Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 07.11.2023 11:26. Дата останього редагування моніторингу 20.11.2023 17:24

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-11-07-000045  
ID e51cac46a19c4d869bab1f60f27e0465  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
07.11.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 16.11.2023 17:57  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області UA-P-2023-08-02-006664-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02 серпня 2023 року №105, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», протокол про визначення переможця торгів від 17.08.2023 №127, повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2023, Договір №156 від 23.08.2023, додаткові угоди до договору №1 від 23.08.2023, №2 від 25.08.2023 та №3 від 26.09.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.11.2023. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормами пункту 15 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника при зазначенні «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» зазначено підстави не повернення учаснику процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, вказано наступну підставу: ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. В свою чергу, частиною шостою статті 17 Закону передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, згідно з пунктом 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Встановивши наведені вище умови у тендерній документації, Замовником порушено пункти 3 та 28 Особливостей.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 16.11.2023 17:57  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм тендерних документів публічних закупівель, але і не заборонено. Тому у разі виявлення невідповідності в тендерної документації, які замовник самостійно встановив та в яких допущені помилки технічного характеру, які неможливо виправити враховуючи технічний регламент електронної системи закупівель, і метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону України “ Про публічні закупівлі”, беручи до уваги положення наказу Міністерства економіки України від 08.06.2021  № 40 “Про затвердження Примірного положення про уповноважену особу”, уповноважені особи замовників мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом тощо) і можуть долучити його разом з іншими документами до паперової справи тендерної документації закупівлі. Протокольним рішенням уповноваженої особи №121 від 25.08.2023р встановлено факт допущення технічної помилки при оприлюдненні тендерної документації в електронній системі закупівель за ідентифікатором  № ID:UA-2023-08-02-012806-a. Дана помилка не могла привести до якихось фінансових дій. Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковано 17 серпня 2023р.о 12: 04 год., а переможець торгів згідно з пунктом 47 Особливостей, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав документи замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 18 серпня 2023р о 10:34 год, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому 47 пункту Тобто замовник повністю видержав положення і терміни п. 47 Особливостей. З метою недопущення порушень у подальшому Уповноважена особа прийняла участь у вебінарі на сторінці Prozorro у Facebook “Нові зміни до Постанови 1178 та інші актуальні питання” та в “Онлайн-марафоні “Від початківця до експерта з публічних закупівель” і в подальшому вчасно та ретельно буде слідкуватиме за змінами законодавства в сфері публічних закупівель і застосовувати їх при здійсненні закупівель. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, відпрацьовані та взяті до відома. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені зауваження та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть.  
Дата редагування  
Дата створення 20.11.2023 17:23  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.11.2023 № 68 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-08-02-012806-a 02.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 07.11.2023 00:00  
Дата публікації 07.11.2023 17:08  
Дата створення 07.11.2023 17:08  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913624  
Адреса організації Ukraine, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 117-57-11
strina629@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 07.11.2023 17:08 - 29.11.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 16.11.2023 17:57 - 01.12.2023 00:00