Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 20.11.2023 16:31. Дата последнего редактирования мониторинга 05.12.2023 19:59

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-11-20-000096  
ID fde037f3a7ca42ecb2ebcd7965d4a1de  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
20.11.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови; виконання Замовником рішення органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 05.12.2023 19:59  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи філії ГПУ «Шебелинкагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» № ШГВ23Т-382 від 29.08.2023 року, рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.09.2023 №14518-р/пк-пз, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 24.11.2023 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Під час моніторингу проаналізовано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних від 12.09.2023 №14518-р/пк-пз (далі Рішення АКУ), яким Зобов'язано акціонерне товариство «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ШГВ23Т-382 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори, портьєри, тюль в асортименті)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-29-006740-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Зокрема, Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині цього рішення, Комісією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації. Частиною 22 статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Станом на 20.11.2023 Замовником зміни до тендерної документації не вносилося, тобто рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не виконано, чим порушено вимоги частини 22 статті 18 Закону. В ході проведення моніторингу Замовнику надано питання, Яким чином Вами виконується рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження від 12.09.2023 № 14518? Замовником 24.11.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, у якій зазначено, що 05.10.2023 філією ГПУ «Шебелинкагазвидобування» №ШГВ7172/003.1.14-1 від 05.10.2023р. було направлено до Київського окружного адміністративного суду, адміністративний позив про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14518-р/пк-пз від 12.09.2023р прийняте за результатами розгляду скарги ФОП Тропші В.Д., поданій у закупівлі ШГВ23Т-382 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори, портьєри, тюль в асортименті). Таким чином, зазначене рішення органу оскарження залишається невиконаним Замовником у зв’язку із його судовим оскарженням. Замовником разом з відповіддю завантажено документ «Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Органу оскарження від 12.09.2023р № 14518-р/пк-пз». Відповідно до частини 23 статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель, що і здійснено замовником.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 05.12.2023 19:59  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2023 №254 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 15.11.2023 № 003100-18/13264-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.11.2023 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2023 № 254 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2023-08-29-006740-a 29.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА  
Дата решения о начале мониторинга 20.11.2023 00:00  
Дата публикации 20.11.2023 17:08  
Дата создания 20.11.2023 17:08  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 722-88-89
helenochka0806@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 20.11.2023 17:08 - 12.12.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 05.12.2023 19:59 - 09.12.2023 00:00