Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 12.08.2024 15:21. Дата последнего редактирования мониторинга 09.09.2024 17:36

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-08-12-000039  
ID d973712eddb54d37ba615deb2c4d1cc7  

Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
12.08.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Барчук Віталій Анатолійович» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 . За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 03.09.2024 18:07  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12 липня 2024 року №12/07/2 (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням від 19 липня 2024 року, відповідь на звернення від 22 липня 2024 року, вимогу про усунення порушення №UA-2024-07-12-009954-a.a1, рішення Замовника від 09 серпня 2024 року, тендерну пропозицію ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», протокольне рішення уповноваженої особи від 31 липня 2024 року №31/07, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю від 13 серпня 2024 року №145 (далі – Договір №145) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19 серпня 2024 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником інформації що підтверджує відповідність його кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Так, у підпункті 3 пункту 1. «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, та повинні надаватися учасниками в складі тендерної пропозиції» Додатку №1 до тендерної документації, встановлено що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі, з обов’язковим зазначенням наступної інформації: найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах; кількості; підстав користування (власне, оренда, найм, тощо). При цьому, Замовником у пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо розміщення в електронній системі закупівель інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог встановлених у Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Так, Замовником у Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації визначені обсяги та види робіт для виконання робіт з реконструкції мережі електропостачання будівлі стаціонару (літера Л) та будівлі пологового будинку (літера В) зі встановленням дизель-генератора для забезпечення резервного живлення в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» (далі – роботи з реконструкції мережі). Одночасно, для підтвердження інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: договірну ціну; пояснювальну записку; підсумкову відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку. На виконання вимог Додатку №2 до тендерної документації учасником ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів витрат на роботи з реконструкції мережі. Так, у складі витрат на виконання робіт з реконструкції мережі, передбачених в розрахунку Договірної ціни, учасником ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», враховано вартість експлуатації будівельних машин і механізмів. Згідно з даними розділу ІІ. Будівельні машини і механізми, підсумкової відомості ресурсів витрат для виконання робіт з реконструкції мережі, зазначено вартість експлуатації інвентора зварювального зі зварювальним струмом до 200 А. Проте, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах від 22 липня 2024 року №22/07/2024-09 наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», відсутня інформація про наявність інвентора зварювального з технічними характеристиками, а саме, зі зварювальним струмом до 200 А. Поряд з цим, учасником ФОП «Барчук Віталій Анатолійович» у вищезазначеній довідці наведено інформацію про наявність інвентора зварювального (напівавтомат Kaiser MIG-305 220В, 7,0 кВт) зі зварювальним струмом 305 А, на підставі користування згідно з договором про надання послуг від 10 січня 2024 року №10/01/2024-01 укладеного з ФОП «Барчук Г.С.». Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пунктів 3.3 та 3.3.1 розділу 3. «Ціна договору» проєкту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації (Додаток №3) Замовником передбачено, що договірна ціна є твердою та розраховується відповідно до Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова). Заробітна плата в договірній ціні розраховується відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №281 від 20 жовтня 2016 року (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27 липня 2018 року №196, зареєстрованим у Мін'юсті 16 серпня 2018 року за №931/32383). Водночас, у пункті 1.1 розділу I Настанови передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Так, пунктом 5.3 Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон №2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану». На період дії воєнного стану норми передбачені Законом №2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини шостої статті 6 Закону №2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої - п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71, 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Отже, з урахуванням положень Закону №2136 та з урахуванням Указу Президента України від 06 травня 2024 року №271/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06 травня 2024 року №271/2024, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14 травня 2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 172,33 людино-години. Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Барчук Віталій Анатолійович» (файл «Пояснювальна записка.pdf») зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 167,33 людино-години, для ремонтно-будівельних і ремонтно-монтажних робіт – 166,17 людино-години, для пусконалагоджувального персоналу – 165,58 людино-години, що є порушенням пункту 5.3 розділу V. Настанови. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Враховуючи вищевказане, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178, а уклав з ним Договір №145 на суму 1 550 755,48 грн.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 03.09.2024 18:07  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание На виконання рішення Держаудитслужби у Вінницькій області між Замовником та ФОП Барчук Віталій Анатолійович було укладено Додаткову угоду № 1 від 09 вересня 2024р. на припинення зобов’язань за Договором № 145 від 13 вересня 2024р.  
Дата редактирования  
Дата создания 09.09.2024 17:07  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да  
Дата создания 09.09.2024 17:35  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.08.2024 №75-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.08.2024 №75-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-07-12-009954-a, 12.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 12.08.2024 00:00  
Дата публикации 12.08.2024 17:41  
Дата создания 12.08.2024 17:41  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
laevskazakupivli@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 12.08.2024 17:41 - 03.09.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 03.09.2024 18:07 - 18.09.2024 00:00