Описание |
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ФОП Ковальчук О.М., укладання договору, в тому числі його відповідність вимогам законодавства своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено. |
|
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, укладання договору, в тому числі його відповідність вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Житомирського центру розвитку дитини № 53 «АБВГДЕЙКА» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 27.03.2025 № 30, тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Ковальчука Олександра Миколайовича (переможець, далі – ФОП Ковальчук О.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.04.2025 № 34, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2025, договір на надання послуг від 17.04.2025 № 72/25, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.04.2025 та 08.05.2025.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до пунктів 12.1, 12.2 та 12.3 розділу 12 договору на надання послуг від 17.04.2025 № 72/25 (далі – Договір № 72/25) передбачено, що невід’ємними додатками до вказаного договору є: договірна ціна (Додаток № 1), локальний кошторис (Додаток № 2) та інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток № 3).
Однак, моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель, під час оприлюднення Договору № 72/25 з додатками, не оприлюднено Додаток № 2 в повному обсязі, зокрема, відсутня сторінка № 2 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, який є невід’ємною частиною вказаного договору.
При цьому, Замовником 08.05.2025 у відповідь на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, пояснено, що «Дана помилка носить технічний та/або механічний характер і сталася через неуважність під час сканування великої кількості аркушів Договору з додатками (44 сторінки). На жаль, така помилка не має механізму виправлення», з оприлюдненням в електронній системі закупівель Договору № 72/25 з усіма додатками, в т.ч. сторінки № 2 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (файл «Договір від 17.04.2025 № 72_25 «виправлений».pdf»), а отже, додатки до Договору № 72/25 в повному обсязі оприлюднено Замовником лише на 13 робочий день, а не протягом трьох робочих днів з дня укладення Договору № 72/25, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. |
|