Опис |
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено. |
|
Тип виявленого порушення |
встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
Дата публікації |
29.11.2022 11:22 |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зміни), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 03.12.2021 №82Т/-3), скарга ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ від 17.11.2021 номер вимоги: UA-2021-11-10-016399-a.a1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 29.11.2021 №26581-р/пк-пз, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 15.12.2021 №82/Т-4, від 17.12.2021 №82/Т-5, тендерні пропозиції ТОВ «Компанiя екстер'єр-дизайн товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю», ТОВ Укрспецпроект, приватного акціонерного товариства «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач» (далі – ПАТ «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач»), повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021, договір від 29.12.2021 №107-21/П укладений з ПАТ «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.12.2021, пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Норма частини другої статті 22 Закону є імперативною, а отже обов’язковою для виконання Замовником.
Таким чином, вказана вимога тендерної документації не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. |
|
Виявлено порушення (так/ні) |
Так |
|
Дата створення |
29.11.2022 11:22 |
|
Документи |
|
|