Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "ЛІДЕР АКТИВ", визначити переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: «13» вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій учасників торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Обласна база спеціального медичного постачання» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.08.2021 № 14, повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2021.
Пунктом 4 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі (додаток 2 до тендерної документації) передбачено вимоги до предмету закупівлі, в тому числі зольність не більше ніж 12%.
Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Поряд з цим, Технічні вимоги «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» (ДСТУ 7146:2010) містять наступні якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля: зольність на сухий стан палива A d , %, не більше ніж 14 % для збагаченого та незбагаченого розсортованого вугілля марки вугілля ДГ (13-100).
Таким чином, тендерна документація містить вимогу, не передбачену частиною 3 статті 22 Закону.
Пунктом 5.9 тендерної документації передбачено надання переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, підтверджуючі відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 56, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Станом на 13.09.2021 переможцем не надано вищезазначені документи, чим недотримано вимоги частини 6 ст.17 Закону.
Крім того, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Енерго групп» не відповідає тендерній документації Замовника.
Так, в інформаційній довідці учасника про МТБ зазначено договір про надання послуг зі зважування №01/10-2020/УВ від 01 жовтня 2020 року, укладений з ТОВ «VIP Бетон».
Поряд з цим, тендерна пропозиція ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Енерго групп» не містить вищезазначеного договору, чим порушено вимоги п.5.2.2 розділу ІІІ тендерної документації.
Аналогічно, в інформаційній довідці учасника про МТБ зазначена інформація про навантажувач, який надано ФОП Щусь Євген Миколайович на підставі договору про надання послуг від 11.01.2021 №1.
Поряд з цим, тендерна пропозиція ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Енерго групп» не містить вищезазначеного договору, чим порушено вимоги п.5.2.2 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи відсутність вищезазначених документів пропозиції учасника, до нього не застосовують вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Крім того, тендерна пропозиція містить «Руководство по эксплуатации на весы для статического взвешевания автомобильные КОДА-А» викладене російською мовою, тоді як п. 7.1 розділу І тендерної документації містить вимогу складення всіх документів українською мовою. Якщо мовою оригіналу документа є інша, ніж українська, учасник надає у складі пропозиції документ мовою оригіналу разом із його автентичним перекладом українською мовою. Переклад має бути засвідчений учасником або уповноваженою особою учасника процедури закупівлі та його печаткою.
Учасником ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Енерго групп» не надано в складі тендерної пропозиції автентичний переклад «Руководство по эксплуатации на весы для статического взвешевания автомобильные КОДА-А», чим порушено п. 7.1 розділу І тендерної документації.
Також, в недотримання вимог п. 1.3.1 розділу І тендерної документації учасником ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Енерго групп» не надано скановані документи тендерної пропозиції з оригіналу наступних документів:
- договір оренди нежитлового приміщення №14/20 від 01.07.2020;
- договір про надання послуг № 01.04.2021 по перевезенню вантажів автомобільним транспортом та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів тощо. |
|