Процедура закупівлі оголошена 05.12.2024 21:52. Дата останніх змін - 13.12.2024 15:42
Будівництво районного будинку культури з залом на 500 місць в м.Сокиряни Чернівецької області (коригування) із впровадженням енергозберігаючих технологій та влаштуванням ПРУ на 900 осіб -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-05-021205-a | |
ID | 67ba3d3b210e462dbdac9c71ce2895da |
Загальна очікувана вартість закупівлі
246`246`418.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Сокирянська міська рада | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 246`246`418.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
05.12.24
Період уточнень
до 17.12.24
Період оскаржень
до 17.12.24
Подання пропозицій
до 20.12.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
20.12.24
06.12.2024, 10:45
технічне
Загальне запитання щодо оголошення
Запитання: А що, війна вже закінчилась ? Ракети вже не літають??? Схаменіться!!! Ви людей доведе до того, що люди будуть наводити ракети на подібні обєкти! Аби припинити таке свавілля!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.12.2024, 16:58)
Розглянувши звернення повідомляємо наступне.
На території громади з 1983 року триває будівництво Дністровської ГАЕС. Титулом перехідної будови ГАЕС та відповідно укладеними договорами з ПАТ «Укргідроенерго», передбачено фінансування робіт з будівництва ряду об’єктів соціального призначення. На сьогодні, будівництво частини об'єктів із визначеного переліку вже завершено, однак, в умовах неналежного фінансування, існує ряд соціально значимих об’єктів будівництво яких триває. Серед них – освітньо-мистецький центр, спорудження якого розпочалось ще в 1989 році.
З початку війни значно зросли загрози, пов’язаних із безпековими викликами і бомбосховища стали невід'ємною частиною інфраструктури населених пунктів. Будівництво укриттів стало необхідною вимогою, передбаченою Державними будівельними нормами (ДБН), які затверджені 31.10.2023 року (об’єкти такого рівня мають мати відповідне укриття).
Оскільки, на момент виготовлення проектно-кошторисної документації будівництва освітньо-мистецького центру (ПКД) не було запроектовано захисних споруд, а також враховуючи те, що у жовтні 2024 року відповідно до Розпорядження голови Чернівецької ОВА, завершено передачу об’єкта будівництва від попереднього замовника робіт до Сокирянської міської ради, дію договору про виконання будівельних робіт між підрядною організацією та попереднім замовником було припинено, виникла потреба коригування проектно-кошторисної документації у відповідності до діючих ДБН та визначення нового виконавця робіт з будівництва.
Після проведення коригування ПКД та отримання експертного висновку, оголошено процедуру визначення виконавця будівельних робіт (тендер) на залишкову вартість відповідно кошторису, який передбачає виконання робіт з будівництва освітньо-мистецького центру, придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також будівництво протирадіаційного укриття на 900 осіб. Фінансування робіт відбувається в рамках багаторічної цільової програми ПАТ «Укргідроенерго».
Варто зауважити, що Генеральним планом міста Сокиряни поряд із освітньо-мистецьким центром передбачено спорудження закладу загальної середньої освіти, розрахований на 600 учнів. В перспективі укриття буде використовуватись і для потреб закладу освіти.
На території громади з 1983 року триває будівництво Дністровської ГАЕС. Титулом перехідної будови ГАЕС та відповідно укладеними договорами з ПАТ «Укргідроенерго», передбачено фінансування робіт з будівництва ряду об’єктів соціального призначення. На сьогодні, будівництво частини об'єктів із визначеного переліку вже завершено, однак, в умовах неналежного фінансування, існує ряд соціально значимих об’єктів будівництво яких триває. Серед них – освітньо-мистецький центр, спорудження якого розпочалось ще в 1989 році.
З початку війни значно зросли загрози, пов’язаних із безпековими викликами і бомбосховища стали невід'ємною частиною інфраструктури населених пунктів. Будівництво укриттів стало необхідною вимогою, передбаченою Державними будівельними нормами (ДБН), які затверджені 31.10.2023 року (об’єкти такого рівня мають мати відповідне укриття).
Оскільки, на момент виготовлення проектно-кошторисної документації будівництва освітньо-мистецького центру (ПКД) не було запроектовано захисних споруд, а також враховуючи те, що у жовтні 2024 року відповідно до Розпорядження голови Чернівецької ОВА, завершено передачу об’єкта будівництва від попереднього замовника робіт до Сокирянської міської ради, дію договору про виконання будівельних робіт між підрядною організацією та попереднім замовником було припинено, виникла потреба коригування проектно-кошторисної документації у відповідності до діючих ДБН та визначення нового виконавця робіт з будівництва.
Після проведення коригування ПКД та отримання експертного висновку, оголошено процедуру визначення виконавця будівельних робіт (тендер) на залишкову вартість відповідно кошторису, який передбачає виконання робіт з будівництва освітньо-мистецького центру, придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також будівництво протирадіаційного укриття на 900 осіб. Фінансування робіт відбувається в рамках багаторічної цільової програми ПАТ «Укргідроенерго».
Варто зауважити, що Генеральним планом міста Сокиряни поряд із освітньо-мистецьким центром передбачено спорудження закладу загальної середньої освіти, розрахований на 600 учнів. В перспективі укриття буде використовуватись і для потреб закладу освіти.
06.12.2024, 16:52
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Який дорговір буде вважатись аналогічним в розумінні Замовника?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.12.2024, 17:00)
Розглянувши звернення повідомляємо наступне.
Аналогічний договір у публічних закупівлях використовується під час підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі за ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон не містить конкретного визначення, що таке аналогічний договір, та які вимоги до нього повинні встановлюватись.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Зазвичай аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Аналогічний договір у публічних закупівлях використовується під час підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі за ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон не містить конкретного визначення, що таке аналогічний договір, та які вимоги до нього повинні встановлюватись.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Зазвичай аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
09.12.2024, 12:58
помилка
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Який зв'язок із аналогічним договором (а саме з нового будівництва захисних споруд цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території закладів освіти.) та предметом даної закупівлі? Просимо виправити дану невідповідність.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.12.2024, 09:27)
Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
09.12.2024, 13:08
дискримінаці
Загальне запитання щодо оголошення
Чим обгрунтовано, що аналогічний договір повинен бути саме на будівництво в закладах освіти? Просимо замінити дану вимогу на ту яку не обмежуватиме учасників, адже є дискримінаційною. Є багато закладів соціального призначення!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.12.2024, 09:27)
Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
09.12.2024, 14:48
невідповідність
Загальне запитання щодо оголошення
Замовнику, в Додатку до ТД зазначено, що необхідно надати "1.2.Тендерна пропозиція згідно ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.". Проте, додаток 2 не містить прикладу Тендерної пропозиції.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.12.2024, 09:28)
Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
12.12.2024, 23:02
Забезпечення тендерної пропозиції ПОРУШЕННЯ
Загальне запитання щодо оголошення
п.2 Розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
містить вимогу надати Забезпечення тендерної пропозиції «0,1% вартості договору про
закупівлю» без вказання умов його надання, зокрема,виду, розміру, строку дії, тощо . Про який
«0,1 % договору» може йти мова на етапі кваліфікації учасників? Забезпечення тендерної
ПРОПОЗИЦІЇ згідно законодавства розраховується виходячи із очікуваної вартості закупівлі.
Уповноважена особа розрізняє різницю «забезпечення тендерної пропозиції» від «забезпечення
виконання договору» ? Чи вже є визначений переможець? Згідно пункту 44 Особливостей якщо
учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції його пропозиція відхиляється.
Вами порушено вимоги законодавства, ( ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі») вимагаємо внести
зміни до документації.
містить вимогу надати Забезпечення тендерної пропозиції «0,1% вартості договору про
закупівлю» без вказання умов його надання, зокрема,виду, розміру, строку дії, тощо . Про який
«0,1 % договору» може йти мова на етапі кваліфікації учасників? Забезпечення тендерної
ПРОПОЗИЦІЇ згідно законодавства розраховується виходячи із очікуваної вартості закупівлі.
Уповноважена особа розрізняє різницю «забезпечення тендерної пропозиції» від «забезпечення
виконання договору» ? Чи вже є визначений переможець? Згідно пункту 44 Особливостей якщо
учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції його пропозиція відхиляється.
Вами порушено вимоги законодавства, ( ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі») вимагаємо внести
зміни до документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.12.2024, 15:20)
Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
12.12.2024, 23:29
Забезпечення виконання договору ПОРУШЕННЯ
Загальне запитання щодо оголошення
У п.6 Розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю»
тендерної документації замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати
укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Забезпечення
виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування
коштів на РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ЗАМОВНИКА. Але – розрахунковий рахунок у тендерній
документації не вказано, текст п.6 виділений червоним, як такий що сумнівний!!!! Зважаючи що
вартість об’єкту згідно опублікованої вами експертизи майже 312 млн.гривень і згідно інформації
яку ви надали у вашій відповіді на питання 9 грудня ви будуєте клуб у Сокирянах з 1989року, як ми
як учасники підписуючи договір на 5 років ( згідно вашого оголошення термін виконання робіт до
2029 року) маємо перерахувати вам кошти на банківський рахунок. Чи враховуєте ви інфляційні
процеси і те, що ви не маєте права користуватися нашими грошима? Чи гарантуєте ви що в час
війни забезпечите повний обсяг фінансування за п’ять років, якщо ви не змогли цього зробити
тридцять п’ять років?
Вами порушено вимоги законодавства і недостатньо аргументовано вимогу до переможця (ст. 27
ЗУ «Про публічні закупівлі» і вимагаємо внести зміни до документації і виключити вимогу щодо
забезпечення виконання договору.
тендерної документації замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати
укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Забезпечення
виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування
коштів на РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ЗАМОВНИКА. Але – розрахунковий рахунок у тендерній
документації не вказано, текст п.6 виділений червоним, як такий що сумнівний!!!! Зважаючи що
вартість об’єкту згідно опублікованої вами експертизи майже 312 млн.гривень і згідно інформації
яку ви надали у вашій відповіді на питання 9 грудня ви будуєте клуб у Сокирянах з 1989року, як ми
як учасники підписуючи договір на 5 років ( згідно вашого оголошення термін виконання робіт до
2029 року) маємо перерахувати вам кошти на банківський рахунок. Чи враховуєте ви інфляційні
процеси і те, що ви не маєте права користуватися нашими грошима? Чи гарантуєте ви що в час
війни забезпечите повний обсяг фінансування за п’ять років, якщо ви не змогли цього зробити
тридцять п’ять років?
Вами порушено вимоги законодавства і недостатньо аргументовано вимогу до переможця (ст. 27
ЗУ «Про публічні закупівлі» і вимагаємо внести зміни до документації і виключити вимогу щодо
забезпечення виконання договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.12.2024, 15:26)
Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
13.12.2024, 00:05
СС2 чи СС3 ПОРУШЕННЯ
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно опублікованої вами експертизи клас наслідків по об’єкту - СС2. Але виходячи з назви об’єкту
(клуб на 500 осіб + укриття на 900 осіб) це є малоймовірним, зважаючи ще і на загальну вартість
об’єкту. Клас наслідків по обєкту мав би бути СС3. В своїх роз’ясненнях ви вказуєте, що коригували
проект довключаючи укриття. Але з якою ціллю ви прописали це в назві об’єкту, яка згідно
законодавства України не може змінюватися і це є суворо заборонено (ви ж освоїли майже 66
млн. грн. згідно того ж експертного звіту). Заниження класу наслідків переслідується законом, а
коригування здійснюється на підставі завдання на коригування, а не коригування назви об’єкту.
Наше підприємство має ліцензію на виконання робіт на об’єкта за класом наслідків СС3. Згідно
ваших вимог ліцензія має надаватися в складі тендерної пропозиції. Чи будете розглядати
пропозиції учасників, які немають ліцензії на СС3? Надайте для ознайомлення розрахунок класу
наслідків по об’єкту (щоб зрозуміти законність дій замовника і проектанта).
(клуб на 500 осіб + укриття на 900 осіб) це є малоймовірним, зважаючи ще і на загальну вартість
об’єкту. Клас наслідків по обєкту мав би бути СС3. В своїх роз’ясненнях ви вказуєте, що коригували
проект довключаючи укриття. Але з якою ціллю ви прописали це в назві об’єкту, яка згідно
законодавства України не може змінюватися і це є суворо заборонено (ви ж освоїли майже 66
млн. грн. згідно того ж експертного звіту). Заниження класу наслідків переслідується законом, а
коригування здійснюється на підставі завдання на коригування, а не коригування назви об’єкту.
Наше підприємство має ліцензію на виконання робіт на об’єкта за класом наслідків СС3. Згідно
ваших вимог ліцензія має надаватися в складі тендерної пропозиції. Чи будете розглядати
пропозиції учасників, які немають ліцензії на СС3? Надайте для ознайомлення розрахунок класу
наслідків по об’єкту (щоб зрозуміти законність дій замовника і проектанта).
13.12.2024, 09:18
Обгрунтування тендеру
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник. У опублікованому вами «ОБҐРУНТУВАННІ ТЕХНІЧНИХ ТА
ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО
ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в розділі
«Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі» вказано, що
розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі
кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості
будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства
регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
України від 05.07.2013 №293. Даний документ втратив чинність з прийняттям
Настанови.
Тому пропонуємо перевірити правильність розрахунку очікуваної вартості і внести
зміни в обгрунтування.
ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО
ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в розділі
«Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі» вказано, що
розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі
кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості
будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства
регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
України від 05.07.2013 №293. Даний документ втратив чинність з прийняттям
Настанови.
Тому пропонуємо перевірити правильність розрахунку очікуваної вартості і внести
зміни в обгрунтування.
13.12.2024, 15:42
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно п.5.1. Настанови щодо визначення вартості будівництва для підготовки тендерної
пропозиції на будівництво обєкта замовник надає відомість обсягів робіт, відомість
ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Вами ж надано документ
у формі дефектного акту (що допускається тільки для капітального ремонту)
Просимо надати необхідні документи для якісної підготовки розрахунків.
пропозиції на будівництво обєкта замовник надає відомість обсягів робіт, відомість
ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Вами ж надано документ
у формі дефектного акту (що допускається тільки для капітального ремонту)
Просимо надати необхідні документи для якісної підготовки розрахунків.