Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 10.12.2024 10:38. Дата останього редагування моніторингу 24.12.2024 09:59

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2024-12-10-000023  
ID 10fa1190968d4c73907b87fccf3d2351  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
10.12.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів  
Дата публікації 23.12.2024 15:51  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів» Волинської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.11.2024 №194 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ХОРАЙЗОН М» та Приватного підприємства «РОУДІЗ»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 19.11.2024 №202, від 20.11.2024 №210 та від 21.11.2024 №213; повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2024; договір про закупівлю робіт від 27.11.2024 №2711 на суму 2 875 098,26 гривень; додаткова угода ід 03.12.2024 №1 до договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 №2711, додаткова угода ід 03.12.2024 №2 до договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 №2711; відповіді Замовника від 11.12.2024 та від 20.12.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/ або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 01.11.2024 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товару, яка не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. На письмовий запит Держаудитслужби, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.12.2024 на запитання щодо не оформлення та не оприлюднення переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації Замовник повідомив, що «Замовником було складено тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку», яка містить зокрема, наступні додатки: Додаток 4 яким встановлено перелік документів які надаються переможцем (юридичною особою), переможцем (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем). Інформуємо, що іншими додатками до тендерної документації також визначено необхідність подання певних документів, а саме: Додаток 4 визначає перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника іншим вимогам Замовника; Додатком 5 – перелік документів, що свідчать про відповідність встановленій Замовником сукупності технічних умов, необхідних для виконання робіт на об’єкті будівництва. Таким чином, зазначена тендерна документація містить окремі додатки щодо переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. З огляду на наведене, під час розроблення та затвердження тендерної документації на відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м. Луцьку» Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель в повному обсязі з урахуванням специфіки предмета закупівлі та його сфери застосування». Разом з тим, проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що в тендерній документації міститься Додаток 4 (аркуш 24-30) не окремим додатком, та в Додатку 4 до тендерної документації зазначена наступна інформація, а саме: «1. 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» , «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників іншим вимогам, встановлених в тендерній документації», «2.1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)», «3.2. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем)», «3. Документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника іншим вимогам Замовника». Таким чином, Замовником в порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей при складанні, затвердженні та оприлюдненні тендерної документації в електронній системі закупівель не оформлено окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 23.12.2024 15:51  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» UA-2024-11-01-010778-a, інформуємо. З заступником директора з економічних питань, уповноваженою особою, Панасюком Р.В. проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», видано наказ від 24 грудня 2024 року № 170-од про притягення до відповідальності. Зобов’язано неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178. Панасюка Р.В. буде направлено на навчання, з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховані вказані зауваження Додаток: копія наказу від 24 грудня 2024 року № 170 -од на 1 арк  
Дата редагування  
Дата створення 24.12.2024 09:59  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.12.2024 № 55-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.12.2024 № 55-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-01-010778-a від 01.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 09.12.2024 00:00  
Дата публікації 10.12.2024 11:55  
Дата створення 10.12.2024 11:55  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 036-53-96
tanamishuk84@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) 
+38 (0 50) 554-51-87
igor.girko@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 10.12.2024 11:55 - 01.01.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 23.12.2024 15:51 - 07.01.2025 00:00