Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 16.09.2024 15:27. Дата последних изменений - 27.09.2024 10:23

«Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська в с. Осещина Вишгородської територіальної громади» (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи. 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація) -

Идентификатор закупки UA-2024-09-16-010600-a  
ID 1ca14541d8b540db8163ab3a72088dbf  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА  
Общая ожидаемая стоимость закупки 4`436`309.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 22`181.54 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
16.09.24
Период уточнений
до 28.09.24
Период обжалования
до 28.09.24
Прием предложений
до 01.10.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
01.10.24
25.09.2024, 13:19
дискримінаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
Добрий день! Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що будь-який з працівників учасника, який обіймає будь-яку посаду, з переліку обов’язкових ключових посад, повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно з вимогами ISO 19011:2018 та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); зазначені сертифікати повинні міститись у складі ТП учасника.
Враховуючи той факт, що Замовником визначено, «до переліку обов’язкових ключових посад працівників по предмету закупівлі відносяться:- головний інженер або виконавець робіт;- інженер-проектувальник.», вищезазначена вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, оскільки у закупівлі зможуть прийняти тільки ті учасники які мають, зазначені у тендерній документації, сертифікати внутрішнього, аудитора видані на головного інженера, виконавця робіт або інженера-проектувальника.
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації та зазначити, що будь-який з працівників учасника, який обіймає будь-яку посаду, повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно з вимогами ISO 19011:2018 та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); зазначені сертифікати повинні міститись у складі ТП учасника.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.09.2024, 10:21)
Відповідно до пункту 1.2.2 розділу 1.2 додатку 1.1 додатку 1 ТД: «Слід звернути увагу, що будь-який з працівників учасника, який обіймає будь-яку посаду, з переліку обов’язкових ключових посад, повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно з вимогами ISO 19011:2018 та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); зазначені сертифікати повинні міститись у складі ТП учасника».
Таким чином, Замовником передбачено, що відповідні вищевказані сертифікати на внутрішнього аудитора можуть надаватись будь-якому з працівників учасника, які обіймають будь-яку посаду, серед тих працівників, які залучені до виконання робіт за вказаним тендером (з відповідною роллю у підприємстві учасника).
Зауважуємо, що заявник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до ТД в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови ТД, та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до ТД в цій частині.
Разом з цим, повідомляємо, що Процедура закупівлі проводиться Замовником із дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом, а також із виконанням всіх без виключення вимог інших нормативно-правових актів законодавства України.
26.09.2024, 10:30
дискримінаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
Вітаємо! Замовник вимагає:
6.1. Чинний сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, яким підтверджується, що система управління щодо протидії корупції стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий учаснику органом з сертифікації (далі – ОС), акредитованим у відповідності до законодавства (Національним агентством з акредитації України, далі – НААУ) відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017; на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС з сертифікації систем менеджменту відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
6.2. Чинний сертифікат на систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління якістю стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT;
ISO 9001:2015, IDT), виданий учаснику ОС, акредитованим у відповідності до законодавства (НААУ); на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); крім того, у складі ТП учасник повинен надати звіт за результатами аудиту щодо визначення відповідності системи вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, на підставі якого учаснику надано сертифікацію щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018.
6.3. Чинний сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий учаснику ОС, акредитованим у відповідності до законодавства (НААУ); на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); крім того, у складі ТП учасник повинен надати звіт за результатами аудиту щодо визначення відповідності системи вимогам ДСТУ
ISO 14001:2015, на підставі якого учаснику надано сертифікацію щодо ДСТУ I
SO 14001:2015.
6.4. Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким підтверджується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий учаснику ОС, акредитованим у відповідності до законодавства (НААУ); на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); крім того, у складі ТП учасник повинен надати звіт за результатами аудиту щодо визначення відповідності системи вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, на підставі якого учаснику надано сертифікацію щодо ДСТУ ISO 45001:2019.

1) Ми як потенційний учасник не маємо сертифікату на систему управління щодо протидії корупції з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, згідно ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий учаснику органом з сертифікації (далі – ОС), акредитованим у відповідності до законодавства (Національним агентством з акредитації України, далі – НААУ) відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017. Ця вимога дискримінує нас, як потенційних учасників, оскільки даний сертифікат не має відношення до предмета закупівлі, не характеризує специфікацію до предмета закупівлі, не впливає на якість робіт чи послуг по закупівлі. Очікувана вартість закупівлі не перевищує 20 млн. грн, у зв’язку з чим відсутні підстави вимагати антикорупційну програму чи вказаний вище сертифікат. Більше того у замовника є пункт 47 Особливостей, згідно з яким корупційні прояви є підставою недопущення учасника до участі в процедурі закупівлі. Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають зазначений сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Це порушує ч. 4 ст. 22 Закону, ст. 5 Закону й дискримінує учасника, не допускаючи до участі в закупівлі. ВИМАГАЄМО виключити оскаржувану вимогу із тендерної документації цілком.
2) Ми маємо чинний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); Чинний сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), які видані акредитованим органом щодо будівництва доріг та автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, електромонтажних робіт, спеціалізованих будівельних робіт, що цілком відповідає предмету закупівлі.
Однак ми не маємо цих сертифікатів стосовно організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, що у свою чергу може бути підставою для відхилення зі сторони Замовника. Отже участь в закупівлі зможуть взяти лиш ті учасники, котрі мають відповідні сертифікати зі сферою поширення стосовно організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо. Це дискримінує нас і усуває від участі в закупівлі. Конкретизація вимог Замовником не повинна суперечити основним принципам закупівель, що передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації про поширення сертифікатів стосовно організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.09.2024, 10:23)
Відповідно до пункту 6 додатку 1.2 додатку 1 ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
«6.1. Чинний сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, яким підтверджується, що система управління щодо протидії корупції стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий учаснику органом з сертифікації (далі – ОС), акредитованим у відповідності до законодавства (Національним агентством з акредитації України, далі – НААУ) відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017; на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС з сертифікації систем менеджменту відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
6.2. Чинний сертифікат на систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління якістю стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT;
ISO 9001:2015, IDT), виданий учаснику ОС, акредитованим у відповідності до законодавства (НААУ); на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); крім того, у складі ТП учасник повинен надати звіт за результатами аудиту щодо визначення відповідності системи вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, на підставі якого учаснику надано сертифікацію щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018.
6.3. Чинний сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий учаснику ОС, акредитованим у відповідності до законодавства (НААУ); на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); крім того, у складі ТП учасник повинен надати звіт за результатами аудиту щодо визначення відповідності системи вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, на підставі якого учаснику надано сертифікацію щодо ДСТУ ISO 14001:2015.
6.4. Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким підтверджується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий учаснику ОС, акредитованим у відповідності до законодавства (НААУ); на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); крім того, у складі ТП учасник повинен надати звіт за результатами аудиту щодо визначення відповідності системи вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, на підставі якого учаснику надано сертифікацію щодо ДСТУ ISO 45001:2019.
Примітка: всі сертифікати, перелічені у даному пункті, повинні бути чинними на кінцеву дату подання ТП.».
Замовником за даним тендером передбачено виконання робіт на соціальному інфраструктурному об’єкті, що використовується, зокрема, Вишгородською територіальною громадою. Вимога, зазначена вище, була встановлена Замовником з метою забезпечення своєчасного (у термін визначений проєктною документацією та умовами договору) та якісного виконання цієї роботи переможцем (майбутнім підрядником).
Визначальними для виконання роботи, що закуповується Замовником, є системи управління (менеджменту) у сфері, зокрема, протидії корупції – з метою мінімізації ризиків корупційних дій зі сторони майбутнього підрядника та субпідрядників (у разі їх залучення).
Сертифікація систем управління суб’єкта господарювання на відповідність певним нормативним документам, чинним на території України, вимагає значної підготовчої роботи, проте це свідчить, що фахівці такого суб’єкта господарювання навчені, технологічні та бізнес-процеси розроблені, процедури моніторингу функціонування такої системи управління (менеджменту) та аудиту її складових проводяться з чітко визначеною періодичністю, що відповідає вимогам чинного законодавства та нормативним документам в обраних сферах сертифікації. Усе це безпосередньо впливає на організацію, якість та строки виконання роботи, що закуповується Замовником. З огляду на воєнний стан в Україні та те, що об’єкт капітального ремонту використовуються населенням постійно, зазначена Замовником вимога є абсолютно обґрунтованою.
Зауважуємо, що заявник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до ТД в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови ТД, та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до ТД в цій частині.
Слід звернути увагу, що з аналогічного питання існує усталена практика органу оскарження, викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.06.2024 № 10261-р/пк-пз (у тендері UA-2024-05-13-003334-a).
Разом з цим, повідомляємо, що Процедура закупівлі проводиться Замовником із дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом, а також із виконанням всіх без виключення вимог інших нормативно-правових актів законодавства України.