Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.04.2025 15:56. Дата последнего редактирования мониторинга 13.05.2025 18:45

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-04-21-000109  
ID 9b5506ccb6534de9841523f4888da2d0  

Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
21.04.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо дотримання законодавства при складанні тендерної документації встановлено порушення пункту 13-1 Порядку № 861 За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозицій учасника встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, враховуючи пункту 50 Особливостей а також заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 07.05.2025 14:04  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої/відповідальної особи, протокол №54 від 27.03.2025, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" (далі – ТОВ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ЮРОМАШ»), протокол розкриття, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 30.04.2025. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо дотримання законодавства при складанні тендерної документації встановлено наступне: Відповідно до пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році 25 відсотків. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: мототранспортні вантажні засоби;. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) та копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Додатку №3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника передбачено придбання Автомобілю вантажного типу пікап, включеного до переліку товарів, особливості здійснення закупівель яких визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та по яким ступінь локалізації виробництва визначена підпунктом 1 цього пункту. Проте, на порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 замовником у тендерній документації не були встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, надання яких передбачено чим пунктом. За надамини замовником через електронну систему поясненнями від 30.04.2025 з відповідного питання зазначено, що «Замовником не визначено в тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, що передбачено вимогами пункту 13-1 Порядку. З огляду на зазначене у разі визнання Вами відсутності вище зазначеної вимоги як критичного порушення замовником буде відмінено закупівлю.» Моніторингом питання щодо розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" встановлено наступне. Вимогами Додатку №3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника передбачено придбання Автомобілю вантажного типу пікап із зазначенням технічних характеристик та комплектації наведених в таблиці за зазначеним типом характеристик та показниками, де поміж іншого наведено такий тип характеристики, як об'єм двигуна (см.куб.), за показником - не менше 2300. Також, Додатком №3 зазначено, що у складі пропозиції учасник надає порівняльну таблицю щодо запропонованого товару, де зазначається виробник, конкретна марка, модель та конкретні (чіткі) характеристики запропонованого товару, що пропонується Учасником у порівнянні з товаром, визначеним Замовником у технічній специфікації. На виконання зазначених вимог у складі своєї пропозиції учасником ТОВ ЗІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ЮРОМАШ» у файлах під назвою «9. Порівнялна таблиця запропонованого товару.docx.p7s» та «11. Сертификат відповідності пікап EUROMASH.pdf» надано порівняльна таблиця від 01.04.2025 №276-5/04/2025р. та сертифікат відповідності за номером - UA.025.000071-24 від 14.08.2024, де встановлені показники відрізняються. Так, при співставленні інформації наведеної у порівняльній таблиці учасника за типом характеристики: об'єму двигуна (см.куб.) наведено показник - 2300, а у сертифікат відповідності за показником об'єму двигуна наведено показник - 2298 (см 3), чим не дотримано вимоги Додатку №3 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника. За даним офіційного сайту щодо перевірка сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу за посиланням: https://www.acredo.com.ua/ зазначено, що номер сертифікату не дійсний. Поряд з цим, в ході проведення моніторингу станом на 02.05.2025 згідно Протокольного рішення від 02.05.2025 №67 Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ЮРОМАШ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Згідно пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 07.05.2025 14:04  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Закупівлю відмінено. Вирішено постійно підтримувати рівень знань шляхом самоосвіти у сфері публічних закупівель.  
Дата редактирования  
Дата создания 13.05.2025 18:45  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 20-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 21.04.2025 № 20-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» UA-2025-03-27-011602-a 27.03.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 21.04.2025 00:00  
Дата публикации 21.04.2025 16:45  
Дата создания 21.04.2025 16:45  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127366  
Адрес компании Ukraine, Маріуполь  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 50) 428-22-88
anna.pinchuk.88.88@gmail.com 

Название организации Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127366  
Адрес компании Ukraine, Маріуполь  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 50) 545-51-92
zarudnyyi@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.04.2025 16:45 - 13.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 07.05.2025 14:04 - 22.05.2025 00:00