Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 15.06.2021 14:43. Дата последнего редактирования мониторинга 09.05.2024 10:55

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-06-15-000014  
ID 66c26df291bd44f395e9a731e50cd9c0  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
15.06.21
Завершено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 01.07.2021 15:25  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Новокаховської міської ради Херсонської області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію з додатками та змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету Новокаховської міської ради Херсонської області, протокол від 28.01.2021 №13; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 03.02.2021 №1906 пк-пз; вимоги про усунення невідповідностей; протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2021; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Основа» (далі – ТОВ «Основа»), «Олеся» (далі -ТОВ «Олеся» ), «Абсолют-Клімат» (далі – ТОВ «Абсолют-Клімат») та приватного підприємства «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (далі – ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2021 щодо найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції; протокол засідання тендерного комітету від 12.03.2021 №31; повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2021; договір на закупівлю робіт від 30.03.2021 №ГП-Н2О-04/21; додаткова угода від 25.06.2021 №1; пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, надані через електронну систему закупівель 24.06.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації та з урахуванням пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель, а також за відсутності іншої інформації, яка б свідчила про зворотнє - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 01.07.2021 15:25  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Ужгород 15.06.2021 № 392 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.06.2021№ 392 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-12-29-005609-c 29.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 15.06.2021 00:00  
Дата публикации 15.06.2021 16:30  
Дата создания 15.06.2021 16:30  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40922492  
Адрес компании Ukraine, Закарпатська, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.) 
+38 (0 50) 183-50-60
nataliravluk74@gmail.com 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40922492  
Адрес компании Ukraine, Закарпатська, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.) 
+38 (0 99) 555-05-13
kolodiynataliya86@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 15.06.2021 16:30 - 09.07.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 01.07.2021 15:25 - 07.07.2021 00:00