Процедура закупівлі оголошена 04.09.2024 20:51. Дата останніх змін - 26.09.2024 22:11
«Будівельно-монтажні роботи» код CPV за ДК 021:2015:45300000-0 (лот № 1 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла V110 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Новицького та Незалежної України, м. Запоріжжя», лот № 2 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К48 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Олександра Говорухи та Культурної, м. Запоріжжя», лот № 3 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла S23 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Карпенка-Карого та Виробничої, м. Запоріжжя», лот № 4 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла V94 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиці Патріотична та бульвару Центрального, м. Запоріжжя», лот № 5 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Н23 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Василя Сергієнко та Сорочинської, м. Запоріжжя», лот № 6 - Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла H62 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Сергієнка та Героїв 93 бригади, м. Запоріжжя», лот №7 - Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла S85 сенсорної частини системи, розташоване на перетині проспекту Моторобудівників та вулиці Сікорського, м. Запоріжжя», лот №8 - Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла А73 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Шкільної та Запорізької, м. Запоріжжя») -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-04-013131-a | |
ID | 8d22966f00b74bb1a3e95386bc29225b |
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`960`639.92 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля проводиться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 5`960`639.92 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 29`800.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
04.09.24
Період уточнень
до 28.09.24
Період оскаржень
до 28.09.24
Подання пропозицій
до 01.10.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
01.10.24
12.09.2024, 14:51
Запит на роз'яснення стосовно заповнення довідок згідно п 1.2. Додатку 1
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику,
Згідно умов тендерної документації, учасник має право залучати субпідрядників, для виконання робіт, що є предметом тендерної документації
Згідно п.1.2 Додатку 1, учасник має надати Довідку з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід у вигляді двох таблиць.
просимо надати роз'яснення стосовно заповнення Таблиці 2 з Додатку 1, в якому вигляді та яку саме інформацію має зазначити участник у графі "Стаж роботи на підприємстві, років" у випадку залучення фахівців з субпідрядних організацій.
Згідно умов тендерної документації, учасник має право залучати субпідрядників, для виконання робіт, що є предметом тендерної документації
Згідно п.1.2 Додатку 1, учасник має надати Довідку з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід у вигляді двох таблиць.
просимо надати роз'яснення стосовно заповнення Таблиці 2 з Додатку 1, в якому вигляді та яку саме інформацію має зазначити участник у графі "Стаж роботи на підприємстві, років" у випадку залучення фахівців з субпідрядних організацій.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.09.2024, 20:14)
«Шановний учаснику, Ваш запит на роз’яснення розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
У випадку залучення фахівців субпідрядної організації, у графі "Стаж роботи на підприємстві, років" зазначити додатково «Субпідряд».
Дякуємо за звернення.»
У випадку залучення фахівців субпідрядної організації, у графі "Стаж роботи на підприємстві, років" зазначити додатково «Субпідряд».
Дякуємо за звернення.»
12.09.2024, 14:53
Щодо кваліфікаційних вимог
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику,
Згідно умов тендерної документації, учасник має право залучати субпідрядників, для виконання робіт, що є предметом тендерної документації
Згідно п.1.2 Додатку 1, учасник має надати Довідку з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід у вигляді двох таблиць.
1)Проте щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 1 у ТД не зазначено які саме документи на підтвердження наявності фахівців має подати учасник
2) щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 2 у формі таблиці зазначено, що дані фахівці можуть бути або в штаті/або залучені субпідрядні організації ( «За штатом, або субпідрядної організації», проте у переліку документів, що вимагаються на підтвердження наявності таких фахівців не зазначені документи, що має надати учасник у випадку залучення субпідрядних організацій.
З урахуванням вищезазначеного просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни у тендерну документацію, щодо:
1)Зазначити у формі довідки Таблиця 1 “За штатом, або субпідрядної організації»
2)Додати у тендерну документацію Додаток 1, пояснення до таблиці 1- інформацію щодо документів, які мають бути надати учасником щодо фахівців у штаті або щодо фахівців що будуть залучені як субпідрядні організації
3)Додати у тендерну документацію Додаток 1, пояснення до таблиці 2 інформацію стосовно переліку документів які мають бути надані учасником у випадку залучення субпідрядних організацій.
Згідно умов тендерної документації, учасник має право залучати субпідрядників, для виконання робіт, що є предметом тендерної документації
Згідно п.1.2 Додатку 1, учасник має надати Довідку з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід у вигляді двох таблиць.
1)Проте щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 1 у ТД не зазначено які саме документи на підтвердження наявності фахівців має подати учасник
2) щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 2 у формі таблиці зазначено, що дані фахівці можуть бути або в штаті/або залучені субпідрядні організації ( «За штатом, або субпідрядної організації», проте у переліку документів, що вимагаються на підтвердження наявності таких фахівців не зазначені документи, що має надати учасник у випадку залучення субпідрядних організацій.
З урахуванням вищезазначеного просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни у тендерну документацію, щодо:
1)Зазначити у формі довідки Таблиця 1 “За штатом, або субпідрядної організації»
2)Додати у тендерну документацію Додаток 1, пояснення до таблиці 1- інформацію щодо документів, які мають бути надати учасником щодо фахівців у штаті або щодо фахівців що будуть залучені як субпідрядні організації
3)Додати у тендерну документацію Додаток 1, пояснення до таблиці 2 інформацію стосовно переліку документів які мають бути надані учасником у випадку залучення субпідрядних організацій.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.09.2024, 20:23)
«Шановний учаснику, Ваш запит на роз’яснення розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
«1)Проте щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 1 у ТД не зазначено які саме документи на підтвердження наявності фахівців має подати учасник.»
Якщо це фахівці субпідрядної організації: наказ про прийом на роботу або скан-копію трудової книжки, де зазначено що фахівець значиться у штаті субпідрядної організації.
«2) щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 2 у формі таблиці зазначено, що дані фахівці можуть бути або в штаті/або залучені субпідрядні організації ( «За штатом, або субпідрядної організації», проте у переліку документів, що вимагаються на підтвердження наявності таких фахівців не зазначені документи, що має надати учасник у випадку залучення субпідрядних організацій.»
У випадку залучення субпідрядних організацій, на підтвердження наявності таких фахівців надаються ті ж документи, що якби вони були в штаті підрядника:
- копії наказів про прийом на роботу або скан-копії трудових книжок, де зазначено що робітник/фахівець значиться у штаті субпідрядної організації) в яких має бути:
-копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В;
-копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті;
-копії документа про проходження медогляду.
Підрядник на етапі подачі має подбати про ресурс, який планує залучити для виконання робіт, а не після того, як виграє тендер – це спричиняє затягування та зрив реалізації бюджетних проектів.
Дякуємо за звернення.»
«1)Проте щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 1 у ТД не зазначено які саме документи на підтвердження наявності фахівців має подати учасник.»
Якщо це фахівці субпідрядної організації: наказ про прийом на роботу або скан-копію трудової книжки, де зазначено що фахівець значиться у штаті субпідрядної організації.
«2) щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 2 у формі таблиці зазначено, що дані фахівці можуть бути або в штаті/або залучені субпідрядні організації ( «За штатом, або субпідрядної організації», проте у переліку документів, що вимагаються на підтвердження наявності таких фахівців не зазначені документи, що має надати учасник у випадку залучення субпідрядних організацій.»
У випадку залучення субпідрядних організацій, на підтвердження наявності таких фахівців надаються ті ж документи, що якби вони були в штаті підрядника:
- копії наказів про прийом на роботу або скан-копії трудових книжок, де зазначено що робітник/фахівець значиться у штаті субпідрядної організації) в яких має бути:
-копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В;
-копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті;
-копії документа про проходження медогляду.
Підрядник на етапі подачі має подбати про ресурс, який планує залучити для виконання робіт, а не після того, як виграє тендер – це спричиняє затягування та зрив реалізації бюджетних проектів.
Дякуємо за звернення.»