Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 02.03.2020 13:40. Дата последнего редактирования мониторинга 20.07.2023 11:07

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок. Публикация в СМИ, которые содержат ведомости о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2020-03-02-000066  
ID 62477b81d1fb4745a0d28fbd34e171c7  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
02.03.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок, установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 26.03.2020 10:29  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ПП «МАДЕСТ», ТОВ «БК СТАМ», протоколи засідання тендерного комітету від 02 липня 2019 року №43, від 09 липня 2019 року №44, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24 липня 2019 року №15 та пояснення від 17 березня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація у оголошення про проведення відкритих торгів - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК СТАМ», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині: - відсутності інформації про кваліфікацію керівника та ІТП, а також про спеціальність працівників робочих професій у довідці про наявність працівників, які плануються залучатися до виконання роботи, що є предметом закупівлі від 12 червня 2019 року №15, чим не дотримано пункт 2 Додатку 4 тендерної документації; - відсутності інформації про рік випуску обладнання, будівельних машин і механізмів в інформаційній довідці про технічні можливості учасника, наявності ресурсної та матеріальної бази від 12 червня 2019 року №14, чим не дотримано пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації. Крім того, ТОВ «БК СТАМ» надано у не повному обсязі довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та акти виконаних робіт (форма КБ-2), що не підтверджують виконання аналогічних договорів укладених з Шаргородською центральною районною лікарнею, ТОВ «Техноторг» на суми, зазначені в оригіналах листів- відгуків від 11 червня 2019 року №742, від 10 червня 2019 року №101 виданих вказаними суб’єктами господарювання та інформаційній довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 12 червня 2019 року №17, чим порушено вимоги пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації. Також, у банківській гарантії, наданої ТОВ «БК СТАМ», не повному обсязі зазначено реквізити для банківської гарантії: - Отримувач: ГУК у Вінницькій обл./Він. обл./21080500; Код отримувача (ЄДРПОУ): 37979858, чим не дотримано пункт 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Водночас, замовник на порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК СТАМ», а згідно рішення тендерного комітету оформленого протоколом засідання від 09 липня 2019 року №44 визнав його переможцем та уклав договір закупівлі від 24 липня 2019 №15.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 26.03.2020 10:29  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата редактирования  
Дата создания 01.04.2020 16:43  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.03.2020 №10 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02.03.2020 №10 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2019-06-03-000915-а 03.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 02.03.2020 00:00  
Дата публикации 03.03.2020 09:32  
Дата создания 03.03.2020 09:32  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-11-51
pompazakupivli@gmail.com 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-11-51
sovazakupivli@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 03.03.2020 09:32 - 25.03.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 26.03.2020 10:29 - 10.04.2020 01:00