Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 18:43. Дата останніх змін - 22.11.2024 18:43

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-016441-a  
ID bd10b47c5b0b4f349b4bc0a203944fae  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-22-019878-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області  
Очікувана вартість закупівлі 52`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.11.24
Подання пропозицій
до 27.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної та фактичного отримання товару. Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Шафи для зберігання засобів навчання
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, Шкільна,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Столи письмові
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, Шкільна,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору Меблі для осередку .doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:42
Версія документу від: 22.11.2024 18:42
ID: 2ec22dbddc354807a3625319d2351862
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:43
Версія документу від: 22.11.2024 18:43
ID: 8fd2f36fd6c84cfcbc52e734eff4764c

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Шафи для зберігання засобів навчання
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : ЛЕОНТЕК
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал основи корпусу : ЛДСП
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал задньої стінки : ХДФ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал кромки : ПВХ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Вид : напівзакрита
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Товщина матеріалу корпусу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 370 - 370 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2110 - 2110 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Столи письмові
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : АЛМАНТ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал каркасу : ЛДСП
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Форма : прямокутний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал стільниці : ЛДСП
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал кромки : ПВХ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 750 - 750 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 600 - 600 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Кількість поличок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 1
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Товщина стільниці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Кількість шухляд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 3
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 22.11.2024 18:43  
Початок періоду прийому пропозицій 22.11.2024 18:43  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20409796  
Юридична адреса 13400, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, місто Андрушівка, вулиця Шкільна , будинок 3