Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 13.05.2024 16:00. Дата последнего редактирования мониторинга 12.07.2024 11:51

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2024-05-13-000092  
ID 37bcd1c39f5440a6a8d7b55d3864bc65  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
13.05.24
Решено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції СТОВ «НАДІЯ» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує усунути виявлене порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору підряду від 16.04.2024 № 120, укладеного із СТОВ «НАДІЯ», в порядку, визначеному статтею 188 Господарського Кодексу України, та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 03.06.2024 17:33  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 1» Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-29-010827-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.04.2024 № 47, із змінами (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.04.2024; тендерну пропозицію учасника СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАДІЯ» (далі – СТОВ «НАДІЯ»); рішення уповноваженої особи від 08.04.2024 (протокол № 49); повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2024; договір підряду від 16.04.2024 № 120; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 23.05.2024 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем процедури закупівлі учасника СТОВ «НАДІЯ», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 3 розділу «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"» Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні, зокрема, надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); копію/ї договору/ів, зазначеного/них у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Учасник СТОВ «НАДІЯ» у складі своєї пропозиції надав довідку від 04.04.2024 № 11, в якій зазначив про наявність у нього досвіду виконання одного аналогічного договору, а саме: договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 16.09.2019 № 60 (далі – Договір № 60), укладеного із Департаментом капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької ОДА (далі – Департамент). Також, учасник надав копію Договору № 60 з додатком до нього, та додаткові угоди від 04.10.2019 № 1, від 17.03.2021 № 1, від 31.05.2021 № 2. Аналізом інформації, що є доступною в електронній системі закупівель встановлено, що між учасником СТОВ «НАДІЯ» та Департаментом, крім інших додаткових угод до Договору № 60 (тих, що надав учасник) було укладено додаткову угоду від 18.12.2020 № 1, яка розміщена в електронній системі закупівель (UA-2019-07-15-001448-b). Однак, учасник СТОВ «НАДІЯ» додаткову угоду від 18.12.2020 № 1 до Договору № 60 у складі пропозиції не надав. У Поясненні Замовник зазначив, що СТОВ «НАДІЯ» надав Договір № 60 у повному обсязі, а також надав позитивний відгук Департамента щодо виконання Договору № 60. Проте, Замовник самостійно у тендерній документації встановив чітку вимогу про надання копії аналогічного договору у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору. Таким чином, учасник СТОВ «НАДІЯ» не надав додаткову угоду від 18.12.2020 № 1 до Договору № 60, чим не дотримав вимог пункту 3 розділу «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"» Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 14.2 пункту 14 розділу «Інші вимоги до учасника» Додатку № 2 до тендерної документації учасники повинні надати чинний на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат учасника закупівлі на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT). Сертифікат має бути виданий акредитованими НААУ органами з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації (надати атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України із засвідченням компетентності органу сертифікації, що видав сертифікат та додаток до атестата про сферу акредитації), на бланку сертифікату повинна бути відповідна позначка Національного агентства з акредитації України про те, що вони видані на ім'я учасника акредитованою НААУ установою оцінки відповідності. Учасник СТОВ «НАДІЯ» надав сертифікат на систему екологічного управління щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (зареєстрований в реєстрі № UA.CRT.00160-24), виданий органом сертифікації ТОВ «УКРСИСТЕМС». Однак, атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України із засвідченням компетентності органу сертифікації, що видав сертифікат, та додаток до атестата про сферу акредитації учасник СТОВ «НАДІЯ» у складі пропозиції не надав. Через електронну систему закупівель Замовник надав Пояснення, в якому зазначив: «Учасник СТОВ «НАДІЯ» надав сертифікат ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом сертифікації ТОВ «УКРСИСТЕМС». Сертифікати видаються тільки установами, що пройшли акредитацію в НААУ, та достовірність акредитації органу сертифікації ТОВ «УКРСИСТЕМС», що видав сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) учаснику, перевірено Замовником самостійно в реєстрі за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov». Проте, окрім надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого органом з сертифікації, Замовник у тендерній документації встановив чітку вимогу про надання атестату про акредитацію з додатком, виданого НААУ із засвідченням компетентності органу сертифікації. Крім того, перевіркою даних, розміщених в реєстрі за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov, що надав Замовник у Поясненні, інформації стосовно акредитації органу сертифікації ТОВ «УКРСИСТЕМС» не знайдено. З огляду на зазначене, учасник СТОВ «НАДІЯ» не надав атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України із засвідченням компетентності органу сертифікації, що видав сертифікат ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), та додаток до атестата про сферу акредитації, що не відповідає вимогам підпункту 14.2 пункту 14 розділу «Інші вимоги до учасника» Додатку № 2 до тендерної документації. Таким чином, Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника СТОВ «НАДІЯ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 03.06.2024 17:33  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Порушення усунуто - договір розірвано  
Дата редактирования  
Дата создания 07.06.2024 09:53  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание .  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да  
Дата создания 10.06.2024 09:12  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.05.2024 № 31-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 травня 2024 року № 31-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-03-29-008801-a від 29.03.2024 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР  
Дата решения о начале мониторинга 13.05.2024 00:00  
Дата публикации 14.05.2024 09:11  
Дата создания 14.05.2024 09:11  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913650  
Адрес компании Ukraine, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 693-73-06
b.h.yastremska@dasu.gov.ua 

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913650  
Адрес компании Ukraine, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
olena9407@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 14.05.2024 09:11 - 05.06.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 03.06.2024 17:33 - 18.06.2024 00:00