Описание |
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. |
|
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.02.2020 № 23 та від 19.02.2020 № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» (далі – ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ»), протокол засідання тендерного комітету від 10.03.2020 № 47, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.03.2020 № 24-73.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу про надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, скріплена підписом уповноваженої посадової особи.
Учасник ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку щодо обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, в якій зазначив про наявність презентаційної стійки, домену, будівельної ліцензії, моніторів, ноутбуків, приводу, програмної продукції в електронному вигляді, програмного комплексу АВК-5 та телефонів.
Водночас для виконання ремонту (реставраційного) комутаційного приміщення центру обробки даних Секретаріату Кабінету Міністрів України з переобладнанням його інженерної інфраструктури згідно із даними додатку 2 «Відомості обсягів робіт та специфікації обладнання» до тендерної документації, а також локальними кошторисами, які учасник ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» надав у складі своєї тендерної пропозиції, передбачено роботи, зокрема, із свердління отворів в цегляних стінах та в залізобетонних конструкціях; улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских; обшивки стін гіпсокартонними плитами по металевому каркасу; улаштування каркасів підвісних стель, плит стельових; мурування окремих ділянок внутрішніх стін із цегли; монтаж металоконструкцій, шаф та підключення кабелів або проводів зовнішньої мережі до апаратів та приладів; установлення блоків тепло масообміну, агрегатів вентиляційних пиловловлюючих, насосів відцентрових з електродвигуном, калориферів, клапанів вогнезатримуючих; прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб, укладання плит стельових в каркас стелі, тощо.
Слід зазначити, що учасник ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» в своїй тендерній пропозиції надав інформацію, що не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт що є предметом цієї закупівлі.
Отже, учасник ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для робіт що є предметом цієї закупівлі.
Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. |
|