Описание |
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено. |
|
Тип определенного нарушения |
установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений), |
|
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Дата публикации |
28.09.2021 11:20 |
|
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.03.2021 № 32/Ш) зі змінами (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.03.2021 № 38; від 23.03.2021 № 39; від 26.03.2021 № 40; від 29.03.2021 № 41; від 31.03.2021 № 43/Ш; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї; тендерну пропозицію CEM BALKAN MIMARLIK MUHENDISLIK MUSAVIRLIK INSAAT TICARET LTD.STI; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», «Проектдормісттехнологія», «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ»; тендерну пропозицію державного підприємства «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ» (далі – ДП «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ»); пояснення Замовника, надані 15.09.2021 та 16.09.201; договір від 15.04.2021 № 03-21/19; звіт про результати проведення закупівлі.
Аналізом питання дотримання законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником не забезпечено оприлюднення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2021-02-05-013665-a обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та з урахуванням пояснень, наданих Замовником в електронній системі закупівель, установлено.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг" та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на них кваліфікаційного електроного підпису (КЕП). Учасник торгів несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції».
Водночас, учасниками процедури закупівлі вимоги тендерної документації не оскаржувалися до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Учасник ДП «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ» не виконав вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Під час перевірки на сайті ЦЗО (https://czo.gov.ua/verify) електронного підпису учасника ДП «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ», накладеного на його тендерну пропозицію, відображається тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», який не може вважатись кваліфікованим.
З огляду на зазначене, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено пропозицію учасника ДП «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. |
|
Обнаружены нарушения (да/нет) |
ДА |
|
Дата создания |
28.09.2021 11:20 |
|
Документы |
|
|