Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 21.04.2025 14:25. Дата останього редагування моніторингу 27.05.2025 16:29

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-04-21-000057  
ID 002b7122c46843e29623e7c1ab35bd08  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
21.04.25
Вирішено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень - не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про надання послуг від 15.04.2025 № 292 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 09.05.2025 10:14  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі − замовник) UA-P-2025-03-28-004238-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену Протоколом уповноваженої особи від 28.03.2025 №168; зміни до тендерної документації (Додаток 3), затверджені Протоколом уповноваженої особи від 31.03.2025 №196; Перелік змін до тендерної документації від 31.03.2025; Протокол уповноваженої особи від 31.03.2025 №196; службова записка від 31.03.2025; тендерну пропозицію учасника ФОП "ТРІШИЧЕВ ЮРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"; вимогу щодо обґрунтування аномально низької ціни учаснику ФОП "ТРІШИЧЕВ ЮРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" до 09.04.2025; Протокольне рішення уповноваженої особи від 08.04.2025 № 217; договір про надання послуг від 15.04.2025 № 292 (далі – договір) на суму 169 990,00 грн (без ПДВ) з ФОП "ТРІШИЧЕВ ЮРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю оприлюднену від 02.05.2025. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства. Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Абзацом 8 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Згідно з абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, встановлено, що замовник в тендерній документації (в абзаці 2 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення Учасника та Переможця відповідно до вимог, визначених у пункті 47 Особливостей») зазначив, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». Однак, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (12.03.2025) абзац 14 пункту 47 виключено відповідно до внесених змін до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024. Таким чином, замовником до тендерної документації включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено норми абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства. Нормою підпункту 15 пункту 47 Особливостей встановлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так відповідно Додатку 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що: «Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зокрема визначених у підпунктів 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей.» При цьому, Переможцем ФОП «ТРІШИЧЕВ ЮРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ» було завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей на 5-й день, а не протягом 4-х календарних днів як цього вимагає законодавство. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 29.04.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 02.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявлених порушень. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «Уповноваженою особою було не враховано, що згідно Особливостей надання Переможцем документів повинно бути не робочі дні, а календарні. Довідка НАЗК відповідно п.п.3 п.47 Особливостей у відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення завантажено 09.04.25р. (Додається). А також паралельно з цією процедурою проводилася закупівля «Фільтр повітряний компресора ЛВ-50 тролейбусу Богдан (код за ДК 021:2015 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації)» ID: UA-2025-03-28-012026-a, де також переможцем закупівлі було визначено ФОП "ТРІШИЧЕВ ЮРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" і переможець надав вчасно 10.04.2025р. документи п.п. 5,6 та 12 п. 47 Особливостей, а саме: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (Додається), тобто переможець закупівлі був перевірений раніше». Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП «ТРІШИЧЕВ ЮРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено замовником.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 09.05.2025 10:14  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Щодо інформації про усунення порушення: У зв'язку із виконанням висновка про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2025-04-21-000057, на вимогу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Сторони дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю №292 від 15.04.2025р. Договір діє до 16.05.2025 року. Додатки: 1. ДУ №1 до Договору №292 від 15.04.25р. на 1 арк.; 2. Протокол № 259 від 15.05.25р. про оприлюднення звіту про виконання договору щодо закупівлі на 4 арк.; 3. Звіт про виконання договору про закупівлю.  
Дата редагування  
Дата створення 15.05.2025 16:02  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис На виконання висновку відносно процедури закупівлі, замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 27.05.2025 16:28  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 38-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.04.2025 № 38-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-03-28-004322-a, 28.03.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків, sas24-3-10. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 21.04.2025 00:00  
Дата публікації 21.04.2025 15:37  
Дата створення 21.04.2025 15:37  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 99) 983-71-85
i.m.kokhno@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 21.04.2025 15:37 - 13.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 09.05.2025 10:14 - 24.05.2025 00:00