Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 25.03.2020 16:14. Дата последнего редактирования мониторинга 24.04.2020 11:26

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2020-03-25-000017  
ID aa0e3bb702674f52854833b9cc8f694f  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
25.03.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 09.04.2020 16:35  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.02.2020 № 23 та від 19.02.2020 № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» (далі – ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ»), протокол засідання тендерного комітету від 10.03.2020 № 47, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.03.2020 № 24-73. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу про надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, скріплена підписом уповноваженої посадової особи. Учасник ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку щодо обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, в якій зазначив про наявність презентаційної стійки, домену, будівельної ліцензії, моніторів, ноутбуків, приводу, програмної продукції в електронному вигляді, програмного комплексу АВК-5 та телефонів. Водночас для виконання ремонту (реставраційного) комутаційного приміщення центру обробки даних Секретаріату Кабінету Міністрів України з переобладнанням його інженерної інфраструктури згідно із даними додатку 2 «Відомості обсягів робіт та специфікації обладнання» до тендерної документації, а також локальними кошторисами, які учасник ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» надав у складі своєї тендерної пропозиції, передбачено роботи, зокрема, із свердління отворів в цегляних стінах та в залізобетонних конструкціях; улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских; обшивки стін гіпсокартонними плитами по металевому каркасу; улаштування каркасів підвісних стель, плит стельових; мурування окремих ділянок внутрішніх стін із цегли; монтаж металоконструкцій, шаф та підключення кабелів або проводів зовнішньої мережі до апаратів та приладів; установлення блоків тепло масообміну, агрегатів вентиляційних пиловловлюючих, насосів відцентрових з електродвигуном, калориферів, клапанів вогнезатримуючих; прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб, укладання плит стельових в каркас стелі, тощо. Слід зазначити, що учасник ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» в своїй тендерній пропозиції надав інформацію, що не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт що є предметом цієї закупівлі. Отже, учасник ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для робіт що є предметом цієї закупівлі. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 09.04.2020 16:35  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Зауваження Держаудитслужби, викладені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 9 квітня 2020 року, враховано. Зобов'язання Держаудитслужби щодо розірвання укладеного договору виконано. Договір розірвано 15 квітня 2020 року № 24-83.  
Дата редактирования  
Дата создания 16.04.2020 11:06  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.03.2020 № 70 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2020 № 70 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-02-17-002780-a 17.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 25.03.2020 00:00  
Дата публикации 25.03.2020 17:15  
Дата создания 25.03.2020 17:15  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
likhachova.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
hutoranska.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
stek.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
hutoranska.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 25.03.2020 17:15 - 16.04.2020 01:00  
Дата публикации решения о результатах 09.04.2020 16:35 - 24.04.2020 00:00