Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 14.10.2022 12:04. Дата останього редагування моніторингу 07.11.2022 09:25

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-10-14-000043  
ID 7c29099142ce45f592bf986887540b1e  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
14.10.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини третьої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ", ТОВ Опус-Авто плюс, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- ХІІ та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 01.11.2022 20:03  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-11-03-004628-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 03.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ", ТОВ Опус-Авто плюс, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 15.12.2021, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2022, договір про закупівлю товару від 28.12.2021 № 56, додаткові угоди: від 30.12.2021 № 1, від 04.02.2022 № 2, від 17.10.2022 № 3, звіт про виконання договору закупівлю від 19.10.2022, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель від 10.10.2022, від 24.10.2022. Відповідно до частини третьої статті 10 Закону № 922-VIII оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Моніторингом установлено, що Замовником 03 листопада 2021 оприлюднені річний план закупівлі на 2021 рік UA-P-2021-11-03-004628-a та оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, зокрема відкритих торгів з публікацією англійською мовою, вид предмету закупівлі – товар, Автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент), код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, очікувана вартість 3 346 833,00 гривень, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі 03 листопада 2021 становить 109 768,22 євро (курс на 03.11.2021 – 30,49 грн. за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України). Отже, очікувана вартість закупівлі не перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Таким чином, Замовником на порушення вимоги частини третьої статті 10 Закону № 922-VIII в електронній системі закупівлі оприлюднене оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону № 922-VIII строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення. Під час проведення моніторингу, в електронній системі закупівель, оприлюднений протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.10.2022 № 109 в якому зазначено про відсутність факту використання державних коштів за договором від 28 грудня 2021 року № 56. За згодою сторін додатковою угодою від 17.10.2022 № 3 договір розірвано та оприлюднено Звіт про виконання договору про закупівлю від 19.10.2022.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 01.11.2022 20:03  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Я, Кучанський Олександр Якович, здійснюючи посадові обов’язки та виконуючи трудове завдання з проведення процедури закупівлі, відповідно до колективного договору, посадових інструкцій та законодавства України у сфері закупівель, припустився помилки при визначенні розмірів очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до валютного курсу на дату оголошення закупівлі, що спричинило наслідки у вигляді хибного визначення процедури закупівлі від 03.11.2021 року - UA-P-2021-11-03-004628-a, вид предмету закупівлі – товар, Автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент), код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі. Свою провину у скоєному визнаю повністю. Про відповідальність попереджений.  
Дата редагування  
Дата створення 04.11.2022 15:05  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Порушення встановлене за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі за номером ID:UA-2021-11-03-008322-a  усунуто шляхом притягнення до відповідальності осіби, якою допущене порушення. Наказ від 03.11.2022 № 03/11/22.  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Механізм відсутній  
Дата створення 07.11.2022 09:24  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу 14.10.2022 № 299 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2022 № 299 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-11-03-008322-a 03.11.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Код ЄДРПОУ: 40600473 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 14.10.2022 00:00  
Дата публікації 14.10.2022 15:25  
Дата створення 14.10.2022 15:25  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477689  
Адреса організації Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 56) 722-22-69
yukov0912@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 14.10.2022 15:25 - 04.11.2022 23:00  
Дата публікації висновку про результати 01.11.2022 20:03 - 16.11.2022 00:00