Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.11.2024 11:01. Дата последних изменений - 27.11.2024 11:08

Офісні меблі (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фоду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченних Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами)) -

Идентификатор закупки UA-2024-11-27-004504-a  
ID dfc7d11ef9834a3e9ab266fdfa6a8ffc  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-25-001266-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік від 18.10.2024. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 268`800.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
27.11.24
Период уточнений
до 02.12.24
Период обжалования
до 02.12.24
Прием предложений
до 05.12.24
Осталось6 дней Спешите принять участие!
Аукцион
05.12.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано