Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.11.2024 10:29. Дата последних изменений - 23.11.2024 10:29

Зарядні станції

Идентификатор закупки UA-2024-11-23-000223-a  
ID 3ffc533215294f01b38f75b5690edc9f  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Місце поставки (передачі) Товару: м. Миколаїв. 2. Поставка (передача) Товару (в т.ч. його необхідної кількості) Постачальником Замовнику здійснюється в пункті поставки в термін до 12.12.2024 включно, але в будь-якому випадку не пізніше терміну Договору. 3. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється представниками Замовника за наявності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару. В разі відсутності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару, Замовник відкладає його приймання до надання Постачальником відповідних документів. 4. Приймання Товару за кількістю та якістю оформлюється видатковою накладною, які підписуються представниками Замовника і Постачальника. Датою приймання Товару за кількістю та якістю є дата підписання представниками Замовника Акту приймання-передачі. Підтвердженням приймання Товару є належним чином оформлена видаткова накладна. 5. У випадку виявлення представником Замовника порушення якості Товару або нестачі будь-якої кількості, відповідно до встановлених супровідних документів, Постачальник протягом 5 (п'яти) календарних днів здійснює допоставку належної кількості Товару або його заміну на якісний. Неякісний Товар вважається непоставленим. 6. Товар, поставлений без згоди Замовника, не передбачений Договором, поставлений з порушенням умов Договору або за його відсутності, якщо Замовник відмовився від прийняття його для використання, не приймається Замовником

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина А2777  
Ожидаемая стоимость 168`156.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
23.11.24
Прием предложений
до 27.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание 1.Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 10 (десять) банківських днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та видаткової накладної. Попередня оплата за цим Договором не передбачається. 2. Ціни вказуються у національній валюті України - гривнях з копійками. 3. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Зарядні станції
ДК 021:2015: 31430000-9 - Електричні акумулятори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 12.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Місце поставки (передачі) Товару: м. Миколаїв. 2. Поставка (передача) Товару (в т.ч. його необхідної кількості) Постачальником Замовнику здійснюється в пункті поставки в термін до 12.12.2024 включно, але в будь-якому випадку не пізніше терміну Договору. 3. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється представниками Замовника за наявності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару. В разі відсутності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару, Замовник відкладає його приймання до надання Постачальником відповідних документів. 4. Приймання Товару за кількістю та якістю оформлюється видатковою накладною, які підписуються представниками Замовника і Постачальника. Датою приймання Товару за кількістю та якістю є дата підписання представниками Замовника Акту приймання-передачі. Підтвердженням приймання Товару є належним чином оформлена видаткова накладна. 5. У випадку виявлення представником Замовника порушення якості Товару або нестачі будь-якої кількості, відповідно до встановлених супровідних документів, Постачальник протягом 5 (п'яти) календарних днів здійснює допоставку належної кількості Товару або його заміну на якісний. Неякісний Товар вважається непоставленим. 6. Товар, поставлений без згоди Замовника, не передбачений Договором, поставлений з порушенням умов Договору або за його відсутності, якщо Замовник відмовився від прийняття його для використання, не приймається Замовником
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3 штука

Тендерная документация

Проект договора
Дод №3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ з ПДВ.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.11.2024 10:28
Версия документа от: 23.11.2024 10:28
ID: b0d3dc0ef70f48bcb7712b7322682122
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.11.2024 10:29
Версия документа от: 23.11.2024 10:29
ID: 90ce1e718a974b2aa4f0f21fb2de17e3

?:tender item config

?:hasAuction Ні  
?:hasAwardingOrder Так  
?:hasValueRestriction Так  
?:valueCurrencyEquality Так  
?:hasPrequalification Ні  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement Так  
?:hasTenderComplaints Ні  
?:hasAwardComplaints Ні  
?:hasCancellationComplaints Ні  
?:restricted Ні  
?:hasValueEstimation Так  
?:hasQualificationComplaints Ні  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Зарядні станції
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Функція швидкої зарядки Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Максимальна зарядна напруга ?:tender criteria requirement min_maxValue: 220 - 220
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Загальна потужність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2000 - 2000
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Ємність батареї ?:tender criteria requirement min_maxValue: 610000 - 610000
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Вихід розетка 220 в Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Кількість вихідних USB ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Дисплей Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Заряджання станції від сонячної панелі Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Тип батареї : lifepo4
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Місткість зарядної станції ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.253 - 2.253
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 31.15 - 31.15
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024
Бренд : ПРОМАВТОМАТИКА
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 23.11.2024 10:29  
Начало периода приема предложений 23.11.2024 10:29  
Окончание периода приема предложений 27.11.2024 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина А2777  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 26614165  
Юридический адрес Україна