Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 16.10.2024 10:44. Дата последнего редактирования мониторинга 14.11.2024 15:41

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-10-16-000023  
ID 7d1f9afbccc64e8c8226f4d4ae74a3e0  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
16.10.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «РЕМДОР-БУД» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕЙТС», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.  
Дата публикации 07.11.2024 16:17  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Срібнянської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.08.2024 б/н, зі змінами (далі – тендерна документація), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель та відповіді на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» (далі – ТОВ «ІНЕЙТС») та Приватного підприємства «РЕМДОР-БУД» (далі – ПП «РЕМДОР-БУД»), рішення уповноваженої особи від 03.09.2024 № 7 (про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕЙТС»), протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2024 № 112 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕЙТС»), рішення уповноваженої особи від 12.09.2024 № 116 (про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «РЕМДОР-БУД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.09.2024 № 119 (про визначення переможцем торгів ПП «РЕМДОР-БУД»), вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ІНЕЙТС» до 14:22 30.08.2024, вимогу про усунення невідповідностей ПП «РЕМДОР-БУД» до 15:59 18.09.2024, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.09.2024, скарги до процедури – ТОВ «ІНЕЙТС» від 09.08.2024 № 08/08/1 та від 23.09.2024 № 1449 та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольної комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.08.2024 № 14080-р/пк-пз та від 03.10.2024 № 16250-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), договір підряду від 09.10.2024 № 357, укладений Замовником з ПП «РЕМДОР-БУД» ( далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 10.10.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 25.10.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проте, у пункті 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей, оскільки дану вимогу не винесено в додаток до тендерної документації. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено надання довідки у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг з мінімальним переліком механізмів та обладнання згідно таблиці, а саме: «автомобілі-самоскиди або їх аналоги, бульдозер, автогудронатор, ручний гудронатор, автогрейдер, котки дорожні самохідні, асфальтоукладач». «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/ документ права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном. Якщо обладнання, машини та механізми не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то Учасник надає у складі пропозиції: - копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - копії свідоцтва про реєстрацію машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України; - акти приймання-передачі Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір». На виконання вищезазначеної вимоги, у тендерній пропозиції ПП «РЕМДОР-БУД» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт від 20.08.2024 № 116/1, у якій відсутня інформація щодо залучення для виконання робіт автогудронатору. Враховуючи вищевказане, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей ПП «РЕМДОР-БУД» до 15:59 18.09.2024 у якій зазначено, що «В тендерній пропозиції учасника ПП "РЕМДОР-БУД", яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами Додатку № 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: Довідка у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг з мінімальним переліком механізмів та обладнання згідно таблиці. № з/п Найменування обладнан-ня, матеріально-технічної бази, технологій К-сть, шт Правовий статус набуття * Документ, підтверджуючий право набуття ** 1 2 3 4 5 1 Автомобілі-самоскиди або їх ана-логи 4 2 Бульдозер 1 3 Автогудронатор 1 4 Ручний гудронатор 1 5 Автогрейдер 1 6 Котки дорожні са-мохідні 2 7 Асфальтоукладач 1 В таблиці міститься позиція Автогудронатор, проте в складі тендерної пропозиції учасника ПП «РЕМДОР-БУД» відсутній Автогудронатор». Крім того «… З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказаний документ/и, що відсутні. У випадку неподання вказаного документу/ів у визначений строк, пропозиція учасника буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». На виконання вимоги Замовника про усунення порушення у тендерній пропозиції ПП «РЕМДОР-БУД» надано оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт від 18.09.2024 № 122/1, відповідно до якої під час виконання робіт буде задіяний спеціалізований вантажний цистерно-гудронатор Renault Magnum 460.18, номер свідоцтва СТО № 221260, договір від 16.09.2024 № 3-08-24 з ТОВ «ТАР-ТАМ-ТРАНС». На підтвердження інформації зазначеній в довідці в тендерній пропозиції учасника надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу - вантажний цистерно-гудронатор Renault Magnum 460.18 від 08.07.2023 СТО № 221260 виданого на ТОВ «ТАР-ТАМ-ТРАНС» адреса: м. Дніпро, Шевченківський район, вул. Шинна, 10А. При цьому, у тендерній пропозиції ПП «РЕМДОР-БУД» завантажено договір оренди будівельної техніки від 16.09.2024 № 3-08-24, на вантажний цистерно-гудронатор Renault Magnum 460.18, укладений з ТОВ «ТАР-ТАМ ТРАНС» (інша назва юридичної особи, а саме відсутній дефіс між ТАМ ТРАНС), зареєстрованим за адресою Київська область, м. Бровари, вул. Петлюри Симона, буд. 12-А (інша адреса реєстрації юридичної особи). Отже, ПП «РЕМДОР-БУД» під час виконання вимоги про усунення порушення у тендерній пропозиції завантажено оновлені документи, які містять неузгодженість між змістом договору оренди будівельної техніки від 16.09.2024 № 3-08-24 та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу - вантажний цистерно-гудронатор Renault Magnum 460.18 від 08.07.2023. Крім того, у тендерній пропозиції ПП «РЕМДОР-БУД» під час виконання вимоги про усунення порушення не надано оригінал листа-підтвердження від власника/орендодавця (ТОВ «ТАР-ТАМ ТРАНС») обладнання, машини та механізми (вантажний цистерно-гудронатор Renault Magnum 460.18) щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника. Проте, Замовником у порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ПП «РЕМДОР-БУД» як таку, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.09.2024 та протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.09.2024 № 119 про визначення ПП «РЕМДОР-БУД» переможцем процедури закупівлі. Замовником укладено з ПП «РЕМДОР-БУД» договір підряду від 09.10.2024 № 357.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 07.11.2024 16:17  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Замовник виконує вимоги Висновку та надсилає підряднику ПП «РЕМДОР-БУД» Додаткову угоду №1 про розірвання договору підряду № 357 від 09.10.2024 року (додається до відповіді). Після підписання Додаткової угоди №1 підрядником, дана додаткова угода буде опублікована на порталі https://prozorro.gov.ua/. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Правопорушення, які установлені результатами моніторингу виправлені. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону.  
Дата редактирования  
Дата создания 14.11.2024 14:53  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.10.2024 № 55-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-07-31-006361-a 31.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 15.10.2024 00:00  
Дата публикации 16.10.2024 15:14  
Дата создания 16.10.2024 15:14  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919597  
Адрес компании Ukraine, Чернігів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 46) 267-72-67
m.m.naumenko@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 16.10.2024 15:14 - 06.11.2024 23:00  
Дата публикации решения о результатах 07.11.2024 16:17 - 22.11.2024 00:00