Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 05.04.2022 13:12. Дата останього редагування моніторингу 22.04.2022 11:30

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-04-05-000021  
ID c24918776c314eeca59805e9024ac20e  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
05.04.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявленого порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 15.04.2022 14:24  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-06-000685-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.01.2022 № 9) зі змінами (протокол від 18.01.2022 № 17) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕСУРС-МОНОЛІТ» (далі - ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 02.02.2022 № 27; повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022; договір підряду від 14.02.2022 № 1. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо надання пояснень, оприлюднений 11.04.2022, не надав через електронну систему закупівель пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 15.04.2022 14:24  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Затримка із наданням інформації щодо запиту викликана триваючим у країні війсковим. Постійні повітряні тревоги, штат персоналу, що сильно зменшився та залучення співробітників управління до виконання завдань, пов'язаних з війсковим станом, роблять неможливим своєчасне виконання деяких функцій. Водночас в управлінні проведено роз’яснювальну роботу з недопущення в майбутньому подібних затримок.  
Дата редагування  
Дата створення 22.04.2022 08:40  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис .  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом: Підтверджено  
Дата створення 22.04.2022 11:28  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.04.2022 №2 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 05 квітня 2022 року № 2 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2022-01-06-001666-с від 06.01.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 05.04.2022 00:00  
Дата публікації 05.04.2022 14:10  
Дата створення 05.04.2022 14:10  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
olena9407@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 05.04.2022 14:10 - 28.04.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 15.04.2022 14:24 - 04.05.2022 00:00