Процедура закупки объявлена 21.02.2020 18:58. Дата последних изменений - 04.08.2020 17:12
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 106+769 (окремими ділянками)) -
Идентификатор закупки | UA-2020-02-21-002255-a | |
ID | 9e5f9dfeb4894b7d9489069346f6b491 |
Ожидаемая стоимость
1`330`956`499.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Служба автомобільних доріг у Тернопільській області | |
Ожидаемая стоимость | 1`330`956`499.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 1`330`956.50 Гривна | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 39`928`694.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
21.02.20
Период уточнений
до 04.07.20
Период обжалования
до 10.07.20
Прием предложений
до 14.07.20
Преквалификация
с14.07.2020
Обжалование преквалификации
до 23.07.2020
Аукцион
23.07.20
Квалификация
с23.07.20
Предложения рассмотрены
24.07.20
Завершен
04.08.20
27.02.2020, 12:30
стосовно сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
У тендерній документації зазначена вимога, якій повинен відповідати учасник: Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію дійсного сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001.
У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO була прийнята п’ята редакція стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів).
В Україні згідно з наказом№ 221 від 31.12.2015 Національного органу по стандартизації - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Cистеми менеджменту якості ISO 9001 ні цим документом, ні жодним нормативно-правовим актом України не передбачено, оскільки ISO 9001 є серією міжнародних стандартів, а конкретні стандарти зазначаються в стандартах України, гармонізованих з міжнародним нормативним документом, як зазначено в вищезазначеному наказі національного органу по стандартизації.
Наше підприємство має діючий сертифікат на систему управління якістю наступного змісту: «Цим сертифікатом посвідчується, що система управління якістю стосовно виробництва продукції: суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній та аеродромний; будівництва та ремонту автомобільних доріг, автомагістралей, вулиць населених пунктів, коди ДКПП 23.99.1; 42.11.2 за ДК 016:2010, які виконуються підприємством……згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги( ISO 9001:2015, IDT)
У звязку з вищевикладеним просимо повідомити чи відповідає наш сертифікат вимогам тендерної документації.
Дякуємо
У тендерній документації зазначена вимога, якій повинен відповідати учасник: Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію дійсного сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001.
У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO була прийнята п’ята редакція стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів).
В Україні згідно з наказом№ 221 від 31.12.2015 Національного органу по стандартизації - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Cистеми менеджменту якості ISO 9001 ні цим документом, ні жодним нормативно-правовим актом України не передбачено, оскільки ISO 9001 є серією міжнародних стандартів, а конкретні стандарти зазначаються в стандартах України, гармонізованих з міжнародним нормативним документом, як зазначено в вищезазначеному наказі національного органу по стандартизації.
Наше підприємство має діючий сертифікат на систему управління якістю наступного змісту: «Цим сертифікатом посвідчується, що система управління якістю стосовно виробництва продукції: суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній та аеродромний; будівництва та ремонту автомобільних доріг, автомагістралей, вулиць населених пунктів, коди ДКПП 23.99.1; 42.11.2 за ДК 016:2010, які виконуються підприємством……згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги( ISO 9001:2015, IDT)
У звязку з вищевикладеним просимо повідомити чи відповідає наш сертифікат вимогам тендерної документації.
Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.03.2020, 13:51)
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію дійсного сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001. Характеристики, зазначені у вашому запитанні, не є достатніми для чіткого визначення відповідності даного сертифікату вимогам тендерної документації. Відповідність можливо буде встановити після огляду скан-копії даного сертифікату.
27.02.2020, 16:11
кваліфікація
Общий вопрос о закупке
Питання: Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.03.2020, 13:49)
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, то він є потенційним учасником, а не учасник консорціуму, оскільки саме консорціум завантажує на майданчик тендерну пропозицію та приймає участь в торгах. Відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційним вимогам повинен відповідати потенційний учасник, в даному випадку консорціум.
Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, то він є потенційним учасником, а не учасник консорціуму, оскільки саме консорціум завантажує на майданчик тендерну пропозицію та приймає участь в торгах. Відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційним вимогам повинен відповідати потенційний учасник, в даному випадку консорціум.
04.03.2020, 13:01
кваліфікаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вкаказно, що : "Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін.). У звязку з цим просимо Вас пояснити чи можна подавати для підтвердження кваліфікації (наявності в учасника відповідної техніки) не тільки договора оренди (лізингу), але і інші договори а саме договори про надання послуг будівельною технікою? дякуємо.
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін.). У звязку з цим просимо Вас пояснити чи можна подавати для підтвердження кваліфікації (наявності в учасника відповідної техніки) не тільки договора оренди (лізингу), але і інші договори а саме договори про надання послуг будівельною технікою? дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.03.2020, 13:39)
Договори оренди та лізингу передбачають передачу майна у користування. Наявність в учасника відповідної техніки повинна бути підтверджена договором, що посвідчує право користування даною технікою.
Враховуючи вищенаведне, договір про надання послуг не посвідчує право користування відповідною технікою та не може бути підтвердженням наявності в учасника відповідної техніки.
Враховуючи вищенаведне, договір про надання послуг не посвідчує право користування відповідною технікою та не може бути підтвердженням наявності в учасника відповідної техніки.
04.03.2020, 13:21
кваліфікація
Общий вопрос о закупке
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)". У звязку з цим просимо вас пояснити чи буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації, подання ним бухгалтерських довідок про наявність таких основних засобів на балансі чи надання актів обліку основних засобів?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.03.2020, 13:38)
В підтвердження інформації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Надання належним чином оформлених актів обліку основних засобів буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації.
04.03.2020, 14:04
кваліфікація
Общий вопрос о закупке
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору." У звязку з цим хочемо зазначити що наше підприємство має досвід з виконання робіт з ремонту доріг загального користування державного значення 1,2,3 категорій, однак виконання по них складало менше ніж 85% у звязку із тим, що у замовників не було повного фінансування, і виконання робіт здійснювалося в межах наявних бюджетних призначень тобто в менших суммах ніж 85% від загальної ціни договору. Однак подання нами у складі своєї пропозиції досвіду виконання робіт по договорах виконаних (не з нашої вини) на суму менше 85% від загальної суми договору з незрозумілих причин чомусь не вважається належним підтвердженням наявності досвіду виконання та дискримінує наше підприємство оскільки перешкоджає нам взяти участь у даній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те що досвід роботи щодо ремонту доріг загального користування державного значення 1, 2, чи 3 категорій у відповідних обємах нікуди не щезає і нікуди не зникає не залежно від того на яку суму від загального суму договору було виділене відповідне бюджетне фінансування. У звязку з чим просимо Вас внести зміни до тендерної документації і скасувати дану дискримінаційну вимому, а саме вимогу про те, що аналогічним договором є тілький той договір з ремонту доріг державного значення відповідних категорій, який був виконаний на суму не менше як 85% від загальної суми договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.03.2020, 13:37)
Відповідно до абз. 1 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто Законодавством не передбачено документи які підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовника уповноважено самостійно встановлювати такі документи для підтвердження наданої Учасниками інформації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містять дискримінаційних вимог та є правомірною. Визначені в тендерній документації вимоги встановлені для участі у тендері досвідчених організацій та є цілком законними.
Вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Тобто Законодавством не передбачено документи які підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовника уповноважено самостійно встановлювати такі документи для підтвердження наданої Учасниками інформації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містять дискримінаційних вимог та є правомірною. Визначені в тендерній документації вимоги встановлені для участі у тендері досвідчених організацій та є цілком законними.
Вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
04.03.2020, 14:23
вимоги щодо кваліфікації
Общий вопрос о закупке
В п.3. "Інші документи додатку 1 до Тендерної документаціїВ додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано про необхідність "Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»" а саме вимагається надання Довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У звязку з цим просимо вас пояснити, чи така інформація повинна бути надана тільки уповноваженою особою учасника процедури закупівлі які підписує документи і надає свої персональні данні, чи така довідка надаватися усіма працівниками, яких учасник вказує в Таблиці 5 а саме в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (виконання робіт) ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.03.2020, 13:36)
Учасник - фізична особа надає лист-згоду на обробку своїх персональних даних, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до Додатку 3. Даний лист-згода повинен бути підписаний особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дана вимога стосується лише учасника процедури закупівлі, який підписує документи тендерної пропозиції.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дана вимога стосується лише учасника процедури закупівлі, який підписує документи тендерної пропозиції.
06.03.2020, 19:14
кваліфікація
Общий вопрос о закупке
Згідно умов тендерної документації : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі." Також вимагається від учасника подання інформації про виконання основних видів робіт зокрема влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового, влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження, Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю. Згідно чинних в Україні нормативних документів дані види робіт можуть виконуватися не тільки під час капітального чи поточного середнього ремонту але і при здійсненні поточного дрібного ремонту та під час експлуатаційному утриманні доріг. У звязку з цим просимо Вас пояснити нам чи можна для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних обємах подати в складі пропозиції як аналогічний договір , договір з експлуатаційного утримання чи поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.03.2020, 13:35)
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Договори з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення не є аналогічними договорами щодо даної закупівлі, в зв’язку з чим не можуть подаватися для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних об’ємах.
12.03.2020, 18:08
кваліфікація
Общий вопрос о закупке
Доброго вечора. В пункті 2.1. додатку №1 до тендерної пропозиції (документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційни критеріям), що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають зання та досвід, необхідні для виконання робіт, а саме оператори машин та механізмів у кількості достатній для керування машинами і механізмами в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази машин (але у будьякому разі кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених у в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази). В п.5 цієї форми необхідно заповнити графу "зазначення приналежності". Одночасно в п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації дозволяється включати у довідку щодо наявності техніки в тому числі і залучену техніку, а зокрема техніку залучену на підставі договорів оренди. Частиною 2. ст. 798 ЦК України встановлено що : "Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує." Наше підприємство має в наявності орендовану техніку, в договорах про найм якої вказано, що техніка надається в найм разом з екіпажем. У звязку з цим просимо повідомити, якщо Учасником у довідці щодо наявності техніки вказується, що техніка залучена на підставі договору оренди і згідно договору оренди техніка передається в оренду разом з екіпажем орендодавця, чи потрібно цю кількість орендованої техніки враховувати при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів? тобто чи потрібно надавати підтвердження наявності механізаторів тільки на власну техніку чи на всю техніку в тому числі і залучену на підставі договорів оренди техніки з екіпажем (оскільки на залученій техніці будуть працювати не працівники учасника а працівники орендодавця)? дякуємо за відповідь
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.03.2020, 12:35)
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше, визначеної в тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації, необхідно зазначити операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Враховуючи вищенаведене, при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, необхідно надавати підтвердження наявності відповідних працівників на всю техніку зазначену в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Відповідно до тендерної документації, необхідно зазначити операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Враховуючи вищенаведене, при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, необхідно надавати підтвердження наявності відповідних працівників на всю техніку зазначену в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.