Процедура закупки объявлена 23.11.2024 10:29. Дата последних изменений - 23.11.2024 10:29
Зарядні станції
Идентификатор закупки | UA-2024-11-23-000223-a | |
ID | 3ffc533215294f01b38f75b5690edc9f |
Ожидаемая стоимость
168`156.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1. Місце поставки (передачі) Товару: м. Миколаїв. 2. Поставка (передача) Товару (в т.ч. його необхідної кількості) Постачальником Замовнику здійснюється в пункті поставки в термін до 12.12.2024 включно, але в будь-якому випадку не пізніше терміну Договору. 3. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється представниками Замовника за наявності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару. В разі відсутності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару, Замовник відкладає його приймання до надання Постачальником відповідних документів. 4. Приймання Товару за кількістю та якістю оформлюється видатковою накладною, які підписуються представниками Замовника і Постачальника. Датою приймання Товару за кількістю та якістю є дата підписання представниками Замовника Акту приймання-передачі. Підтвердженням приймання Товару є належним чином оформлена видаткова накладна. 5. У випадку виявлення представником Замовника порушення якості Товару або нестачі будь-якої кількості, відповідно до встановлених супровідних документів, Постачальник протягом 5 (п'яти) календарних днів здійснює допоставку належної кількості Товару або його заміну на якісний. Неякісний Товар вважається непоставленим. 6. Товар, поставлений без згоди Замовника, не передбачений Договором, поставлений з порушенням умов Договору або за його відсутності, якщо Замовник відмовився від прийняття його для використання, не приймається Замовником
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина А2777 | |
Ожидаемая стоимость | 168`156.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
23.11.24
Прием предложений
до 27.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | 1.Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 10 (десять) банківських днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та видаткової накладної. Попередня оплата за цим Договором не передбачається. 2. Ціни вказуються у національній валюті України - гривнях з копійками. 3. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Зарядні станції
ДК 021:2015: 31430000-9 - Електричні акумулятори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 12.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Місце поставки (передачі) Товару: м. Миколаїв.
2. Поставка (передача) Товару (в т.ч. його необхідної кількості) Постачальником Замовнику здійснюється в пункті поставки в термін до 12.12.2024 включно, але в будь-якому випадку не пізніше терміну Договору.
3. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється представниками Замовника за наявності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару. В разі відсутності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару, Замовник відкладає його приймання до надання Постачальником відповідних документів.
4. Приймання Товару за кількістю та якістю оформлюється видатковою накладною, які підписуються представниками Замовника і Постачальника.
Датою приймання Товару за кількістю та якістю є дата підписання представниками Замовника Акту приймання-передачі.
Підтвердженням приймання Товару є належним чином оформлена видаткова накладна.
5. У випадку виявлення представником Замовника порушення якості Товару або нестачі будь-якої кількості, відповідно до встановлених супровідних документів, Постачальник протягом 5 (п'яти) календарних днів здійснює допоставку належної кількості Товару або його заміну на якісний. Неякісний Товар вважається непоставленим.
6. Товар, поставлений без згоди Замовника, не передбачений Договором, поставлений з порушенням умов Договору або за його відсутності, якщо Замовник відмовився від прийняття його для використання, не приймається Замовником
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Дод №3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ з ПДВ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.11.2024 10:28
Версия документа от: 23.11.2024 10:28
ID: b0d3dc0ef70f48bcb7712b7322682122
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.11.2024 10:29
Версия документа от: 23.11.2024 10:29
ID: 90ce1e718a974b2aa4f0f21fb2de17e3
|
?:tender item config
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:restricted | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Функція швидкої зарядки Ожидаемое значение: Да
Максимальна зарядна напруга ?:tender criteria requirement min_maxValue: 220 - 220
Загальна потужність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2000 - 2000
Ємність батареї ?:tender criteria requirement min_maxValue: 610000 - 610000
Вихід розетка 220 в Ожидаемое значение: Да
Кількість вихідних USB ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4
Дисплей Ожидаемое значение: Да
Заряджання станції від сонячної панелі Ожидаемое значение: Да
Тип батареї : lifepo4
Місткість зарядної станції ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.253 - 2.253
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 31.15 - 31.15
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12
Бренд : ПРОМАВТОМАТИКА
|
Даты и сроки
Дата публикации | 23.11.2024 10:29 | |
Начало периода приема предложений | 23.11.2024 10:29 | |
Окончание периода приема предложений | 27.11.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина А2777 |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 26614165 |
Юридический адрес | Україна |