Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.11.2024 18:35. Дата последних изменений - 22.11.2024 18:41

Дзеркало (ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна)

Идентификатор закупки UA-2024-11-22-016396-a  
ID d7a3dab213884c349dd07cdda067101c  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-22-018892-a  
Ожидаемая стоимость
3`608.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 3`608.00 Гривна (без НДС)  
Обоснование Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 12 листопада 2024 року №158 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення пожежної та техногенної безпеки населених пунктів та об’єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Вінницькій області (м.Ладижин) та 30 державної пожежно-рятувальної частини (м.Ладижин) 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Вінницькій області (м.Ладижин) на 2021-2025 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Гончара А.П. № Р-36/47-73 від 22.11.2024 р.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
22.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
22.11.24

Спецификация закупки

1)
Дзеркало Kroner KRP Spiegel HR5-8060 з LED підсвічуванням
ДК 021:2015: 39290000-1 - Фурнітура різна
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 22.11.2024 - 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука

Тендерная документация

Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:35
Версия документа от: 22.11.2024 18:35
ID: 9540d191640f4aa5b2d0c2f09391019d

?:tender item config

?:hasAuction Ні  
?:hasAwardingOrder Так  
?:hasValueRestriction Так  
?:valueCurrencyEquality Так  
?:hasPrequalification Ні  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement Ні  
?:hasTenderComplaints Ні  
?:hasAwardComplaints Ні  
?:hasCancellationComplaints Ні  
?:hasValueEstimation Так  
?:hasQualificationComplaints Ні  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted Ні  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 38635397  
Юридический адрес 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
3`608.00
Гривна без НДС
Победитель
22.11.2024 18:35

Заключенные договоры

Номер договора
1618
Дата подписания
22.11.2024
Дата начала действия
22.11.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
3`608.00 Гривна без НДС