Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 23.03.2021 15:48. Дата последнего редактирования мониторинга 12.04.2021 10:04

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-03-23-000026  
ID 5c4775c1b1f945ccb13a0e72ce893f58  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
23.03.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 розділу І Порядку №708. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, частини п’ятої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части определения предмета закупки, установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 05.04.2021 17:01  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного навчального закладу «Центр професійно-технічної освіти №1 м. Вінниці» (далі – замовник), протокол уповноваженої особи від 27 січня 2021 року №3, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, договори від 03 лютого 2021 року №858 (далі – Договір №858) та №852 (далі – Договір №852), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 29 березня 2021 року №1 до Договору №858 та пояснення від 29 березня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (пункт 5 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 (далі – Порядок №708), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783. За результатами моніторингу установлено, що у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури замовником вказана назва предмета закупівлі – пара, гаряча вода та пов’язана продукція, місце поставки товарів - м. Вінниця вул. С. Зулінського, 27. Окремі частини предмета закупівлі (лоти) не передбачені. З огляду на викладене, замовником визначено предмет закупівлі без поділу його на частини (лоти). Проте, за результатами процедури закупівлі замовником укладено два договори з комунальним підприємством «Вінницяміськтеплоенерго» (далі – КП «Вінницяміськтеплоенерго»): Договір №858 (навчальний корпус) на суму 680007,12 грн та Договір №852 (гуртожиток) на суму 838009,08 грн, у той час, коли окремі частини предмета закупівлі не визначалися, чим не дотримано пункт 5 розділу І Порядку №708. Також, встановлено, що замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі з КП «Вінницяміськтеплоенерго» не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення про намір укласти договір. Так, рішення про намір укласти договір прийнято 27 січня 2021 року (протокол уповноваженої особи від 27 січня 2021 року №21), тоді як повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11 лютого 2021 року. Крім того, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. При цьому, встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Договори №858 та №852 не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня їх укладення. Так, Договори №858 та №852 укладені 03 лютого 2021 року, оприлюднені замовником - 29 березня 2021 року.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 05.04.2021 17:01  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області згідно наказу від 23.03.2021 №210 Вінниця «Про початок моніторингу закупівель» проведений моніторинг закупівлі UA-2021-01-28-007682-c. За результатами проведеного моніторингу вищевказаної закупівлі виявлено порушення Замовником закупівлі вимог чинного законодавства України, у сфері публічних закупівель. Так, при визначенні предмета закупівлі Замовником закупівлі порушено вимоги п. 5 розділу І Порядку №708 та вимог п.10 ч.1 ст. 10, ч.5 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись ст. 2, 5 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язано Замовника закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З метою усунення виявлених порушень вимог чинного законодавства України, Замовником закупівлі після домовленості із КП «Вінницяміськтеплоенерго» про проведення між ними розрахунків за зобов'язаннями, що виникли в ході виконання договорів (Договір №858 (навчальний корпус) на суму 680007,12 грн та Договір №852 (гуртожиток) на суму 838009,08 грн.) вищевказані договори будуть розірвані, оскільки згідно з ч.2 і 5 ст. 653 ЦК у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються.  
Дата редактирования  
Дата создания 12.04.2021 10:04  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.03.2021 №210 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена Вахновська Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.03.2021 №210 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-01-28-007682-с 28.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 23.03.2021 00:00  
Дата публикации 24.03.2021 11:34  
Дата создания 24.03.2021 11:34  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-11-51
humuchzakupivli@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 24.03.2021 11:34 - 15.04.2021 01:00  
Дата публикации решения о результатах 05.04.2021 17:01 - 20.04.2021 00:00