Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 03.10.2023 13:32. Дата останього редагування моніторингу 28.02.2024 11:00

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-10-03-000031  
ID f43f06894a5743dcb440793815e0aa14  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
03.10.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «РСГ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178. Крім того встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «БК «РСГ» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 17 та 28 Особливостей №1178, частини третьої статті 22 та частини першої статті 41 Закону при складанні тендерної документації, а також дотримання норм пункту 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону та чинного законодавства, яке регулює порядок укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (стаття 884 Цивільного кодексу України, пункт 103 Постанови КМУ №668), при формуванні умов та укладанні договорів про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 25.10.2023 16:01  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Новояворівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-08-10-005038-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.08.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна корпорація «РСГ» (далі – ТОВ «БК «РСГ»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «БК «РСГ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «БК «РСГ» як переможцем тендеру документи; договір від 07.09.2023 №315, додаткові угоди від 07.09.2023 №1 та від 20.09.2023 №2 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.09.2023; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю (Західний офіс Держаудислужби). Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Згідно з нормами пункту 47 Особливостей №1178 учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятогоцього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятогоцього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Слід зазначити, що електронні поля для здійснення учасником під час подання тендерної пропозиції самостійного декларування відсутності підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, в електронній системі закупівель відсутні. Моніторингом встановлено, що у тендерній документації за досліджуваною процедурою закупівлі (пункт 5 розділу 3 тендерної документації) Замовником наведено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей №1178 та вказано, що учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей №1178 (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятогопункту 47 Ообливостей №1178), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Однак, Замовником у тендерній документації не вказано способу підтвердження учасником відсутності підстав для відхилення за абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунтів 3 та 28 Особливостей №1178. За нормою пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Також, відповідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Однак, моніторингом встановлено, що у пункті 6.2 розділу 6 «Гарантійний строк» Додатку №3 (Проект договору) до тендерної документації Замовника зазначено, що гарантійний строк на дані роботи становить 5 років, що суперечить нормам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 (відповідно до яких гарантійний строк не менше 10 років від дня прийняття об'єкта замовником). Таким чином, Замовником до тендерної документації (пункт 6.2 розділу 6 Додатку №3) включено інформацію, що суперечить законодавству (статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668), чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Слід зазначити, що за умовами пункту 6.2 розділу 6 укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі договору від 07.09.2023 №315 також визначено, що гарантійний строк на дані роботи становить 5 років, що призвело до порушення вимог пункту 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю не у відповідності до норм статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668. Крім того, у пункті 1.2 розділу 1 Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) вказано, що підрядник повинен виконати передбачені договором роботи, якість яких відповідає, зокрема, умовам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а у пункті 4.2 розділу 4 Проєкту договору – що ціна пропозиції залишається незмінною, крім випадків, передбачених нормами ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 та випадків, визначених пунктом 19 Особливостей №1178. Аналогічно, посилання на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» здійснено у пунктах 1.2 та 4.2 укладеного договору від 07.09.2023 №315. Однак, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» втратив чинність з 08.11.2021 на підставі наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Таким чином, Замовником у тендерній документації (пункт 1.2 розділу 1 та пункт 4.2 розділу 4 Додатку №3) та укладеному договорі від 07.09.2023 №315 (пункт 1.2 розділу 1 та пункт 4.2 розділу 4) здійснено посилання на норми що втратили чинність, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно з умовами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема, інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів (не менше двох), виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів договору, обсягу (у вартісному виразі) та реквізитів договору; копії аналогічних договорів, що наведені в довідці разом із копіями документів, що підтверджують їх повне виконання (довідка/-и форми КБ-2, КБ-3); позитивні відгуки від замовника/-ів про успішне і якісне виконання робіт за аналогічними договорами, відгуки повинні бути належно оформлені та містити дату їх видачі. Згідно з вимогами цієї ж частини тендерної документації критеріями оцінки відповідності щодо аналогічності буде вважатися договір на будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію стадіону/спортивного майданчика. Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «БК «РСГ» надав в складі тендерної пропозиції Довідку від 17.08.2023 №03 про наявність в учасника документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у якій як аналогічні вказав договір субпідряду від 20.11.2020 №11/20-1 з Дочірнім підприємством «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит» (далі – ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», предмет договору – реконструкція існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею №25) на суму 349 070,00 грн та договір підряду від 19.09.2022 №01/09/2022 з Громадською організацією «Львівська обласна організація фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України (предмет договору - реконструкція спортивного майданчика для ігрових видів спорту з штучним покриттям на навчально-спортивній базі олімпійської підготовки «Динамо» в смт Славське) на суму 2 141 035,11 гривень. Також у складі тендерної пропозиції учасником надано копії вищевказаних договорів, що наведені в Довідці від 17.08.2023 №03, копії документів, що підтверджують їх виконання (довідки форми КБ-3 та акти форми КБ-2в); та відгуки від замовників про виконання робіт. Проведеним під час моніторингу аналізом договору субпідряду від 20.11.2020 №11/20-1, укладеного учасником ТОВ «БК «РСГ» з ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», та доданих до нього довідки форми КБ-3 від 14.12.2020 та акта приймання виконаних будівельних робіт №1 від 14.12.2020 (форма КБ-2в) встановлено, що згідно з вказаним договором ТОВ «БК «РСГ» виступав в якості виконавця робіт (субпідрядника) для генерального підрядника (ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит») та виконував роботи виключно з улаштування резинового покриття (улаштування поліуретанового покриття майданчиків), а не будівництва чи капітального ремонту або реконструкції стадіону/спортивного майданчика. Слід зазначити, що замовником робіт з реконструкції існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області (в рамках виконання яких укладено договір субпідряду від 20.11.2020 №11/20-1 між учасником ТОВ «БК «РСГ» та Дочірнім підприємством «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит» щодо улаштування поліуретанового покриття майданчиків обсягом 521 м.кв на суму 349 070,00 грн) є Управління капітального будівництва Житомирської міської ради, яким укладено договір від 08.10.2020 №61 з генеральним підрядником - ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» на суму 2 548 500,32 грн (закупівля за ID: UA-2020-08-25-007265-a). Відповідно до умов договору субпідряду від 20.11.2020 №11/20-1 його предметом було виконання виключно одного типу робіт, а саме – улаштування резинового покриття. Проте умовами тендерної документації (пункт 3 розділу 1 Додатку №1), критерієм оцінки відповідності було укладання договору на будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію стадіону/спортивного майданчика. Окрім того, згідно з Технічним завданням щодо предмету досліджуваної закупівлі (Додаток 2 до тендерної документпції) при виконання робіт з будівництва спортивного майданчика зі штучним покриттям передбачено виконання робіт з розроблення грунту, улаштування закритого дренажу з керамічних труб, улаштування прошарку з нетканого синтетичного матеріалу в земляному полотні, улаштування піщаної та щебеневої основи під трубопроводи, улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів, улаштування основи зі щебеню (нижнього та верхнього шару), улаштування основи тротуарів із щебеню та піщаної суміші, установлення бетонних бортових каменів, улаштування основи під фундаменти та улаштування фундаментів-стовпів, улаштування шару синтетичного газону, установлення металевої огорожі з сітки по металевих стовпах без цоколя, улаштування воріт двостулкових з установленням металевих стовпів (без установлення стовпів), улаштування огорожі з металевої сітки по залізобетонних опорах та інші роботи. Отже, надані учасником ТОВ «БК «РСГ» у складі тендерної пропозиції договір субпідряду від 20.11.2020 №11/20-1 та довідка форми КБ-3 і акт форми КБ-2в за видом (предметом) робіт (роботи з улаштування резинового покриття) не є документальним підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору, яким за критеріями оцінки відповідності щодо аналогічності за умовами тендерної документації Замовника є договір на будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію стадіону/спортивного майданчика. Таким чином, учасником ТОВ «БК «РСГ» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» шляхом надання копій не менше двох аналогічних договорів (разом із копіями документів, що підтверджують їх повне виконання; та позитивних відгуків від замовника/-ів про успішне і якісне виконання робіт за аналогічними договорами), чим недотримано вимоги пункту 3 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника (де аналогічним договором визначено договір на будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію стадіону/спортивного майданчика). Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «РСГ», а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір від 07.09.2023 №315 на суму 3 420 629,17 гривень.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 25.10.2023 16:01  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень На виконання зобов’язанння Західного офісу Держаудитслужби від 25.10.2023 року на здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 про вжитя заходів щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «БК «РСГ» щодо розірвання договору. Повідомляємо, що Відділом освіти Новояворівської міської ради направлено Товариству з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «РСГ» Лист-звернення від 30.10.2023 № 01-02/600 з проханням припинити зобов’язання за укладеним за результатами процедури закупівлі Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям в с. Добростани, вул. Героїв Майдану, 71 Яворівського району Львівської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-10-011171-a) Договором №315 від 07.09.2023 року, шляхом розірвання даного договору з 31.10.2023 року. Станом на 01.11.2023 року згоди на розірвання Договору №315 від 07.09.2023 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «РСГ» Відділом освіти Новояворівської міської ради не отримано. Розірвання Договору №315 від 07.09.2023 року в односторонньому порядку за відсутності на це визначених цим Договором підстав умовами Договору №315 від 07.09.2023 року не передбачено. Начальником Відділу освіти Новояворівської міської ради проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Відділу освіти Новояворівської міської ради, щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 17 та 28 Особливостей №1178, частини третьої статті 22 та частини першої статті 41 Закону при складанні тендерної документації, а також дотримання норм пункту 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону та чинного законодавства, яке регулює порядок укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (стаття 884 Цивільного кодексу України, пункт 103 Постанови КМУ №668), при формуванні умов та укладанні договорів про закупівлі. Документи, що додаються: Лист-звернення від 30.10.2023 № 01-02/600. Уповноважена особа Відділу освіти Новояворівської міської ради, фахівець з публічних закупівель відділу освітньої політики та правового забезпечення Відділу освіти Новояворівської міської ради ____________ Дутко Г. С.  
Дата редагування  
Дата створення 01.11.2023 16:56  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Договір розірвано  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Підтверджено; встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 28.02.2024 11:00  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.10.2023 № 262 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.10.2023 № 262. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-10-011171-a, 10.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 03.10.2023 00:00  
Дата публікації 03.10.2023 17:16  
Дата створення 03.10.2023 17:16  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
irenya08@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
dmytrovdovych.com@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 03.10.2023 17:16 - 25.10.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 25.10.2023 16:01 - 08.11.2023 23:00