01.04.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 21.04.2025 00:00  
Дата публікації 21.04.2025 16:54  
Дата створення 21.04.2025 16:54  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
o.v.myshkovska@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 693-73-06
b.h.yastremska@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 21.04.2025 16:54 - 13.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 07.05.2025 17:02 - 22.05.2025 00:00