Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 20.05.2024 10:04. Дата последнего редактирования мониторинга 28.05.2024 13:14

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-05-20-000002  
ID 84ec52df789440e1ae5a59e764188076  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
20.05.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, частини другої статті 24 Закону та пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при оприлюдненні інформації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 24.05.2024 14:36  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.04.2024 № б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Трафік Менеджмент Груп", вимогу про усунення невідповідностей до 11 травня 2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.05.2024, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2024, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 23.05.2024. Відповідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, частини 2 статті 24 Закону та пункту 54 Особливостей в частині не оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 24.05.2024 14:36  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях міста Івано-Франківськ, згідно переліку № 4 (поточний ремонт) за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що зауваження зазначені у Висновку взяті до уваги і будуть враховані у подальшій роботі з метою не допущення їх  
Дата редактирования  
Дата создания 28.05.2024 11:42  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2024 №41-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 20.05.2024 № 41-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-04-30-003459-a 30.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА  
Дата решения о начале мониторинга 20.05.2024 00:00  
Дата публикации 20.05.2024 11:28  
Дата создания 20.05.2024 11:28  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
baranvov@gmail.com 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
sanchenkog@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 20.05.2024 11:28 - 11.06.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 24.05.2024 14:36 - 08.06.2024 00:00