Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 20.08.2019 11:54. Дата последнего редактирования мониторинга 10.09.2019 18:58

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2019-08-20-000011  
ID 98879a5468d743109b939936bb8f95ab  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
20.08.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення Замовником вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 10.09.2019 18:58  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.06.2019 № 13/06, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАСКАД-СД» (далі – ТОВ «КАСКАД-СД»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.07.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 20.08.2019 № 132, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 02.09.2019 № 1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 04.09.2019 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що станом на 20.08.2019 (початок проведення моніторингу) у річному плані закупівель Замовника на 2019 рік (додатку), оприлюднених в електронній системі закупівель відсутня інформація про закупівлю робіт із капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва очікуваною вартістю 2 050 806,80 гривень. Отже, Замовник провів зазначену закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель на 2019 рік (додатку), чим порушив вимоги статті 4 Закону. Крім того установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі, вид предмету закупівлі та про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). За результатами торгів Замовник визначив переможцем ТОВ «КАСКАД-СД» та оприлюднив 19.07.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. При цьому Замовник уклав з переможцем торгів ТОВ «КАСКАД-СД» договір 20.08.2019, чим порушив вимоги частини другої статті 32 Закону, в частині укладання договору з переможцем торгів в термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 10.09.2019 18:58  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.08.2019 № 240 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 19.08.2019 № 240 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2019-07-01-001056-a 01.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 19.08.2019 00:00  
Дата публикации 20.08.2019 18:28  
Дата создания 20.08.2019 18:28  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
vasylchenko.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 20.08.2019 18:28 - 13.09.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 10.09.2019 18:58 - 25.09.2019 00:00