Описание |
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. |
|
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ПП «МАДЕСТ», ТОВ «БК СТАМ», протоколи засідання тендерного комітету від 02 липня 2019 року №43, від 09 липня 2019 року №44, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24 липня 2019 року №15 та пояснення від 17 березня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація у оголошення про проведення відкритих торгів - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК СТАМ», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині:
- відсутності інформації про кваліфікацію керівника та ІТП, а також про спеціальність працівників робочих професій у довідці про наявність працівників, які плануються залучатися до виконання роботи, що є предметом закупівлі від 12 червня 2019 року №15, чим не дотримано пункт 2 Додатку 4 тендерної документації;
- відсутності інформації про рік випуску обладнання, будівельних машин і механізмів в інформаційній довідці про технічні можливості учасника, наявності ресурсної та матеріальної бази від 12 червня 2019 року №14, чим не дотримано пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації.
Крім того, ТОВ «БК СТАМ» надано у не повному обсязі довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та акти виконаних робіт (форма КБ-2), що не підтверджують виконання аналогічних договорів укладених з Шаргородською центральною районною лікарнею, ТОВ «Техноторг» на суми, зазначені в оригіналах листів- відгуків від 11 червня 2019 року №742, від 10 червня 2019 року №101 виданих вказаними суб’єктами господарювання та інформаційній довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 12 червня 2019 року №17, чим порушено вимоги пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації.
Також, у банківській гарантії, наданої ТОВ «БК СТАМ», не повному обсязі зазначено реквізити для банківської гарантії: - Отримувач: ГУК у Вінницькій обл./Він. обл./21080500; Код отримувача (ЄДРПОУ): 37979858, чим не дотримано пункт 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Водночас, замовник на порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК СТАМ», а згідно рішення тендерного комітету оформленого протоколом засідання від 09 липня 2019 року №44 визнав його переможцем та уклав договір закупівлі від 24 липня 2019 №15. |
|