Процедура закупки объявлена 22.11.2024 18:43. Дата последних изменений - 22.11.2024 18:43
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Идентификатор закупки | UA-2024-11-22-016441-a | |
ID | bd10b47c5b0b4f349b4bc0a203944fae | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-22-019878-a |
Ожидаемая стоимость
52`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області | |
Ожидаемая стоимость | 52`500.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
22.11.24
Прием предложений
до 27.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної та фактичного отримання товару. Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Шафи для зберігання засобів навчання
ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, Шкільна,3
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
2) |
Столи письмові
ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, Шкільна,3
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору Меблі для осередку .doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:42
Версия документа от: 22.11.2024 18:42
ID: 2ec22dbddc354807a3625319d2351862
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:43
Версия документа от: 22.11.2024 18:43
ID: 8fd2f36fd6c84cfcbc52e734eff4764c
|
?:tender item config
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | Ні |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : ЛЕОНТЕК
Матеріал основи корпусу : ЛДСП
Матеріал задньої стінки : ХДФ
Матеріал кромки : ПВХ
Вид : напівзакрита
Товщина матеріалу корпусу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 мм
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 370 - 370 мм
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2110 - 2110 мм
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : АЛМАНТ
Матеріал каркасу : ЛДСП
Форма : прямокутний
Матеріал стільниці : ЛДСП
Матеріал кромки : ПВХ
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 750 - 750 мм
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 600 - 600 мм
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200 мм
Кількість поличок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 1
Товщина стільниці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 мм
Кількість шухляд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 3
|
Даты и сроки
Дата публикации | 22.11.2024 18:43 | |
Начало периода приема предложений | 22.11.2024 18:43 | |
Окончание периода приема предложений | 27.11.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 20409796 |
Юридический адрес | 13400, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, місто Андрушівка, вулиця Шкільна , будинок 3 |