Процедура закупки объявлена 29.11.2024 12:24. Дата последних изменений - 29.11.2024 12:24
Горох сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 7701; Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Идентификатор закупки | UA-2024-11-29-007251-a | |
ID | 5faf880b717444959401f86adf3a8f3b | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-29-008294-a |
Ожидаемая стоимость
9`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
З метою упередження отримання не якісної продукції просимо до моменту підписання договору надати документ із зазначенням назви торгової марки та чітким описом продукції. Якщо, під час постачання продукції протягом дії договору товар не буде співпадати з даним документом, то договір може бути розірваний. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими (малими) партіями щоденно (у т.ч. у вихідні дні, у зв’язку з цілодобовим перебуванням учнів на пансіоні) згідно з наданою Замовником заявкою (телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб) до 08.00 години наступного за днем заявки дня.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" | |
Ожидаемая стоимость | 9`500.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
29.11.24
Прием предложений
до 04.12.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Замовник оплачує отриманий товар протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Горох сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 7701
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Лешко-Попеля, будинок 1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: З метою упередження отримання не якісної продукції просимо до моменту підписання договору надати документ із зазначенням назви торгової марки та чітким описом продукції. Якщо, під час постачання продукції протягом дії договору товар не буде співпадати з даним документом, то договір може бути розірваний.
Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими (малими) партіями щоденно (у т.ч. у вихідні дні, у зв’язку з цілодобовим перебуванням учнів на пансіоні) згідно з наданою Замовником заявкою (телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб) до 08.00 години наступного за днем заявки дня.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 9 кілограм
|
2) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Лешко-Попеля, будинок 1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: З метою упередження отримання не якісної продукції просимо до моменту підписання договору надати документ із зазначенням назви торгової марки та чітким описом продукції. Якщо, під час постачання продукції протягом дії договору товар не буде співпадати з даним документом, то договір може бути розірваний.
Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими (малими) партіями щоденно (у т.ч. у вихідні дні, у зв’язку з цілодобовим перебуванням учнів на пансіоні) згідно з наданою Замовником заявкою (телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб) до 08.00 години наступного за днем заявки дня.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 300 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
ДОГОВІР ЗПП продукти.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 12:23
Версия документа от: 29.11.2024 12:23
ID: d25bb7b04bf840d1a674434da664c25c
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 12:24
Версия документа от: 29.11.2024 12:24
ID: 7753b09106bd4853985feb939513f1fc
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 7701 Ожидаемое значение: Да
Ґатунок : перший
Колір : зелений
Вид : колотий
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 9221 Ожидаемое значение: Да
Клас : перший
Термін збирання : пізня
|
Даты и сроки
Дата публикации | 29.11.2024 12:24 | |
Начало периода приема предложений | 29.11.2024 12:24 | |
Окончание периода приема предложений | 04.12.2024 23:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 20307568 |
Юридический адрес | 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул Лешко-Попеля, буд.1 |