Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.09.2024 19:22. Дата останніх змін - 26.09.2024 19:38

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82»

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-26-013657-a  
ID 9e2105317970472288c1a0cd3e1ae0c3  
Загальна очікувана вартість закупівлі
183`907.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 183`907.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 919.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
26.09.24
Період уточнень
до 02.10.24
Подання пропозицій
до 08.10.24
Торги відмінено
26.09.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 183`907.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 919.54 Гривня  
Електронна банківська гарантія 919.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника, але не пізніше 27.12.2024 року  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 120 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82»
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток 1 «Пропозиція».doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: 78789582827b49c4bf1e46dc9ab14581
Проект договору
Додаток 2 «Проєкт договору».doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: c888551f529c437fb0a7f98a5a9ea6b5
Нетипізований документ
Додаток 3 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: 145850895bee4cb59654f2ba26643564
Нетипізований документ
Додаток 4 «Інформаційна довідка».doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: 83077cfb87d04899a58fb87371cf64e5
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 5 «Технічне завдання».doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: 0e72d2b4bb744a36b9ab5bb0dda4b386
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: df6544dc722f41868ff5cbe672a58b0d
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 7.1. - Технічна специфікація.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: eaf16f37076c4ef68baf2b504908c97d
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 7.2. - Технічна специфікація.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: dec70092615146f3b04b4b8aaf941e0a
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 7.3. - Технічна специфікація.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: 71eeb39a7bca42c784e0477d1f08b3c6
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 7.4. - Технічна специфікація.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: 87999b3f5f754c969a3f952274e8fb19
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 7.5. - Технічна специфікація.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: ddfa59f8ca5449debd17c29ef1b190d4
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 7.6. - Технічна специфікація.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: 635e7fec96c343a0b5a96e57ce9797be
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 7.7. - Технічна специфікація.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: 9dad4bf8dda44036962f9ca888ffc5de
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версія документу від: 26.09.2024 19:22
ID: 0e42824e8f4f464e88673f35289ac458
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:29
Версія документу від: 26.09.2024 19:29
ID: b96ffcf4af414ff49898fa3003d28c24

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту «Капітальний ремонт системи пожежної сиг
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 919,00 грн. (дев’ятсот дев’ятнадцять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804. ) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024

Дати та строки

Дата публікації 26.09.2024 19:29  
Завершення періоду уточнень 02.10.2024 23:59  
Початок періоду прийому пропозицій 02.10.2024 23:59  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.10.2024 23:59  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40506248  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75