Дата створення моніторингу 09.09.2024 14:21. Дата останього редагування моніторингу 26.09.2024 09:30
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
ID моніторингу | UA-M-2024-09-09-000028 | |
ID | 905998315c46413398a2813c80c7d1dd |
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Моніторинг опубліковано
09.09.24
Порушення виявлені
ВИСНОВКИ
Опис | За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ПП «КАНІВТЕХБУД», ПП «ПБВ-ЕЛЕКТРО» та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено. |
Тип виявленого порушення | встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником |
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. |
Дата публікації | 24.09.2024 16:20 |
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі | Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Канівська багатопрофільна лікарня» Канівської міської ради Черкаської області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.04.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «КАНІВТЕХБУД» (далі – ПП «КАНІВТЕХБУД»); протокольне рішення уповноваженої особи від 16.04.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «КАНІВТЕХБУД»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» (далі – ПП «ПБВ-ЕЛЕКТРО»); протокольне рішення уповноваженої особи від 17.04.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «ПБВ-ЕЛЕКТРО» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 12.09.2024 в електронній системі закупівель; договір від 26.04.2024 № 180; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода до договору від 03.09.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що Договір підряду від 26.04.2024 № 180 (далі – Договір) укладено не у відповідності до вимог тендерної документації. Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник самостійно у тендерній документації встановлює вимоги до учасників процедури закупівлі. Так, у пункті 3.1 «Проєкту договору про закупівлю» Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Договірна ціна послуг, передбачених цим Договором, є динамічною, проте, відповідно до додатку 1 «Договірна ціна» до договору підряду від 26.04.2024 №180 договірна ціна визначена як тверда. З урахуванням вищенаведеного, на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ПП «ПБВ-ЕЛЕКТРО» Договір не у відповідності до вимог тендерної документації. |
Виявлено порушення (так/ні) | Так |
Дата створення | 24.09.2024 16:20 |
Документи |
Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення
Опис | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Замовником вжито заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником виконано. |
Дата редагування | |
Дата створення | 25.09.2024 13:47 |
Документи |
Підтвердження факту усунення порушення
Опис | Договір розірвано |
Результат усунення порушень | Усунуто |
Результат по кожному типу | встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником: Підтверджено |
Дата створення | 26.09.2024 09:30 |
Документи |
РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ
Опис підстав для здійснення моніторингу | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.09.2024 № 64-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-05-003284-a, 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. |
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу | 09.09.2024 00:00 |
Дата публікації | 09.09.2024 15:43 |
Дата створення | 09.09.2024 15:43 |
Документи |
УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ
Учасники моніторингу
Назва організації | ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) |
Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40919584 |
Адреса організації | Ukraine, Черкаси |
Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
Контактна особа | ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) |
+38 (0 47) 263-16-14
|
gu1990@ukr.net |
Дати та терміни
Період моніторингу | 09.09.2024 15:43 - 01.10.2024 00:00 | |
Дата публікації висновку про результати | 24.09.2024 16:20 - 09.10.2024 00:00 |