Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.09.2024 20:51. Дата останніх змін - 26.09.2024 22:11

«Будівельно-монтажні роботи» код CPV за ДК 021:2015:45300000-0 (лот № 1 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла V110 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Новицького та Незалежної України, м. Запоріжжя», лот № 2 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К48 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Олександра Говорухи та Культурної, м. Запоріжжя», лот № 3 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла S23 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Карпенка-Карого та Виробничої, м. Запоріжжя», лот № 4 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла V94 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиці Патріотична та бульвару Центрального, м. Запоріжжя», лот № 5 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Н23 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Василя Сергієнко та Сорочинської, м. Запоріжжя», лот № 6 - Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла H62 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Сергієнка та Героїв 93 бригади, м. Запоріжжя», лот №7 - Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла S85 сенсорної частини системи, розташоване на перетині проспекту Моторобудівників та вулиці Сікорського, м. Запоріжжя», лот №8 - Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла А73 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Шкільної та Запорізької, м. Запоріжжя») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-04-013131-a  
ID 8d22966f00b74bb1a3e95386bc29225b  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля проводиться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`960`639.92 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 29`800.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
04.09.24
Період уточнень
до 28.09.24
Період оскаржень
до 28.09.24
Подання пропозицій
до 01.10.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
01.10.24
12.09.2024, 14:51
Запит на роз'яснення стосовно заповнення довідок згідно п 1.2. Додатку 1
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику,
Згідно умов тендерної документації, учасник має право залучати субпідрядників, для виконання робіт, що є предметом тендерної документації
Згідно п.1.2 Додатку 1, учасник має надати Довідку з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід у вигляді двох таблиць.
просимо надати роз'яснення стосовно заповнення Таблиці 2 з Додатку 1, в якому вигляді та яку саме інформацію має зазначити участник у графі "Стаж роботи на підприємстві, років" у випадку залучення фахівців з субпідрядних організацій.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.09.2024, 20:14)
«Шановний учаснику, Ваш запит на роз’яснення розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
У випадку залучення фахівців субпідрядної організації, у графі "Стаж роботи на підприємстві, років" зазначити додатково «Субпідряд».
Дякуємо за звернення.»
12.09.2024, 14:53
Щодо кваліфікаційних вимог
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику,
Згідно умов тендерної документації, учасник має право залучати субпідрядників, для виконання робіт, що є предметом тендерної документації
Згідно п.1.2 Додатку 1, учасник має надати Довідку з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід у вигляді двох таблиць.
1)Проте щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 1 у ТД не зазначено які саме документи на підтвердження наявності фахівців має подати учасник
2) щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 2 у формі таблиці зазначено, що дані фахівці можуть бути або в штаті/або залучені субпідрядні організації ( «За штатом, або субпідрядної організації», проте у переліку документів, що вимагаються на підтвердження наявності таких фахівців не зазначені документи, що має надати учасник у випадку залучення субпідрядних організацій.

З урахуванням вищезазначеного просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни у тендерну документацію, щодо:
1)Зазначити у формі довідки Таблиця 1 “За штатом, або субпідрядної організації»
2)Додати у тендерну документацію Додаток 1, пояснення до таблиці 1- інформацію щодо документів, які мають бути надати учасником щодо фахівців у штаті або щодо фахівців що будуть залучені як субпідрядні організації
3)Додати у тендерну документацію Додаток 1, пояснення до таблиці 2 інформацію стосовно переліку документів які мають бути надані учасником у випадку залучення субпідрядних організацій.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.09.2024, 20:23)
«Шановний учаснику, Ваш запит на роз’яснення розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
«1)Проте щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 1 у ТД не зазначено які саме документи на підтвердження наявності фахівців має подати учасник.»

Якщо це фахівці субпідрядної організації: наказ про прийом на роботу або скан-копію трудової книжки, де зазначено що фахівець значиться у штаті субпідрядної організації.

«2) щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 2 у формі таблиці зазначено, що дані фахівці можуть бути або в штаті/або залучені субпідрядні організації ( «За штатом, або субпідрядної організації», проте у переліку документів, що вимагаються на підтвердження наявності таких фахівців не зазначені документи, що має надати учасник у випадку залучення субпідрядних організацій.»

У випадку залучення субпідрядних організацій, на підтвердження наявності таких фахівців надаються ті ж документи, що якби вони були в штаті підрядника:
- копії наказів про прийом на роботу або скан-копії трудових книжок, де зазначено що робітник/фахівець значиться у штаті субпідрядної організації) в яких має бути:
-копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В;
-копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті;
-копії документа про проходження медогляду.
Підрядник на етапі подачі має подбати про ресурс, який планує залучити для виконання робіт, а не після того, як виграє тендер – це спричиняє затягування та зрив реалізації бюджетних проектів.
Дякуємо за звернення.»