Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 10.02.2022 08:34. Дата останього редагування моніторингу 08.07.2022 17:20

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-02-10-000010  
ID 8d85c338c58d49358204c5f12e7bca58  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
10.02.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення вимог частин третьої, шостої статті 17 та частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців 2 та 4 пункту 1 частини першої статті 31 та частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), ?:monitoring conclusion violationType rejectionOfBidsNotByLaw  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 23.02.2022 09:50  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.11.2021 № 92Т/2, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІСТРОЙ», товариство з обмеженою відповідальністю «ЧХОЛЛИМА» (далі – ТОВ «ЧХОЛЛИМА»), товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТМІСЬКБУД» (далі – ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД»), протоколи засідання тендерного комітету від 14.12.2021 № 92/Т-3 та від 20.12.2021 № 92/Т-4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.12.2021, договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 31.12.2021 № 112-21/П (далі – Договір), інформацію та документи, отримані 17.02.2022 та 22.02.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Замовником у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, зокрема, зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 5 або 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону. При цьому, відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже, на порушення вимог частин третьої, шостої статті 17 та частини восьмої статті 12 Закону Замовником у ТД невірно визначено спосіб подання переможцем документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.12.2021 № 92/Т-4 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧХОЛЛИМА» на підставі частини першої статті 31 Закону у зв’язку із зазначенням у тендерній пропозиції недостовірних відомостей щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.02.2022 щодо надання підтверджуючих документів, на підставі яких Замовник переконався, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧХОЛЛИМА» містяться недостовірні відомості щодо виконання аналогічного договору від 17.03.2020 № 9-20СП, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АРТ ПРОЕКТ-2010» (далі – ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010»), Замовник 22.02.2022 надав інформацію та лист товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНАГЛЯДБУД» (далі – ТОВ «ТЕХНАГЛЯДБУД»), в якому зазначено, що «Під час виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт будівлі літери «К», яка є частиною комунальної установи «Міська клінічна інфекційна лікарня», розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. «Коригування», інженер з технічного нагляду ТОВ «ТЕХНАГЛЯДБУД» Павловський Олександр Олександрович працював та контактував лише з представниками генпідрядника ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010». ТОВ «ТЕХНАГЛЯДБУД» не може підтвердити виконання ТОВ «ЧХОЛЛИМА» підрядних робіт на даному об’єкті». Отже, лист ТОВ «ТЕХНАГЛЯДБУД», на підставі якого Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧХОЛЛИМА», не містить інформації щодо зазначення ним у тендерній пропозиції недостовірних відомостей щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, у підпункті 3.1 пункту 3 Додатку № 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовник визначив, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника – таблиця № 3, яка підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника або підрядника або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником ТОВ «ЧХОЛЛИМА» у складі тендерної пропозиції надано: довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору від 02.12.2021 № 195/Т, в якій наведена інформація щодо виконання аналогічних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт будівлі літери «К», яка є частиною Комунальної установи «Міська клінічна інфекційна лікарня», розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. «Коригування» відповідно до договору підряду від 17.03.2020 № 9-20/СП, укладеного з ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010»; договір підряду від 17.03.2020 № 9-20/СП, укладений з ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010», щодо виконання робіт з капітального ремонту будівлі літери «К», яка є частиною Комунальної установи «Міська клінічна інфекційна лікарня», розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. «Коригування»; лист-відгук від 03.12.2021 № 166 наданий ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» щодо виконання договору підряду від 17.03.2020 № 9-20/СП. Таким чином, учасник ТОВ «ЧХОЛЛИМА» виконав всі умови ТД з даного питання. Отже Замовник не довів та документально не підтвердив наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧХОЛЛИМА» недостовірних відомостей щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. З огляду на зазначене, на порушення вимог абзацу 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧХОЛЛИМА», цінова пропозиція якого на 4 024 678,98 грн з ПДВ менша ніж у переможця ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД», чим порушено норми частини першої статті 5 Закону, а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Також, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник визнав переможцем учасника ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД» та уклав з ним Договір. Проте за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД» встановлено, що на порушення вимог підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 1 до ТД учасником ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано, зокрема скановану копію договору від 19.02.2019 № 1КП-2019, укладеного з Комунальною установою «Централізована міська бібліотечна система для дорослих», не у повному обсязі, а саме: відсутній протокол узгодження договірної ціни, який відповідно до пункту 1.1. договору від 19.02.2019 № 1КП-2019, є невід’ємною частиною договору. Отже на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 23.02.2022 09:50  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Договір розірвано  
Дата редагування  
Дата створення 07.07.2022 13:45  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис .  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Підтверджено; ?:monitoring conclusion violationType rejectionOfBidsNotByLaw: Підтверджено  
Дата створення 08.07.2022 17:20  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.02.2022 Одеса № 101 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 09.02.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.02.2022 № 101 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 17 UA-2021-11-18-006653-b 18.11.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 09.02.2022 00:00  
Дата публікації 10.02.2022 10:52  
Дата створення 10.02.2022 10:52  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
sgi820921@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 10.02.2022 10:52 - 04.03.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 23.02.2022 09:50 - 12.03.2022 00:00