Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 26.08.2024 11:16. Дата останього редагування моніторингу 17.09.2024 23:02

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-08-26-000012  
ID bf478b6910c045dfa92b5bdba0121cee  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
26.08.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника Філії "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 10.09.2024 10:31  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом та Особливостями. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП Болехівська центральна міська лікарня (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 26.07.2024 №4 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Філії "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", вимога про усунення невідповідностей до 13.08.2024, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.08.2024 №5, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.08.2024 №6, повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2024 року, договір про закупівлю товарів від 23.08.2024 №04-16/24 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.09.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 28 Особливостей. Зокрема, пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пункті 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» ТД вимагає від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Водночас, відповідно до вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей. Замовником у Додатку 2 ТД передбачено підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику та переможцю торгів, встановлену абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, чим порушено абзац 8 пункту 28 Особливостей. На порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, Замовником у Додатку 2 до ТД передбачено вимогу про надання документів (довідки в довільній формі), що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Також встановлено, що на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника не передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: - є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27.08.2024 Замовником надано пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на четвертий робочий день (02.09.2024), чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 10.09.2024 10:31  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Проаналізувавши висновки моніторингу щодо предмету закупівлі: код згідно з ДК 021:2015 (CPV): 03410000-7 - Деревина), яку здійснювали для комуналього некомерційного підприємства «Болехівська центральна міська лікарня» Болехівської міської ради Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 01993440; адреса: м. Болехів, Івано-Франківська область, вул. Коновальця, 2) за процедурою відкритих торгів з особливостями , КЕКВ 2275«Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг», взяли до уваги всі перелічені зауваження аудиторської служби та дійшли висновку, що потрібно детальніше готувати тендерну документацію та чітко дотримуватись чинного законодавства у сфері закупівель. Також, зважаючи на постійне реформування законодавства у сфері публічних закупівель, заплановано тематичні навчання з публічних закупівель для підвищення свого професійного рівня, поглиблення знань, набуття теоретичного та практичного досвіду з питань проведення закупівель. Уповноважена особа Ірина Довганюк.  
Дата редагування  
Дата створення 17.09.2024 22:56  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.08.2024 №57-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.08.2024 №57-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-07-26-009161-a 26.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 26.08.2024 00:00  
Дата публікації 26.08.2024 12:14  
Дата створення 26.08.2024 12:14  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
sanchenkog@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 26.08.2024 12:14 - 17.09.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 10.09.2024 10:31 - 25.09.2024 00:00