Дата создания мониторинга 13.11.2019 17:08. Дата последнего редактирования мониторинга 03.12.2019 20:54
Информация, полученая от общественных объединений о наличии признаков нарушениния (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок, выявленых по результатам общественного контроля в сфере публичных закупок в соответствии с ст. 9 Закона
ID мониторинга | UA-M-2019-11-13-000035 | |
ID | 1e525303a28f4c3f9cf8a202a41e0b42 |
Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)
Мониторинг опубликован
13.11.19
Нарушения не выявлены
Выводы
Описание | За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України, укладення договору - порушень не встановлено. |
Тип определенного нарушения | установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений) |
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок | З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
Дата публикации | 26.11.2019 16:15 |
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки | Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 04.09.2019 № 88Т/-2, тендерну пропозицію ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2019, договір від 16.10.2019 № 123-19/П. За результатами аукціону ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» визнано переможцем торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 03.10.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне. Замовником відповідно до умов п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги: учасниками надається довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Таблиця № 1 містить перелік інформації, яку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема модель машини, механізму або обладнання. Учасником ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 18.09.2019 № 219 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якої не зазначена модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД у цій частині. У межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 18.11.2019. У наданій відповіді на запит на пояснення від 21.11.2019 Замовник зазначив: «Відсутність інформації про модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договорів послуг за умовами яких техніка не передається у розпорядження учасника». Але, слід зауважити, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» довідки від 18.09.2019 № 219 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази обладнання за позиціями 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 є власністю учасника. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. |
Обнаружены нарушения (да/нет) | ДА |
Дата создания | 26.11.2019 16:15 |
Документы |
Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения
Описание | Відсутність інформації про модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника наявної інформації на підприємстві (прийняття на баланс без зазначення моделей деякого обладнання) та первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договорів послуг за умовами яких техніка не передається у розпорядження учасника |
Дата редактирования | |
Дата создания | 03.12.2019 20:52 |
Документы |
РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА
Описание оснований для проведения мониторинга | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.11.2019 Одеса № 398 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.11.2019 № 398 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4. UA-2019-09-04-000870-a 04.09.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ |
Дата решения о начале мониторинга | 13.11.2019 00:00 |
Дата публикации | 14.11.2019 09:52 |
Дата создания | 14.11.2019 09:52 |
Документы |
УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА
Название организации | ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) |
Идентификатор закупки | UA-EDR: 40477150 |
Адрес компании | Ukraine, Одеська, Одеса |
Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
Контактное лицо | ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) |
+38 (0 48) 724-35-05
|
vasilvasil77@ukr.net |
Даты и сроки
Период мониторинга | 14.11.2019 09:52 - 06.12.2019 00:00 | |
Дата публикации решения о результатах | 26.11.2019 16:15 - 11.12.2019 00:00 |