Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 14.09.2021 12:52. Дата останього редагування моніторингу 17.09.2021 15:19

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-09-14-000009  
ID f6a89344883b489f8da09d143821c3c0  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
14.09.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами моніторингу встановлено порушення: - ст.26 Закону України «Про охорону культурної спадщини» з боку Замовника в частині планування та здійснення ремонтних та реставраційних робіт на об’єкті, що є пам’яткою архітектури національного значення без відповідного погодження уповноваженого органу; - п.1 та п.3 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не відхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору підряду №014-21-48 від 28.07.2021 укладеного з ТОВ «АЛВС» за результатами тендеру, проведеного з порушенням діючого законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 16.09.2021 12:33  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: «16» вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (далі - ТД) Замовника, тендерні пропозиції учасників. Предметом закупівлі є ремонтні та реставраційні роботи по будівлі закладу охорони здоров'я «Студентська поліклініка» по пр. Леніна, 59 в м. Запоріжжя. Відповідно до постанови Ради Міністрів Української РСР від 06.09.1979 442 та рішення виконавчого комітету Запорізької обласної ради депутатів трудящих від 10.02.1971 55 будівля по пр. Соборний (Леніна), 59 (Садиба родини Бадовських, кол. «Жилий будинок», «Будинок Ревкому та штабу Червоної Гвардії») належить до пам’яток архітектури національного значення. Статтею 26 Закону України «Про охорону культурної спадщини» передбачено, що консервація, реставрація, реабілітація, музеєфікація, ремонт, пристосування пам'яток національного значення здійснюються за наявності письмового дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини (яким в Україні є Міністерство культури та інформаційної політики України) на підставі погодженої з ним науково-проектної документації. Розробленню проектів консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту, пристосування пам'яток передує проведення необхідних науково- дослідних робіт, у томі числі археологічних і геологічних. При цьому, згідно з інформацією Міністерства культури та інформаційної політики України (лист від 05.08.2021 №9149/6.11.6), наданої на запит Запорізької обласної прокуратури погодження проектної документації та надання дозволів на проведення будь-яких робіт на вказаній пам’ятці не здійснювалось. Як наслідок, Міністерством культури та інформаційної політики України на адресу КП «УКБ» направлено припис від 28.07.2021 №877/6.11.6 щодо негайного припинення будь-яких будівельних робіт на об’єкті. Викладені факти свідчать про наявність порушення ст. 26 Закону України «Про охорону культурної спадщини» з боку Замовника в частині планування та здійснення ремонтних та реставраційних робіт на об’єкті, що є пам’яткою архітектури національного значення без відповідного погодження уповноваженого органу. Крім того, дослідженням тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "АЛВС", з яким Замовник уклав договір №014-21-48 від 28.07.2021, на предмет її відповідності ТД Замовника встановлено наступне. Відповідно до п. 6.7 ТД Замовника, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 15.06.2021 18/1, «учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів». Статтею 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об ’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об ’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (ССЗ), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Проте, ТОВ «АЛВС» у складі тендерної пропозиції подано відповідну ліцензію від 26.11.2019 №67-Л, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, яка не містить код «1.11.00. Реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини». Цю інформацію також підтвердило Управління ліцензування, обстеження та паспортизації Державної архітектурно-будівельної інспекції України у листі від 28.07.2021 №40-40-21-1446, направленому на запит Запорізької обласної прокуратури. Отже, ТОВ «АЛВС» не відповідає вимогам п.6.7 ТД Замовника. Відповідно до п.3 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону, яка передбачає, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Натомість, незважаючи на викладені факти протокольним рішенням від 01.07.2021 уповноваженої особи визнано, що ТОВ «АЛВС» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у ТД та 28.07.2021 з ним укладено договір підряду №014-21-48 від 28.07.2021, чим порушено п.1 та п.3 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 16.09.2021 12:33  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Договір Підряду №014-21-48 від 28.07.2021 року був розірваний 15.09.2021 року за згодою сторін, про що свідчить Додаткова угода №3 від 15.09.2021 року до Договору Підряду №014-21-48 від 28.07.2021 року, яка була розміщена в електроній системі закупівель 15.09.2021 року, тому виконати вимоги зазначені в висновку про результати моніторінгу процедури закупівлі UA-2021-06-15-007898-b від 16.09.2021 року, а саме - здійснити заходи щодо розірвання Договіру Підряду №014-21-48 від 28.07.2021 року є неможливим, оскільки він є розірваним.  
Дата редагування  
Дата створення 17.09.2021 15:15  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу НАКАЗ 14.09.2021 № 481 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, ID: UA-2021-06-15-007898-b, яка проводиться Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва». 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 14.09.2021 00:00  
Дата публікації 14.09.2021 13:16  
Дата створення 14.09.2021 13:16  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127371  
Адреса організації Ukraine, Запорізька, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) 
+38 (0 50) 881-80-44
garikkiselev@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 14.09.2021 13:16 - 06.10.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 16.09.2021 12:33 - 01.10.2021 00:00